Make that two....quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nix te sorry.. ik heb nu een raket met je naam erop
Beste meneer wist mij te melden dat het maar zo kan zijn dat ik nog "vrolijk" tot eind december mag gaan wachten.quote:
want?quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Beste meneer wist mij te melden dat het maar zo kan zijn dat ik nog "vrolijk" tot eind december mag gaan wachten.
voor een huurhuis?quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Beste meneer wist mij te melden dat het maar zo kan zijn dat ik nog "vrolijk" tot eind december mag gaan wachten.
wat een debiele zooi zegquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
dat wou ik nog zeggenquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Goed gedaan manjij verdient een goeie bak koffie
De wachttijd is volgens die meneer 2 jaar, en ik moet maar gewoon rustig wachten tot ik aan de beurt ben... Volgens hem sta ik er nog geeneens goed voorquote:
Ja voor een huurhuisje, ja dat was ik (volgens mij) ook... Blijkbaar dus nietquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:10 schreef tripack het volgende:
[..]
voor een huurhuis?de schoften
je was er eerst toch al dicht in de buurt?
Inderdaad ja, die vent heeft vast en zeker een slecht sekslevenquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat een debiele zooi zeghopelijk kom je snel rond met alles!
TRIEST!!!!!!! ik vind het nog steeds bagger geregeld hoor eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:21 schreef Bellerophon het volgende:
@Fubar, Xbox360 heeft zijn eigen servers, hetzelfde geldt voor de PS3
In verband met Achievements en DL Content
lijkt me een ideale vraag om de volgende keer te stellenquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdaad ja, die vent heeft vast en zeker een slecht seksleven
wat een eikelbijter...quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja voor een huurhuisje, ja dat was ik (volgens mij) ook... Blijkbaar dus niet
i cquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:21 schreef Bellerophon het volgende:
@Fubar, Xbox360 heeft zijn eigen servers, hetzelfde geldt voor de PS3
In verband met Achievements en DL Content
Ja dat is ook zo, maar dat ligt gewoon aan het feit of ze een spel cross-platform online laten gaanquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
TRIEST!!!!!!! ik vind het nog steeds bagger geregeld hoor eerlijk gezegd.
geef mij maar xfire en een pc wat dat betreft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |