met lege koffers gaan rijden is gewoon nutteloos en dus dom, ténzij je iets moet ophalenquote:
Stel ik zou dit op je balkon zetten, dan drink je het toch gewoon?quote:
Fijn weekendquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:02 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen ik ben er vandoor!! Fijn weekend![]()
Topkoffer en 2 zijkoffers vind ik gewoon niet zo mooi, ik hou van sportief en zie graag veel van het frame/motorquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:37 schreef Faithy het volgende:
[..]
met alleen een topkoffer zie je de hele motor nog wel hooren die koffers gaan alleen mee op vakantie
zonder koffers heb je minder turbulentie, dus zal voor een dijkritje die dingen niet meenemen
Schrijf het dan tenminste goed, WL.quote:
Ej SEVENNNNNNNNNNNNN!!!!quote:
ik drink vrijwel vrijwel nooit heiniken, krijg er koppijn vanquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Stel ik zou dit op je balkon zetten, dan drink je het toch gewoon?
Flitsend roodquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:20 schreef Faithy het volgende:
oh motoren
[ afbeelding ]
met ingang van dinsdag mijn nieuwe motor
Daar is ze weerquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej SEVENNNNNNNNNNNNN!!!!
* Dr.Droxz zet bakje mango thee neer
Er is niets mis met Rotterdam. Ik vind het alleen geen leuke stadquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:49 schreef Faithy het volgende:
[..]
met lege koffers gaan rijden is gewoon nutteloos en dus dom, ténzij je iets moet ophalen
en wat er mis is met Rotterdam? Heb je even?
uh, wil je een eerlijk antwoord?quote:
én bedankt heh! jij krijgt geen thee meer van mijquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:53 schreef Seventees het volgende:
[..]
Schrijf het dan tenminste goed, WL.
Zo nemen we je serieus, hoor!
Als we dat al deden
Dat heb ik weer met andere merken... het liefst palm natuurlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik drink vrijwel vrijwel nooit heiniken, krijg er koppijn van
oja, het is nu warm... maken we er voortaan toch mango icethee vanquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:55 schreef Seventees het volgende:
[..]
Daar is ze weer
Lekker, mango ice-tea!Daar mag je me voor wakker maken.
ik vind 't een sfeerloze grijze massaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:57 schreef Seventees het volgende:
[..]
Er is niets mis met Rotterdam. Ik vind het alleen geen leuke stad
Oe! Kijk wie er chagrijnig is op zo'n mooie dag!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
én bedankt heh! jij krijgt geen thee meer van mij
ik vind de maasboulevard bijvoorbeeld supergezelligquote:
Kijken hoe ver ze gevorderd zijn met de bouw van m'n nieuwe huisquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
oja, het is nu warm... maken we er voortaan toch mango icethee van![]()
Ga je nog wat leuks doen dit weekend Seven?
nou oke, dat bakkie maakt het weer goedquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:02 schreef Seventees het volgende:
[..]
Oe! Kijk wie er chagrijnig is op zo'n mooie dag!
Kom, krijg je een bakkie van mij. Chagrijnige mensen moeten we niet hebben op de vrijdag
Ik vind het totaal geen zweer hangen... geen history... alles nieuw...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind de maasboulevard bijvoorbeeld supergezelligen het park bij de euromast met allerlei festivals/bandjes enzo
Kijk eens aan, ik heb wat gemist volgens mij... Seven een nieuw huisje in aanbouw?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:04 schreef Seventees het volgende:
[..]
Kijken hoe ver ze gevorderd zijn met de bouw van m'n nieuwe huis
Jij?
Vind ik nou ook.quote:
ja wat wil je , alles is plat gebombadeerd!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vind het totaal geen zweer hangen... geen history... alles nieuw...![]()
Amsterdam vind ik een stuk gezelliger.. leuke oude gebouwen, gezellig grachten enzo...
Ik wist het!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou oke, dat bakkie maakt het weer goed
Yep! Pas in september klaar. Maar hubbie en ik kunnen niet wachten en gaan er morgen weer een blik werpen. Helaas mogen we nog niet naar binnen. Wel komende dinsdag een keuken uitzoekenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kijk eens aan, ik heb wat gemist volgens mij... Seven een nieuw huisje in aanbouw?
Jij gaat je ook prima vermakenquote:Vanavond groot feest bij mijn huis om de hoek (luilak),
morgen met Lynda de stad in, en daarna samen naar voetbal
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind de maasboulevard bijvoorbeeld supergezelligen het park bij de euromast met allerlei festivals/bandjes enzo
Dat snap ik ook wel, maar dat is wel een reden waarom ik het daar zo saai vind...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja wat wil je , alles is plat gebombadeerd!
met een redenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja wat wil je , alles is plat gebombadeerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |