Utrecht zou ik persoonlijk zelfs fijner vindenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
i know, maar je werkt er wel![]()
Dus je kan makkelijk na je werk dus langskomen hahaha
Dat snap ik, maar ergens gewoon een keer na het werk ergens een biertje pakken kan toch wel?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Utrecht zou ik persoonlijk zelfs fijner vinden
Ja natuurlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ergens gewoon een keer na het werk ergens een biertje pakken kan toch wel?
Ik denk ook niet dat ik dat ooit nog eens ga meemaken hahahahaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:56 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb vroeger wel een keer bij een maat op zn werk gespeeld. met zn 4en starcraft. dat was ook goed te doen. helaas ontbrak de drank en de drugs
Nope, zo snel zijn wij toch niet hahahaquote:
ben net ook buiten geweest. wat een kutweer zeg. heb nog minder zin nu bah!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik dat ooit nog eens ga meemaken hahahaha
Net als nu denk ik... ene scherm FOK! Andere scherm een DVD aan![]()
Zo maar even naar buiten
kutweer om te werken bedoel je?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben net ook buiten geweest. wat een kutweer zeg. heb nog minder zin nu bah!
ja man, ben gelijk helemaal gaar. zit ik hier lange broek aan enzo.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
kutweer om te werken bedoel je?
Zo even lekker in het zonnetje... sigaartje erbij.... lekker relaxen .. WAAR IS ME BORREL!?
ik ook!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Utrecht zou ik persoonlijk zelfs fijner vinden
Oh, toen kon het daar ook niet hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moeten we daar niet nog ergens foto's van hebben trouwens Zmokes???
Tegenwoordig kan dat daar trouwens niet meer hahaha
Ik en Zmokes hebben echt de leukste tijd daar gehad... daarna drama
Ik ga nu een poging wagen.. hoop dat ik niet in slaap val.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja man, ben gelijk helemaal gaar. zit ik hier lange broek aan enzo.
ik had liever in een korte broek op mn balkon gezeten , bbq aan, koud bier, Gierende Goatrance aan haha
kijk de afwasser is al bekend!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:22 schreef Bellerophon het volgende:
Hah bij draakje thuis iets doen is niet erg
Hot dang! Dat klonk foutquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:22 schreef Bellerophon het volgende:
Hah bij draakje thuis iets doen is niet erg
De buurman?quote:
haha jajaquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hot dang! Dat klonk foutIk doel dan natuurlijk op BBQ en wat drinken he
Whahaha, ik zat eraan te denken om al zoiets te zeggenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hot dang! Dat klonk foutIk doel dan natuurlijk op BBQ en wat drinken he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |