Daarom moeten we toch eens ergens afspreken hoor,quote:
Wel een mooie tijd!quote:
Bwehehe, jij niet danquote:
Ik slik dan gewoon zo goed als geen medicijnen als ik ga zuipenquote:
Ach joh als ik het gezellig heb dan vliegen de flessen wijn er wel doorheen jaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee maar als ik denk aan die wijn denk ik heb gekocht
of baileys heb ik ineens enorm zin in
Heb k hier standaard... printers testen enzo... OEPS, printer uit andere gebouw hahahaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:11 schreef draculettetje het volgende:
verdorie weer de helft naar de verkeerde printer gestuurd
schiet op met mij vandaag
Ja ik ook hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daarom moeten we toch eens ergens afspreken hoor,
zou het wel geinig vinden om eens te zien tegen wie ik hier al een lange
tijd zit te praten
dan doe je wel lang met een flles wiskeyquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik slik dan gewoon zo goed als geen medicijnen als ik ga zuipen![]()
Die morfine achtige dingen... + whiskey = 1 glas lam![]()
Que? We gaan morgen alquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel een mooie tijd!
Geef trouwens even een gil als je vanavond niets te doen hebt
Wijn en port.... GADVERDAMME!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ach joh als ik het gezellig heb dan vliegen de flessen wijn er wel doorheen ja
tripack tegen vriendin:quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ik ook hoorNah Tripack heeft bijna een huisje... dus we hebben een excuus
Wijn (Rood / Wit / Rose)quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wijn en port.... GADVERDAMME!
Daarom binnenkort met zijn allen maar op het strand ofzo afspreken?
Bwahahaquote:
ik zeg housewarming party bij mij?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ik ook hoorNah Tripack heeft bijna een huisje... dus we hebben een excuus
En wij dan op de achtergrond; "Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaight"quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
tripack tegen vriendin:
Ej bitch, me FOK! homeboys komen langs.. jeweetzzz
Is goed, in Wijk aan Zee?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wijn en port.... GADVERDAMME!
Daarom binnenkort met zijn allen maar op het strand ofzo afspreken?
Ja en bedankt hequote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:22 schreef tripack het volgende:
[..]
ik zeg housewarming party bij mij?neem allemaal een kwast mee
Vanavond hier een luilak feestquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:16 schreef lynda het volgende:
[..]
Que? We gaan morgen al
Opzich heb ik vanavond niets.. Net zoals dat ik een lege portomonee heb![]()
Morgenochtend wel redelijk vroeg op..
Ik alles behalve Wijn en port...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wijn (Rood / Wit / Rose)
Bier
Sangria alle andere meukIk drink alles
Heuhquote:
Wijn moet je leren drinkenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik alles behalve Wijn en port...
Het liefst bier, rum, whiskey, jenever of vodka
Wakker worden enzoquote:
Luilak marktquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanavond hier een luilak feest![]()
Vroeg op ?!
dan red ik echt de rest van mn dag niet!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat probeer ik al vanaf mijn 15e, maar ik blijf kokhalsen van die meukquote:
Voor jou geldt ook..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:49 schreef TommyGun het volgende:
Ik slaap
aha, dat hebben we hier volgens mij niet... alleen een groot feestquote:
Inderdaad!!!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:44 schreef draculettetje het volgende:
nu we praktisch er allemaal zijn kunnen we best wel wat afspreken vind ik
Jep!quote:
Indeed! Midden des lands ofzo?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad!!!
Lekker naar het strand ofzo, of ergens een terrasje pakken
Bwahahaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat probeer ik al vanaf mijn 15e, maar ik blijf kokhalsen van die meuk
Wil ik weten waar je wel zin in hebt?quote:
Voor mij welquote:
Gaaastquote:
Welk feest heb je dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Utrecht is okay, 7 juni vanaf 23:00 in de Vechtsebanen?
Ja... Amsterdam!quote:
Dan blijft er weinig tijd overquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:25 schreef Bellerophon het volgende:
Of gewoon een keer buiten die feesten om
Ja is goedquote:
Dat Heineken Grand Cafe aan het water?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja is goedKijk nu uit op een toko wat achter de Heineken Music Hall staat
Zaandam is voor mij lekker om de hoek, zeker 10 minuten met de trein... dat kan ik zelf fietsenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:22 schreef Sm0keZ het volgende:
Of 20 juni in de Kade (Zaandam) ?
[ afbeelding ]
Voor veel mensen niet echt relaxt denk...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja is goedKijk nu uit op een toko wat achter de Heineken Music Hall staat
hmm klinkt aanlonkelijkquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
2 keer gedaan.... ik doe dat niet snel meer hahahaquote:
WL komt volgens mij ergens uit ZH, Dracu Apeldoornquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Voor veel mensen niet echt relaxt denk...
WL komt ook niet uit NH, en Dracu volgens mij ook niet
i know, maar je werkt er welquote:
Nieuw Amsterdam gebouwquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat Heineken Grand Cafe aan het water?
Dat lelijke gebouw aan de andere kant van het bijlmerstation, dat rood/blauwe, hebben Droxz en ik nog gewerkt
Kom nou eens met een stad wat voor iedereen te doen is hahahaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
WL komt volgens mij ergens uit ZH, Dracu Apeldoorn
Jep... daar heb ik dus leuke avondjes gehadquote:
Lekker de hele dag RA2 spelen, bier/whiskey zuipen en alles roken wat rookbaar isquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep... daar heb ik dus leuke avondjes gehad![]()
p.s iedereen is daar nu weg he... zitten nu tegenwoordig in een eigen gebouw van getronics...
Die dag was echt lachen hahahahquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lekker de hele dag RA2 spelen, bier/whiskey zuipen en alles roken wat rookbaar is
gvd! zijn er nog vacatures open ?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lekker de hele dag RA2 spelen, bier/whiskey zuipen en alles roken wat rookbaar is
Moeten we daar niet nog ergens foto's van hebben trouwens Zmokes???quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gvd! zijn er nog vacatures open ?
Utrecht zou ik persoonlijk zelfs fijner vindenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
i know, maar je werkt er wel![]()
Dus je kan makkelijk na je werk dus langskomen hahaha
Dat snap ik, maar ergens gewoon een keer na het werk ergens een biertje pakken kan toch wel?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Utrecht zou ik persoonlijk zelfs fijner vinden
Ja natuurlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ergens gewoon een keer na het werk ergens een biertje pakken kan toch wel?
Ik denk ook niet dat ik dat ooit nog eens ga meemaken hahahahaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:56 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb vroeger wel een keer bij een maat op zn werk gespeeld. met zn 4en starcraft. dat was ook goed te doen. helaas ontbrak de drank en de drugs
Nope, zo snel zijn wij toch niet hahahaquote:
ben net ook buiten geweest. wat een kutweer zeg. heb nog minder zin nu bah!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik dat ooit nog eens ga meemaken hahahaha
Net als nu denk ik... ene scherm FOK! Andere scherm een DVD aan![]()
Zo maar even naar buiten
kutweer om te werken bedoel je?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben net ook buiten geweest. wat een kutweer zeg. heb nog minder zin nu bah!
ja man, ben gelijk helemaal gaar. zit ik hier lange broek aan enzo.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
kutweer om te werken bedoel je?
Zo even lekker in het zonnetje... sigaartje erbij.... lekker relaxen .. WAAR IS ME BORREL!?
ik ook!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Utrecht zou ik persoonlijk zelfs fijner vinden
Oh, toen kon het daar ook niet hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moeten we daar niet nog ergens foto's van hebben trouwens Zmokes???
Tegenwoordig kan dat daar trouwens niet meer hahaha
Ik en Zmokes hebben echt de leukste tijd daar gehad... daarna drama
Ik ga nu een poging wagen.. hoop dat ik niet in slaap val.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja man, ben gelijk helemaal gaar. zit ik hier lange broek aan enzo.
ik had liever in een korte broek op mn balkon gezeten , bbq aan, koud bier, Gierende Goatrance aan haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |