sorry, ben erg melig gewordenquote:
dat valt ook wel eens mee hoorquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:32 schreef Seventees het volgende:
Als we hem naar SEX willen moeten we onze posts wel aanpassen
jah ik was ff doordewarquote:
gefeliciflapstaartquote:
Glijdt hij uit over een zeepje, lig je daar in het ziekenhuis met een gebroken been en klavots waar je niet meer om heen kan... ja hoe leg je dat uitquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk , goeie zaakkan je alvast de zeep door de badkamer strooien, voor als je vriend thuis komt
![]()
![]()
Je kan te ver gaan hequote:
uh... bedankt voor je inzet ?!quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Glijdt hij uit over een zeepje, lig je daar in het ziekenhuis met een gebroken been en klavots waar je niet meer om heen kan... ja hoe leg je dat uit
Haha hoe komt dat nouquote:
Ja dat dus!quote:
eeh... foutje...bedanktquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Glijdt hij uit over een zeepje, lig je daar in het ziekenhuis met een gebroken been en klavots waar je niet meer om heen kan... ja hoe leg je dat uit
ik vond em wel goed gevondenquote:
ff wat anders, hadden mensen hier nog zin om b.v een bbqtje te komen doen deze week/volgende week?quote:
Ja ehr dat is ...lullig...quote:
.quote:
Dimmu Borgirquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ff wat anders, hadden mensen hier nog zin om b.v een bbqtje te komen doen deze week/volgende week?
Ik zit in * Dr.Droxz zet een een duitste heavy metal stem op: Borgor... kan ook borger wezen
Inderdaad wel klote, we moeten toch echt eens samen een biertje pakken hoor!quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Dimmu Borgir
jammer dat ik zo ver zit
Borger zou ik er van maken jaquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ff wat anders, hadden mensen hier nog zin om b.v een bbqtje te komen doen deze week/volgende week?
Ik zit in * Dr.Droxz zet een een duitste heavy metal stem op: Borgor... kan ook borger wezen
Groninger museumquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:44 schreef tripack het volgende:
Nepdinosaurus jaagt bezoekers stuipen op het lijf
whehehehe
Ja moeten we ook zeker doen!quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad wel klote, we moeten toch echt eens samen een biertje pakken hoor!
idd lam worden roeleertquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad wel klote, we moeten toch echt eens samen een biertje pakken hoor!
is het dan een beetje in de buurt van hier?quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Borger zou ik er van maken ja
En gast, Borger is is drie kwartier rijden vanaf mijn vriendin gezien
Ehr ik zou zeggen 1:00/1:15 uur rijdenquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is het dan een beetje in de buurt van hier?
Aaaaightquote:
hmmm even over nadenken of ik dat red!quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ehr ik zou zeggen 1:00/1:15 uur rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |