hahahaquote:
September... dat valt nog wel mee, moet vol te houden zijn toch!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:14 schreef Seventees het volgende:
[..]
Yep! Pas in september klaar. Maar hubbie en ik kunnen niet wachten en gaan er morgen weer een blik werpen. Helaas mogen we nog niet naar binnen. Wel komende dinsdag een keuken uitzoeken
[..]
Jij gaat je ook prima vermaken
Nog iets bijzonders doen in de stad? Filmpje of zo?
Damn, ik moet nog bijna 2 uurquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:36 schreef TommyGun het volgende:
Nog iets minder dan 'n uurtje. Echt niks te doenNajah... leren maar geen zin
Maar even 'n ijsje gehaald en van de zon genoten!
Dat kan je niet echt vergelijken vindt ik. rotterdam heeft meer dan 3x zoveel inwoners. en de huizen zijn 50 jaar oud. dus het straatbeeld is totaal anders.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:36 schreef TommyGun het volgende:
Nog iets minder dan 'n uurtje. Echt niks te doenNajah... leren maar geen zin
Maar even 'n ijsje gehaald en van de zon genoten!
Tsja ik ben er netjes om 8 uur dus kun je ook eerder gaan hequote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Damn, ik moet nog bijna 2 uur![]()
Net ook maar even buiten geweest, wat een weer zeg....
Triest heh ?!?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Damn, ik moet nog bijna 2 uur![]()
Net ook maar even buiten geweest, wat een weer zeg....
Mangotheetje hebben?quote:
Ik 08:45, dus valt wel mee... trein gaat hier voor de deur om 17:49...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:55 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Tsja ik ben er netjes om 8 uur dus kun je ook eerder gaan he
Iemand met goede smaakquote:
Of een goed glas whiskey met een goede sigaarquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Triest heh ?!?moet je eens één tel aan een ijskoud biertje denken in een bevroren glas
Valt mee, ik had maandag nieuwe schoenen aan... lekkere slenteren op een groot feestquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:00 schreef Seventees het volgende:
Jekkerdiejek..
Hoe verstandig is het om nieuwe schoenen in te lopen tijdens een wandeling van 2 km?
alle thee behalve earl grey en vanille-thee gaan er hier wel inquote:
ik heb eerder dorst met dit weer, dan dat ik van dingen genietquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Of een goed glas whiskey met een goede sigaar![]()
(nee ik ben nog geen ouwe lul)
Mijn jas danquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Valt mee, ik had maandag nieuwe schoenen aan... lekkere slenteren op een groot feest
Echt niet meer te herkennen dat ze nieuw zijn.
Eerst lekker een biertje voor de dorst, en daarna een whiskey...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb eerder dorst met dit weer, dan dat ik van dingen genieten in één teug een glas wiskey naar binnen werken lijkt me geen goed idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |