Gaaastquote:
Welk feest heb je dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Utrecht is okay, 7 juni vanaf 23:00 in de Vechtsebanen?
Ja... Amsterdam!quote:
Dan blijft er weinig tijd overquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:25 schreef Bellerophon het volgende:
Of gewoon een keer buiten die feesten om
Ja is goedquote:
Dat Heineken Grand Cafe aan het water?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja is goedKijk nu uit op een toko wat achter de Heineken Music Hall staat
Zaandam is voor mij lekker om de hoek, zeker 10 minuten met de trein... dat kan ik zelf fietsenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:22 schreef Sm0keZ het volgende:
Of 20 juni in de Kade (Zaandam) ?
[ afbeelding ]
Voor veel mensen niet echt relaxt denk...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja is goedKijk nu uit op een toko wat achter de Heineken Music Hall staat
hmm klinkt aanlonkelijkquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik slik dan gewoon zo goed als geen medicijnen als ik ga zuipen![]()
Die morfine achtige dingen... + whiskey = 1 glas lam![]()
2 keer gedaan.... ik doe dat niet snel meer hahahaquote:
WL komt volgens mij ergens uit ZH, Dracu Apeldoornquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Voor veel mensen niet echt relaxt denk...
WL komt ook niet uit NH, en Dracu volgens mij ook niet
i know, maar je werkt er welquote:
Nieuw Amsterdam gebouwquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat Heineken Grand Cafe aan het water?
Dat lelijke gebouw aan de andere kant van het bijlmerstation, dat rood/blauwe, hebben Droxz en ik nog gewerkt
Kom nou eens met een stad wat voor iedereen te doen is hahahaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
WL komt volgens mij ergens uit ZH, Dracu Apeldoorn
Jep... daar heb ik dus leuke avondjes gehadquote:
Lekker de hele dag RA2 spelen, bier/whiskey zuipen en alles roken wat rookbaar isquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep... daar heb ik dus leuke avondjes gehad![]()
p.s iedereen is daar nu weg he... zitten nu tegenwoordig in een eigen gebouw van getronics...
Die dag was echt lachen hahahahquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lekker de hele dag RA2 spelen, bier/whiskey zuipen en alles roken wat rookbaar is
gvd! zijn er nog vacatures open ?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lekker de hele dag RA2 spelen, bier/whiskey zuipen en alles roken wat rookbaar is
Moeten we daar niet nog ergens foto's van hebben trouwens Zmokes???quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gvd! zijn er nog vacatures open ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |