Haha en hij deed dat ook nogquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:57 schreef lynda het volgende:
[..]
GROTE nadrukMoest een kop en lijf ontwijken toen ik me kamer uit kwam
![]()
Heb heel lief broer geroepen van ruim het even op
Dat lukt de laatste tijd aardig trouwens!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geloof me, het wordt steeds moeilijker , of je moet iedere dag gaan drinken , dan raak je er wel aan gewend
ik wordt ook steeeeds ouder maar krijg wel steeds meer zin om eens door te zuipen ha haquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij bent misschien wel wat ouder... maar ik moet zeggen dat het hier ook steeds moeilijker begint te worden
Gewoon weer eens een lekkere lamme avond op zijn tijd, niet verkeerd toch?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik wordt ook steeeeds ouder maar krijg wel steeds meer zin om eens door te zuipen ha ha
Is geen kunst aan hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik wordt ook steeeeds ouder maar krijg wel steeds meer zin om eens door te zuipen ha ha
Ik ben wakker jaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Omdraaien jij, en lekker verder slapen
ja teveel is ook niet goed natuurlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat lukt de laatste tijd aardig trouwens!
Na dit lange weekend maar weer even een tijdje rustig aan doen
nopequote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gewoon weer eens een lekkere lamme avond op zijn tijd, niet verkeerd toch?
Maar kan dat wel met je medicijnen dan?
Daarom moeten we toch eens ergens afspreken hoor,quote:
Wel een mooie tijd!quote:
Bwehehe, jij niet danquote:
Ik slik dan gewoon zo goed als geen medicijnen als ik ga zuipenquote:
Ach joh als ik het gezellig heb dan vliegen de flessen wijn er wel doorheen jaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee maar als ik denk aan die wijn denk ik heb gekocht
of baileys heb ik ineens enorm zin in
Heb k hier standaard... printers testen enzo... OEPS, printer uit andere gebouw hahahaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:11 schreef draculettetje het volgende:
verdorie weer de helft naar de verkeerde printer gestuurd
schiet op met mij vandaag
Ja ik ook hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daarom moeten we toch eens ergens afspreken hoor,
zou het wel geinig vinden om eens te zien tegen wie ik hier al een lange
tijd zit te praten
dan doe je wel lang met een flles wiskeyquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik slik dan gewoon zo goed als geen medicijnen als ik ga zuipen![]()
Die morfine achtige dingen... + whiskey = 1 glas lam![]()
Que? We gaan morgen alquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel een mooie tijd!
Geef trouwens even een gil als je vanavond niets te doen hebt
Wijn en port.... GADVERDAMME!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ach joh als ik het gezellig heb dan vliegen de flessen wijn er wel doorheen ja
tripack tegen vriendin:quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ik ook hoorNah Tripack heeft bijna een huisje... dus we hebben een excuus
Wijn (Rood / Wit / Rose)quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wijn en port.... GADVERDAMME!
Daarom binnenkort met zijn allen maar op het strand ofzo afspreken?
Bwahahaquote:
ik zeg housewarming party bij mij?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ik ook hoorNah Tripack heeft bijna een huisje... dus we hebben een excuus
En wij dan op de achtergrond; "Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaight"quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
tripack tegen vriendin:
Ej bitch, me FOK! homeboys komen langs.. jeweetzzz
Is goed, in Wijk aan Zee?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wijn en port.... GADVERDAMME!
Daarom binnenkort met zijn allen maar op het strand ofzo afspreken?
Ja en bedankt hequote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:22 schreef tripack het volgende:
[..]
ik zeg housewarming party bij mij?neem allemaal een kwast mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |