heey malo jij hierquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:10 schreef MaLo het volgende:
Hoi, ben er ook weer vanmiddag, tenminste, daar lijkt het wel op
Het wordt hier net wat lichter.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:11 schreef draculettetje het volgende:
wat is het trouwens irritant donker buiten
Haaai dame! How's life?quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:10 schreef MaLo het volgende:
Hoi, ben er ook weer vanmiddag, tenminste, daar lijkt het wel op
Laat maarquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:15 schreef Bellerophon het volgende:
Hoe gaat het Lynda? Gefeliciteerd met je moeder trouwens, die is toch vandaag jarig?
Ik laat vanavond wel ff in een PM de adresgegevens achter... heb daar op de camping geen internetquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Borger zou ik er van maken ja
En gast, Borger is is drie kwartier rijden vanaf mijn vriendin gezien
Top! Ik ben nu vergaderenquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik laat vanavond wel ff in een PM de adresgegevens achter... heb daar op de camping geen internet
Het gaat.. En me moeder is idd vandaag jarig. Hadden de dag anders gepland maarja..quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:15 schreef Bellerophon het volgende:
Hoe gaat het Lynda? Gefeliciteerd met je moeder trouwens, die is toch vandaag jarig?
was dat nou weer voor camping... zonder internetquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik laat vanavond wel ff in een PM de adresgegevens achter... heb daar op de camping geen internet
Alsnog gefeliciteerd!quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:20 schreef lynda het volgende:
[..]
Het gaat.. En me moeder is idd vandaag jarig. Hadden de dag anders gepland maarja..
Sterkte damequote:Op donderdag 29 mei 2008 12:20 schreef lynda het volgende:
[..]
Het gaat.. En me moeder is idd vandaag jarig. Hadden de dag anders gepland maarja..
hahahahaquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:21 schreef tripack het volgende:
[..]
was dat nou weer voor camping... zonder internet
Toe! Blaas hierheen!!quote:
uh... volgens mij heb ik wat gemist?!...quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:20 schreef lynda het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |