heey malo jij hierquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:10 schreef MaLo het volgende:
Hoi, ben er ook weer vanmiddag, tenminste, daar lijkt het wel op
Het wordt hier net wat lichter.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:11 schreef draculettetje het volgende:
wat is het trouwens irritant donker buiten
Haaai dame! How's life?quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:10 schreef MaLo het volgende:
Hoi, ben er ook weer vanmiddag, tenminste, daar lijkt het wel op
Laat maarquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:15 schreef Bellerophon het volgende:
Hoe gaat het Lynda? Gefeliciteerd met je moeder trouwens, die is toch vandaag jarig?
Ik laat vanavond wel ff in een PM de adresgegevens achter... heb daar op de camping geen internetquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Borger zou ik er van maken ja
En gast, Borger is is drie kwartier rijden vanaf mijn vriendin gezien
Top! Ik ben nu vergaderenquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik laat vanavond wel ff in een PM de adresgegevens achter... heb daar op de camping geen internet
Het gaat.. En me moeder is idd vandaag jarig. Hadden de dag anders gepland maarja..quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:15 schreef Bellerophon het volgende:
Hoe gaat het Lynda? Gefeliciteerd met je moeder trouwens, die is toch vandaag jarig?
was dat nou weer voor camping... zonder internetquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik laat vanavond wel ff in een PM de adresgegevens achter... heb daar op de camping geen internet
Alsnog gefeliciteerd!quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:20 schreef lynda het volgende:
[..]
Het gaat.. En me moeder is idd vandaag jarig. Hadden de dag anders gepland maarja..
Sterkte damequote:Op donderdag 29 mei 2008 12:20 schreef lynda het volgende:
[..]
Het gaat.. En me moeder is idd vandaag jarig. Hadden de dag anders gepland maarja..
hahahahaquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:21 schreef tripack het volgende:
[..]
was dat nou weer voor camping... zonder internet
Toe! Blaas hierheen!!quote:
uh... volgens mij heb ik wat gemist?!...quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:20 schreef lynda het volgende:
[..]
ja idd... ik doe er verder ook niks mee... ff nieuws weer en verkeer bekijkenquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha
Vind het toch wel makkelijk voor even snel het nieuws bekijken eigenlijk
ik doe mn best! pffffffffffff pfffffffffffffffffff pffffffffffffffffff pfffffffffffffffffffffffffquote:
* Dr.Droxz zet dit neer bij Dracu:quote:
hier wel de regenquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik doe mn best! pffffffffffff pfffffffffffffffffff pffffffffffffffffff pfffffffffffffffffffffffff
komt er al wat?
is dit je nieuwe cooler?quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet dit neer bij Dracu:
[ afbeelding ]
ow zo moet het wel lukken !quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet dit neer bij Dracu:
[ afbeelding ]
zie pmquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh... volgens mij heb ik wat gemist?!...
veel plezierquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
Maar ik ga vakantie houdeeeeeeeeeeeeeeen!
Spreek jullie snel weer!
en ik laat even mijn gegeven achter bij Beller vanavond.![]()
![]()
Je bedoelt die gegevens die ik al hebquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
Spreek jullie snel weer!
![]()
Prettige Vakantie Gast! JETZT GEHT LOSS@!!!!#!#$@#@# einz zwei roflcopter!!quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
Spreek jullie snel weer!
![]()
beetje laat maar toch goede vakantie!quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
Spreek jullie snel weer!
![]()
Gratis zwemmenquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:03 schreef WhiteLightning het volgende:
nou de kelders in limburg lopen alweer vol met water in limburg hoor ik op het nieuws.
het gaat weer goed dus.
[ afbeelding ]
lijkt me geweldig. ik woon toch 3 hoogquote:
hmm das toch ook niet de bedoelingquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:19 schreef MaLo het volgende:
He verdorie, krijg ik toch opeens werk op mijn bordje
Ja en bedankt hequote:Op donderdag 29 mei 2008 13:01 schreef MaLo het volgende:
Gheghe, Bellerophon weer vergaderen.
Ik ben net met pauze geweest. En nu weer druk bezig met niks doen! Maar de week is tot nu toe goed verlopen, heb maandag en dinsdag toch wel 4 uur per dag gewerkt.
Drokz, fjine vakantie! Mazzelaar!
dadelijk ga je het nog leuk vinden ook!quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:34 schreef Bellerophon het volgende:
Boem! Waren we weer! Gratis lunch bij een vergadering, altijd mooi
Met gratis lunch is het nooit ergquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dadelijk ga je het nog leuk vinden ook!
als je geen brood had meegenomen iddquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Met gratis lunch is het nooit erg
Had ik dus ook nietquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je geen brood had meegenomen idd
Whehequote:Op donderdag 29 mei 2008 14:04 schreef WhiteLightning het volgende:
Het nieuwe Rijkswapen
Officiële mededeling
De Nederlandse Regering heeft vandaag medegedeeld, dat het Rijkswapen wordt vervangen door een condoom.
Dit, omdat het precies weergeeft waar de Nederlandse politiek voor staat.
Een condoom staat inflatie toe, stopt productie, vernietigd de volgende generatie, voorkomt een hoop gelul en...
Geeft u een gevoel van veiligheid terwijl u in feite genaaid wordt!
![]()
![]()
Gelukkig hoef ik nog maar 3 kwartierquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:17 schreef WhiteLightning het volgende:
nou t moment van instorten is begonnenzou best een paar uur kunnen slapen nu!
mazzelaarquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik nog maar 3 kwartier
ja idd. nu ben je verplicht van je ps3 te genietenquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:25 schreef Bellerophon het volgende:
@WL, en ofAlleen beetje jammer van dat gare weer
Aaaight, dat was ik ook wel van plan jaquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd. nu ben je verplicht van je ps3 te genieten![]()
en het nl elftal vanavond
en wat voor uitslag denk je dat het wordt ?quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aaaight, dat was ik ook wel van plan ja
Mwahaha sweet mother of jesusquote:
3-1 of 4-2 denk ikquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wat voor uitslag denk je dat het wordt ?
Bwaaah waarom heeft iedereen weekend of vakantiequote:Op donderdag 29 mei 2008 14:49 schreef MaLo het volgende:
Nou ik ben klaar met mijn werk, ik hoop dat ik nu de rest van de middag ongestoord mag internetten. Nog 1 uur en 40 minuten, en dan weeeeeekeeeeeenddd!!!
Nee nog niet, heb het wel bij mijn sportschool gedaanquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ga voor 2-2
heb je de poule al ingevuld ? http://ekpoule.telesport.nl/
Nou idd, ik wil ookquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bwaaah waarom heeft iedereen weekend of vakantieIk wil ook!!
het is een oefenwedstrijd , net voor het ek, wat denk je zelfquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee nog niet, heb het wel bij mijn sportschool gedaan
2-2 ah kom op jonguuh, we winnen toch wel? ...Toch?
iddquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:55 schreef Seventees het volgende:
Weekend, vakantie..
Ziek
Maar gelukkig heb ik jullie nog
fijne middag/avond bellerquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:00 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen, ik ga er weer vandeur! Adieu
Soepie!quote:
yep, knap je weer een beetje van op!quote:
Ja, kippensoepjequote:Op donderdag 29 mei 2008 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep, knap je weer een beetje van op!![]()
heb je al soep genomen ?
ik ga voor Aquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:26 schreef Seventees het volgende:
Komend weekend...
a) Doe ik helemaal niets!![]()
b) Ga ik de kroeg onveilig maken![]()
c) Breng ik door in bed met mijn vriend/vriendin![]()
d) Zit ik uit verveling nog steeds in dit topic te posten
e) Moet ik werken![]()
f) Iets anders...
nog wel... ze zijn in floridaquote:
eej een collega van mij gaat daar ook heenquote:
Florida. Zo zo! En jij mocht niet mee?quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:43 schreef tripack het volgende:
[..]
nog wel... ze zijn in floridade mazzelaars
morgen dus souvenirsen krijg een spelletje voor de NDS weet alleen nog niet welke
Buren met gevogeltequote:Op donderdag 29 mei 2008 15:46 schreef WhiteLightning het volgende:
ik zweer als morgenochtend die klote haan weer om 6 uur gaat kukelkuen, draai ik zn nek om. zo krijgt een mens echt geen rust!
nope moest werken en stagequote:Op donderdag 29 mei 2008 15:49 schreef Seventees het volgende:
[..]
Florida. Zo zo! En jij mocht niet mee?
Schandalig!
Een souvernir maakt het wel een beetje goed
hebben we ook wel eens gehad een buur van paar huizen verder... midden in de binnenstad van den haagquote:
ja een kinderboerderij. binnenkort zonder haan dusquote:
whehehehequote:Op donderdag 29 mei 2008 15:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja een kinderboerderij. binnenkort zonder haan dus
Jammer, zeg. Maar als het niet op het goede moment komt, dan maar een cadeautje achterafquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:51 schreef tripack het volgende:
[..]
nope moest werken en stage
en later bleek ook dingen regelen voor huurhuis
jah gisteren de sleutel gekregen en gaan volgende week beginnen met alle spullen kopenquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:01 schreef Seventees het volgende:
[..]
Jammer, zeg. Maar als het niet op het goede moment komt, dan maar een cadeautje achteraf
Alles gelukt met het huis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |