heey malo jij hierquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:10 schreef MaLo het volgende:
Hoi, ben er ook weer vanmiddag, tenminste, daar lijkt het wel op
Het wordt hier net wat lichter.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:11 schreef draculettetje het volgende:
wat is het trouwens irritant donker buiten
Haaai dame! How's life?quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:10 schreef MaLo het volgende:
Hoi, ben er ook weer vanmiddag, tenminste, daar lijkt het wel op
Laat maarquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:15 schreef Bellerophon het volgende:
Hoe gaat het Lynda? Gefeliciteerd met je moeder trouwens, die is toch vandaag jarig?
Ik laat vanavond wel ff in een PM de adresgegevens achter... heb daar op de camping geen internetquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Borger zou ik er van maken ja
En gast, Borger is is drie kwartier rijden vanaf mijn vriendin gezien
Top! Ik ben nu vergaderenquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik laat vanavond wel ff in een PM de adresgegevens achter... heb daar op de camping geen internet
Het gaat.. En me moeder is idd vandaag jarig. Hadden de dag anders gepland maarja..quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:15 schreef Bellerophon het volgende:
Hoe gaat het Lynda? Gefeliciteerd met je moeder trouwens, die is toch vandaag jarig?
was dat nou weer voor camping... zonder internetquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik laat vanavond wel ff in een PM de adresgegevens achter... heb daar op de camping geen internet
Alsnog gefeliciteerd!quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:20 schreef lynda het volgende:
[..]
Het gaat.. En me moeder is idd vandaag jarig. Hadden de dag anders gepland maarja..
Sterkte damequote:Op donderdag 29 mei 2008 12:20 schreef lynda het volgende:
[..]
Het gaat.. En me moeder is idd vandaag jarig. Hadden de dag anders gepland maarja..
hahahahaquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:21 schreef tripack het volgende:
[..]
was dat nou weer voor camping... zonder internet
Toe! Blaas hierheen!!quote:
uh... volgens mij heb ik wat gemist?!...quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:20 schreef lynda het volgende:
[..]
ja idd... ik doe er verder ook niks mee... ff nieuws weer en verkeer bekijkenquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha
Vind het toch wel makkelijk voor even snel het nieuws bekijken eigenlijk
ik doe mn best! pffffffffffff pfffffffffffffffffff pffffffffffffffffff pfffffffffffffffffffffffffquote:
* Dr.Droxz zet dit neer bij Dracu:quote:
hier wel de regenquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik doe mn best! pffffffffffff pfffffffffffffffffff pffffffffffffffffff pfffffffffffffffffffffffff
komt er al wat?
is dit je nieuwe cooler?quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet dit neer bij Dracu:
[ afbeelding ]
ow zo moet het wel lukken !quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet dit neer bij Dracu:
[ afbeelding ]
zie pmquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh... volgens mij heb ik wat gemist?!...
veel plezierquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
Maar ik ga vakantie houdeeeeeeeeeeeeeeen!
Spreek jullie snel weer!
en ik laat even mijn gegeven achter bij Beller vanavond.![]()
![]()
Je bedoelt die gegevens die ik al hebquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
Spreek jullie snel weer!
![]()
Prettige Vakantie Gast! JETZT GEHT LOSS@!!!!#!#$@#@# einz zwei roflcopter!!quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
Spreek jullie snel weer!
![]()
beetje laat maar toch goede vakantie!quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
Spreek jullie snel weer!
![]()
Gratis zwemmenquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:03 schreef WhiteLightning het volgende:
nou de kelders in limburg lopen alweer vol met water in limburg hoor ik op het nieuws.
het gaat weer goed dus.
[ afbeelding ]
lijkt me geweldig. ik woon toch 3 hoogquote:
hmm das toch ook niet de bedoelingquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:19 schreef MaLo het volgende:
He verdorie, krijg ik toch opeens werk op mijn bordje
Ja en bedankt hequote:Op donderdag 29 mei 2008 13:01 schreef MaLo het volgende:
Gheghe, Bellerophon weer vergaderen.
Ik ben net met pauze geweest. En nu weer druk bezig met niks doen! Maar de week is tot nu toe goed verlopen, heb maandag en dinsdag toch wel 4 uur per dag gewerkt.
Drokz, fjine vakantie! Mazzelaar!
dadelijk ga je het nog leuk vinden ook!quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:34 schreef Bellerophon het volgende:
Boem! Waren we weer! Gratis lunch bij een vergadering, altijd mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |