1u en 40 minutenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is hier best fucking ver vandaan mafkees
(2 uur, a 2,5 uur met openbaar vervoer!!!)
Ik ben gek op NINJA, dat weet je he... kom me eens ophalen dan met je brommert!quote:
Zoiets ja... dat is exclusief alle vertragingquote:
Gast waar heb je het over? 15 minuten rijdenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is hier best fucking ver vandaan mafkees
(2 uur, a 2,5 uur met openbaar vervoer!!!)
Ik moet nog 3,5 uur!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:02 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen ik ben er vandoor!! Fijn weekend![]()
Eerst zelf ff leren rijden op dat ding, een 93pk tourmotor is iets anders dan een 145pk ninja natuurlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben gek op NINJA, dat weet je he... kom me eens ophalen dan met je brommert!
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast waar heb je het over? 15 minuten rijden![]()
78,9km / 289km/h = 0.273 uurquote:snelste route over 78,9 km
in ongeveer 1 uur
Inderdaad, je hebt gelijk geen zin meer om naar binnen te gaan....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:06 schreef Faithy het volgende:
zat net even een half uurtje buitenwilde toch echt niet meer naar binnen
gets!!!
ben wel licht verbrand
Mocht je hem helemaal onder de knie hebben, wel even langskomen hoor... die NINJAquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Eerst zelf ff leren rijden op dat ding, een 93pk tourmotor is iets anders dan een 145pk ninja natuurlijk
Hm, ik vind het nooit zo relaxed als ik verbrand ben hoor, maarja, smaken verschillen hequote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:06 schreef Faithy het volgende:
gets!!!
ben wel licht verbrand
Ninja is geen type motor hoor, het is een bepaalde uitvoering van meerdere typesquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mocht je hem helemaal onder de knie hebben, wel even langskomen hoor... die NINJA
s blijven gewoon echt geile motoren hoor!
zo dan , EN GARDE!! hahaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
Voor WL, zie ik net staan op nu.nl... een BBQ ZWAARD!
Dat snap ik ook wel snuggere harryquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ninja is geen type motor hoor, het is een bepaalde uitvoering van meerdere types
ZX6R, 7r, 9r, 10r, 12r, ze verschillen evengoed nog best veel van elkaar
Lichtjes valt toch wel mee?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm, ik vind het nooit zo relaxed als ik verbrand ben hoor, maarja, smaken verschillen he
ik vind 't heerlijk als ik knalrood wordtquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm, ik vind het nooit zo relaxed als ik verbrand ben hoor, maarja, smaken verschillen he
ja dit is echt geen weer om te werken gewoon.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:06 schreef Faithy het volgende:
gets!!!
ben wel licht verbrand
Ziet er netjes uit!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:20 schreef Faithy het volgende:
oh motoren
[ afbeelding ]
met ingang van dinsdag mijn nieuwe motor
Wrijf het er maar weer even in dat jij wel in de zon kan zittenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:21 schreef lynda het volgende:
Me slippers staan op me voeten lichtelijk gebruind![]()
Tijd om zo maar zonder slippers in de zon te zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |