dank voor de tip maar die heb ik al! en ja ik heb hem ook nog gevonden dus staat nu op mn neusquote:Op maandag 2 juni 2008 11:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Toch maar is een bril proberen anders?
Hopelijk helpt het dan een beetjequote:Op maandag 2 juni 2008 12:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank voor de tip maar die heb ik al! en ja ik heb hem ook nog gevonden dus staat nu op mn neus
niet dus anders zouden de lettertjes nu niet dansenquote:
Misschien ook voortaan preventief opzetten? Meer water drinken?quote:Op maandag 2 juni 2008 12:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
niet dus anders zouden de lettertjes nu niet dansen
eerder pauze houden is wat ik eigenlijk moet doen maar nu ik met mn been goed zit vergeet ik dat gewoon erg snel
net wel goede bespreking gehad duidelijke uitleg over de uitkering van uwv enzo
wel koers we op gaan is nog onduidelijk maar er zijn genoeg mogelijkheden
Wat vond jij van gistermiddag?quote:Op maandag 2 juni 2008 12:34 schreef WhiteLightning het volgende:
Zo de kop is eraf, buikje weer gevuld. en nu maar wachten totdat het 17:20 is..........
om maar even in de stemming te komen
"HOLLAND!! HOLLAND!! HOLLAND!! "
kan niet wachten gewoon
ik vond ze goed spelen. alleen is het geen teamquote:
dat water drinken moet ik idd meer doenquote:Op maandag 2 juni 2008 12:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Misschien ook voortaan preventief opzetten? Meer water drinken?
En is er al wat meer duidelijk over de werkzaamheden?
Van Nistelrooy is gewoon een pannenkoek, en Robben... tjah ik ben 1 van de weinige die dat echt geen goede voetballer vind.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vond ze goed spelen. alleen is het geen teamautomatisme ontbreekt, en dankzij idividuele kwaliteit (rush van robben en vrije trap schneider) hebben we gewonnen.
we stranden in de 1e ronde!![]()
en ja robben scoorde sinds 2 jaar, dat zegt al genoeg dnek ik. en waar was van nistelrooy ?
Ok dat is dus nog even afwachten dusquote:Op maandag 2 juni 2008 12:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat water drinken moet ik idd meer doen
na de zomer vakantie meer duidelijkheden
de eerste optie komt eigenlijk te snel maar wie weet, niks is nu uit te sluiten aangezien de organisatie ook alles aan het veranderen is
nu diegene die me moet aansturen op vakantie is kan ik bij mn andere collega om werk vragen of eens wat gaan snuffelen
misschien kunnen ze nog een keertje gaan bowlen, en zo een collectief makenquote:Op maandag 2 juni 2008 12:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Van Nistelrooy is gewoon een pannenkoek, en Robben... tjah ik ben 1 van de weinige die dat echt geen goede voetballer vind.
Hij gaat te vaak voor zijn eigen succes, terwijl er een collectief moet staan. En van Basten moet gewoon Bouhlarouz in de verdediging zetten, zo simpel is het.
yep zaterdag is de opening. kan niet wachten. dat is ook al een heel gebeuren op zichquote:Op maandag 2 juni 2008 12:42 schreef draculettetje het volgende:
ben wel benieuwd hoor het straks tijdens de "echte" wedstrijden gaat
dit jaar eens niet naar hoenderloo geweest eigenlijk
we hebben 17 miljoen analistenquote:Op maandag 2 juni 2008 12:46 schreef draculettetje het volgende:
hihi allemaal analysisten (?) hier
doet me denken aan die reclame nee jij zit niet met die blauwe cirkeltjes op de televisie enzo
ook johan cruijff ofzoiets, of ik haal weer van alles door elkaar
Inderdaad ja! Bedoel leuk hoor "aanvallende verdedigers" maar ik wil beulen in de verdediging zien! Krijgt een verdediger de bal niet, dan maar de speler }:)quote:Op maandag 2 juni 2008 12:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
misschien kunnen ze nog een keertje gaan bowlen, en zo een collectief maken![]()
maar idd. robben, van nistelrooy mathijsen eruit, en kuyt,van persie en bouhlarouz erin![]()
en heitinga er ook uit, doe bouwma er maar in ipv hem
Die is echt geweldig jaquote:Op maandag 2 juni 2008 12:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
we hebben 17 miljoen analisten![]()
btw vindt die neiuwe nike reclame echt geweldig
Inderdaad ja, en snel ook... wat een verschijning die Robben. Ik vind het persoonlijk echt geen goede voetballer. Van persie daarentegen, dat is pas genieten!quote:Op maandag 2 juni 2008 12:58 schreef Sgele het volgende:
Robben eruit?![]()
Boula er inderdaad in, en Matthijssen eruit..want die kan er echt niks van... En als je RvN eruit haalt, Kuyt in de spits...Huntelaar wordt meteen het veld uit geschopt of laat zich zo opnaaien dat ie rood pakt...
robben vloert zichzelf wel zonder dat iemand hem aanraakt. vandaar!quote:Op maandag 2 juni 2008 12:58 schreef Sgele het volgende:
Robben eruit?![]()
Boula er inderdaad in, en Matthijssen eruit..want die kan er echt niks van... En als je RvN eruit haalt, Kuyt in de spits...Huntelaar wordt meteen het veld uit geschopt of laat zich zo opnaaien dat ie rood pakt...
Ik heb de laatste wedstrijden van 'm gezien bij Madrid, en hij is wel degelijk genezen van de vallende ziektequote:Op maandag 2 juni 2008 13:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
robben vloert zichzelf wel zonder dat iemand hem aanraakt. vandaar!
ik heb die huilebalk gisteren anders nog zien vallen. armen omhoog gelijk!quote:Op maandag 2 juni 2008 13:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb de laatste wedstrijden van 'm gezien bij Madrid, en hij is wel degelijk genezen van de vallende ziekte![]()
Maar goed, smaken verschillenVan Persie fit, en alles komt goed. Dan winnen we van Frankrijk, verliezen vervolgens van Italie en Roemenie, en kunnen ze weer naar huis..
Bwehehe typische Robben acties jaquote:Op maandag 2 juni 2008 13:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb die huilebalk gisteren anders nog zien vallen. armen omhoog gelijk!
ja , hij moet gelijk opstaan , en alsnog proberen de bal te veroveren. doorzettingsvermogen mis ik bij hem.quote:
Ik hoor hem nog net niet over het veld schreeuwen; "I'm blinded! Will I ever play piano agian?"quote:Op maandag 2 juni 2008 13:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , hij moet gelijk opstaan , en alsnog proberen de bal te veroveren. doorzettingsvermogen mis ik bij hem.
quote:Op maandag 2 juni 2008 13:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik hoor hem nog net niet over het veld schreeuwen; "I'm blinded! Will I ever play piano agian?"
je kan ook online kijken.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:41 schreef Sgele het volgende:
Zo....aangezien er overuren gedraaid moeten worden komende weken heb ik hier maar ff een TV weggezet zodat we 's avonds het voetballen een beetje kunnen volgen
t zijn allebei homos dus dat kan welquote:Op maandag 2 juni 2008 13:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Bij de volgende wedstrijd helpt ie Gerard Joling per Piano..
Whehehequote:Op maandag 2 juni 2008 13:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Bij de volgende wedstrijd helpt ie Gerard Joling per Piano..
graag gedaanquote:Op maandag 2 juni 2008 14:15 schreef draculettetje het volgende:
ow maar dat ziet er lekker uit!
mijn dank is groot!
zo dan , dat ziet er erg goed uit ja!quote:
Da's godver ook handig dank je wel hahaquote:Op maandag 2 juni 2008 13:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan ook online kijken.
De NOS zendt alles uit nlelke wedstrijd dus
http://ek2008.nos.nl/
kan je gewoon door blijven "werken"quote:
Verrekte kankermongolquote:
LOL, ik dacht al ?!? (ik ken die serie nietquote:Op maandag 2 juni 2008 14:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verrekte kankermongol
Komen nieuwe afleveringen van he
Soms snoep ik wel hoorquote:Op maandag 2 juni 2008 14:31 schreef draculettetje het volgende:
en beller hoeft waarschijnlijk niet
Is van de serie 'The New Kids on the Block"quote:Op maandag 2 juni 2008 14:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
LOL, ik dacht al ?!? (ik ken die serie niet)
quote:Op maandag 2 juni 2008 14:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verrekte kankermongol
Komen nieuwe afleveringen van he
Jeweetschquote:
geweldig man!quote:
Dat dan weer nietquote:Op maandag 2 juni 2008 14:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow tast toe dan voordat ze op zijn!
Ga je lekker vergapen aan je formule 1quote:
dan zullen de komende 3 weken wel verschrikkelijk voor je zijnquote:
das idd erg subtiel. ik zou zo iemand gelijk in de maling nemenquote:Op maandag 2 juni 2008 14:48 schreef tripack het volgende:
zit ik vanmorgen hier te werken... hoor ik ineens gesnurk... ligt een collega student hier boven zeijn laptop te maffen![]()
die heb ik ff heel subtiel wakkergemaakt... een zachte dobbelsteen boven op zijn hoofd.
beller zou zeggen: BOEM!!
en wakker wastie
Doeidoeiquote:Op maandag 2 juni 2008 14:49 schreef draculettetje het volgende:
zo ronja heeft eindelijk besloten toch maar nog te gaan slapen dus ik verdwijn ook even!
werk ze nog jullie
BOEM!quote:Op maandag 2 juni 2008 14:48 schreef tripack het volgende:
zit ik vanmorgen hier te werken... hoor ik ineens gesnurk... ligt een collega student hier boven zeijn laptop te maffen![]()
die heb ik ff heel subtiel wakkergemaakt... een zachte dobbelsteen boven op zijn hoofd.
beller zou zeggen: BOEM!!
en wakker wastie
Jij had zeker over z'n kop heen gezekenquote:Op maandag 2 juni 2008 14:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das idd erg subtiel. ik zou zo iemand gelijk in de maling nemen
jah dat welquote:Op maandag 2 juni 2008 14:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BOEM!
Was hij wel meteen wakker dan?
Tja dan moet ie minder met z'n piem0l spelen snachtsquote:Op maandag 2 juni 2008 14:55 schreef tripack het volgende:
[..]
jah dat wel: jah ik heb vanacht niet zo goed geslapen
dat was zijn smoes
ben helaas ook geen bier drinker dus daar val ik ook al af...quote:Op maandag 2 juni 2008 14:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ga je lekker vergapen aan je formule 1
EK = Bier = Plezier!
quote:
We zijn benieuwdquote:
je moet hem wel uitvouwen voordat je erop staptquote:
Lekker handigquote:Op maandag 2 juni 2008 15:28 schreef Seventees het volgende:
Ik was op het briljante *kuch* idee gekomen om op de vouwfiets van de zaak van en naar het station, en vice versa, te gaan. (Vanwege die staking had ik anders 2 x 15 minuten moeten lopen) Nou, dat heb ik geweten! Op het station kreeg ik hem met geen mogelijkheid in elkaarEn toen ik het in dat bloedhete weer eindelijk voor elkaar kreeg bleek hij zo zwaar dat ik hem amper van de grond kreeg. Probeer dan maar eens die roltrap op te komen. Een echtpaar daarzo kreeg medelijden en heeft me geholpen (
) Kon ik eindelijk de metro in.
Toen ik eenmaal uit de metro was moest die fiets weer in elkaar; ging het mechanisme waarmee het stuur in- en uitklapt kapot. Heb ik daar nog 10 minuten (op een druk perron en in de hitte) mee zitten sjoemelen. Intussen stond het zweet me op de rug
En toen nog 10 minuten (op hoop van zege) naar huis gefietst.
Dat doe ik dus niet nog een keer, he!![]()
Hij staat nu in de overloop, uitgevouwen. Mijn vriend gebruikt zijn spierballen maar als ie straks thuis is. Ik moet even bijkomen.
Heb er een half uur langer over gedaan om thuis te komen. Ook dat nog!
een doffe ellende dusquote:Op maandag 2 juni 2008 15:28 schreef Seventees het volgende:
Ik was op het briljante *kuch* idee gekomen om op de vouwfiets van de zaak van en naar het station, en vice versa, te gaan. (Vanwege die staking had ik anders 2 x 15 minuten moeten lopen) Nou, dat heb ik geweten! Op het station kreeg ik hem met geen mogelijkheid in elkaarEn toen ik het in dat bloedhete weer eindelijk voor elkaar kreeg bleek hij zo zwaar dat ik hem amper van de grond kreeg. Probeer dan maar eens die roltrap op te komen. Een echtpaar daarzo kreeg medelijden en heeft me geholpen (
) Kon ik eindelijk de metro in.
Toen ik eenmaal uit de metro was moest die fiets weer in elkaar; ging het mechanisme waarmee het stuur in- en uitklapt kapot. Heb ik daar nog 10 minuten (op een druk perron en in de hitte) mee zitten sjoemelen. Intussen stond het zweet me op de rug
En toen nog 10 minuten (op hoop van zege) naar huis gefietst.
Dat doe ik dus niet nog een keer, he!![]()
Hij staat nu in de overloop, uitgevouwen. Mijn vriend gebruikt zijn spierballen maar als ie straks thuis is. Ik moet even bijkomen.
Heb er een half uur langer over gedaan om thuis te komen. Ook dat nog!
ah dan heb je ieder geval geen onderdelen overquote:Op maandag 2 juni 2008 15:48 schreef Seventees het volgende:
Niet erg handig, inderdaad.
Denk niet dat hij van Ikea is. Volgens mij doen m'n bedrijf daar geen zaken mee
Strak Plan!quote:
Ja... en? Honden kunnen wel zwemmen hoorquote:Op maandag 2 juni 2008 17:32 schreef draculettetje het volgende:
gaat iedereen weg
ben ik mooi te laat terug
Ronja was vandaag bijna in de vijver gesprongen!
hihi dat weet ik wel maar meer dat ze gewoon lekker alles aan het verkennen is!quote:Op maandag 2 juni 2008 19:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja... en? Honden kunnen wel zwemmen hoor
das toch leukquote:Op maandag 2 juni 2008 21:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en katten ook ben ik achter gekomen![]()
hihi dat weet ik wel maar meer dat ze gewoon lekker alles aan het verkennen is!
het modder poeltje ernaast was ook een favoriet!
gewoon handdoek mee voor als ze er in sprinktquote:Op maandag 2 juni 2008 22:29 schreef draculettetje het volgende:
ow ja zeker vind ik het leuk, ik had het alleen niet in de gaten
ben ook aan het wachten dat ze in de vijver springt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |