Ik verbrand eerst 300x voor ik bruin wordtquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:25 schreef WhiteLightning het volgende:
ik wordt altijd supersnel zo rood als een kreeft , echt fucking vervelend.
ooit eens helemaal verbrand geweest over het grootste gedeelte van mn lichaam.
kleren kon ik niet aan , leek net of ik griep had ofzo. voelde me een partij beroerd niet normaal.
ik geef dan ook dan niets om bruin worden!
waarom jammer? kloten met tassen is ook niets op vakantie (ervaringsdeskundige) dan liever waterdichte stevige koffersquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit!
Ik vind het persoonlijk alleen altijd jammer van die koffers.
ik wordt ook nooit bruin.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:27 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik verbrand eerst 300x voor ik bruin wordt
Lang leve blond + lichte huid
een x zo erg geweest dat ik de blaren overal had staan![]()
Goed insmeren helpt![]()
En nu.. Ga ik heerlijk met een drankje + boek in de tuin zitten
qua dingne vervoeren lijkt me het super makkelijk, maar het ziet er neit sportief uit. ik denk dat hij dat bedoeldquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:29 schreef Faithy het volgende:
[..]
waarom jammer? kloten met tassen is ook niets op vakantie (ervaringsdeskundige) dan liever waterdichte stevige koffersga er nog een 3e bij zoeken, zodat ik rustig 2 weken naar Italië kan
zeker wedden dat het er stoer en sportief uit ziet... een grietje van 1,73 op zo'n grote motorquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
qua dingne vervoeren lijkt me het super makkelijk, maar het ziet er neit sportief uit. ik denk dat hij dat bedoeld
Inderdaaaaaaaaaaaaaaad!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dit is echt geen weer om te werken gewoon.
dit is weer voor BBQ en Bier !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Daar heb je wel gelijk in, maar ik vind het er niet mooier op worden.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:29 schreef Faithy het volgende:
[..]
waarom jammer? kloten met tassen is ook niets op vakantie (ervaringsdeskundige) dan liever waterdichte stevige koffersga er nog een 3e bij zoeken, zodat ik rustig 2 weken naar Italië kan
ik doelde op de koffersquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:32 schreef Faithy het volgende:
[..]
zeker wedden dat het er stoer en sportief uit ziet... een grietje van 1,73 op zo'n grote motor
Doe dat, en neem aub een slokje voor mijquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:27 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik verbrand eerst 300x voor ik bruin wordt
Lang leve blond + lichte huid
een x zo erg geweest dat ik de blaren overal had staan![]()
Goed insmeren helpt![]()
En nu.. Ga ik heerlijk met een drankje + boek in de tuin zitten
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaaaaaaaaaaaaaaad!
Damn, nou krijg ik nog veel MEER zin in een lekkere BBQ!
Ik heb alvast wat bier besteld!heinikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
mensen vinden iets neit meer stoer zodra er koffers op zittenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik doelde op de koffersmaar goed smaken verschillen zeg maar :S
met alleen een topkoffer zie je de hele motor nog wel hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, maar ik vind het er niet mooier op worden.
Ze doen juist moeite voor het uiterlijk van de motor, en dat valt zo een beetje weg natuurlijk.
Voor het gebruik zal het inderdaad wel ideaal zijn!!!
jaja, Hem is rotterdams! (mooi excuus tochquote:
ik vindt persoonlijk een kratje bier achterop veel stoerderquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:36 schreef Faithy het volgende:
[..]
mensen vinden iets neit meer stoer zodra er koffers op zittendat vind ik zó triest
weet je hoe groot en stoer hij er nu uitziet, en dan ik daarop rijdendvind 't wel een tof gezicht
Rotterdamquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja, Hem is rotterdams! (mooi excuus toch)
die je vervolgens niet op mag drinken omdat je nog moet rijdenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vindt persoonlijk een kratje bier achterop veel stoerder
wat is er mis met rotterdam ?quote:
beter alsnog dan lege koffersquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:41 schreef Faithy het volgende:
[..]
die je vervolgens niet op mag drinken omdat je nog moet rijden
met lege koffers gaan rijden is gewoon nutteloos en dus dom, ténzij je iets moet ophalenquote:
Stel ik zou dit op je balkon zetten, dan drink je het toch gewoon?quote:
Fijn weekendquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:02 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen ik ben er vandoor!! Fijn weekend![]()
Topkoffer en 2 zijkoffers vind ik gewoon niet zo mooi, ik hou van sportief en zie graag veel van het frame/motorquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:37 schreef Faithy het volgende:
[..]
met alleen een topkoffer zie je de hele motor nog wel hooren die koffers gaan alleen mee op vakantie
zonder koffers heb je minder turbulentie, dus zal voor een dijkritje die dingen niet meenemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |