Ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha jajaheet de buurman ook bob ?
Huisregel één van Dracu;quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
op die dag is hij kapot, zoniet dan toch
Gasttttttttttquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ga liever over jouw mama heen, luilak
Daarom plaatste ik die verbetering maar alvastquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whahaha, ik zat eraan te denken om al zoiets te zeggen
sommige dingen zit je gewoon aan vastquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Huisregel één van Dracu;
Gij zult géén bijlen, hamers, of ander zwaar gereedschap meenemen
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:36 schreef lynda het volgende:
[..]
Gastttttttttt![]()
Trouwens die meeting.. Ik ga serieus wel voor een vrijdagmiddag/avond..
Weekenden hier vaak propvol.
Precies!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sommige dingen zit je gewoon aan vast
ja mag ik mn ma nou s terug ?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Precies!
Weet je waar ik nu bjivoorbeeld aan vast zit?
Dat is hier best fucking ver vandaan mafkeesquote:
mag ik je dan pappa noemen ?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nope, we staan nu officieel als Siamese tweeling geregistreerd
Inderdaad, vrijdag lijkt mij ook het makkelijkstquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:36 schreef lynda het volgende:
[..]
Gastttttttttt![]()
Trouwens die meeting.. Ik ga serieus wel voor een vrijdagmiddag/avond..
Weekenden hier vaak propvol.
Mwa, half uurtjequote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is hier best fucking ver vandaan mafkees
(2 uur, a 2,5 uur met openbaar vervoer!!!)
1u en 40 minutenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben gek op NINJA, dat weet je he... kom me eens ophalen dan met je brommert!quote:
Zoiets ja... dat is exclusief alle vertragingquote:
Gast waar heb je het over? 15 minuten rijdenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet nog 3,5 uur!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:02 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen ik ben er vandoor!! Fijn weekend![]()
Eerst zelf ff leren rijden op dat ding, een 93pk tourmotor is iets anders dan een 145pk ninja natuurlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben gek op NINJA, dat weet je he... kom me eens ophalen dan met je brommert!
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast waar heb je het over? 15 minuten rijden![]()
78,9km / 289km/h = 0.273 uurquote:snelste route over 78,9 km
in ongeveer 1 uur
Inderdaad, je hebt gelijk geen zin meer om naar binnen te gaan....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:06 schreef Faithy het volgende:
zat net even een half uurtje buitenwilde toch echt niet meer naar binnen
gets!!!
ben wel licht verbrand
Mocht je hem helemaal onder de knie hebben, wel even langskomen hoor... die NINJAquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Eerst zelf ff leren rijden op dat ding, een 93pk tourmotor is iets anders dan een 145pk ninja natuurlijk
Hm, ik vind het nooit zo relaxed als ik verbrand ben hoor, maarja, smaken verschillen hequote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:06 schreef Faithy het volgende:
zat net even een half uurtje buitenwilde toch echt niet meer naar binnen
gets!!!
ben wel licht verbrand
Ninja is geen type motor hoor, het is een bepaalde uitvoering van meerdere typesquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mocht je hem helemaal onder de knie hebben, wel even langskomen hoor... die NINJA
s blijven gewoon echt geile motoren hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |