geen combi-magnetron toevallig ?quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:01 schreef Seventees het volgende:
[..]
We hebben alleen een magnetron.
In het najaar hebben we weer een oven
Volgens de Van Dale:quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat een woord is dat eigenlijk toch: floept![]()
![]()
Helaasch nietquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geen combi-magnetron toevallig ?
ik vind dat dat meer iets glibberig isquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat een woord is dat eigenlijk toch: floept![]()
![]()
Ja dat weet ik, maar het is gewoon een apart woordquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:03 schreef Seventees het volgende:
[..]
Volgens de Van Dale:
floe·pen (onovergankelijk werkwoord; floepte, is gefloept)
1 al of niet met een licht ploffend geluid snel bewegen
Niet eens op de grond zodat je vriendin hem op moet pakken?quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:05 schreef tripack het volgende:
[..]
ik vind dat dat meer iets glibberig isfloep daar vliegt het zeepje uit mijn hand (en in de wasbak)
je kan het ook over kinderen baren hebbenquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:05 schreef tripack het volgende:
[..]
ik vind dat dat meer iets glibberig isfloep daar vliegt het zeepje uit mijn hand (en in de wasbak)
Right, WLquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan het ook over kinderen baren hebbenfloept ie er zomaar uit!
volgens mijn moeder, heb ik er 15 minuten over gedaanquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:10 schreef Seventees het volgende:
[..]
Right, WL
Als het zo makkelijk ging had er ook wel zo'n exemplaar gewild!
Zo lang er nog geen kinderen/baby's zijn met een aan/uit knop... hoeft het voor mij nietquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:10 schreef Seventees het volgende:
[..]
Right, WL
Als het zo makkelijk ging had er ook wel zo'n exemplaar gewild!
Da's snel!quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
volgens mijn moeder, heb ik er 15 minuten over gedaan
daarvoor hebben ze dit uitgevondenquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo lang er nog geen kinderen/baby's zijn met een aan/uit knop... hoeft het voor mij niet
haha, ik denk van wel jaquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:17 schreef Seventees het volgende:
[..]
Da's snel!
Daar was ze vast erg blij mee
Good Idea: Drop your soap near your girlfriendquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:08 schreef Seventees het volgende:
[..]
Niet eens op de grond zodat je vriendin hem op moet pakken?
bij ajax wordt je idd gefoptquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:21 schreef Seventees het volgende:
En fopspenen
Vond net een mooie img van een AJAX-fopspeen, maar die plaats ik maar niet
Pop goes the weaselquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan het ook over kinderen baren hebbenfloept ie er zomaar uit!
Bitchquote:
Geweldig tochquote:
ik wou het netjes houden hier in genquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:08 schreef Seventees het volgende:
[..]
Niet eens op de grond zodat je vriendin hem op moet pakken?
je voelt je gelijk wat beter hierdoor toch ?quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:28 schreef tripack het volgende:
[..]
ik wou het netjes houden hier in gentis SEX niet
Wel iets iddquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je voelt je gelijk wat beter hierdoor toch ?
dat tweede. of is dit topic ineens verhuistquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gen - genitalien?
GC - General Chat
kijk , goeie zaakquote:
Ja, jij maakt er gen vanquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:31 schreef tripack het volgende:
[..]
dat tweede. of is dit topic ineens verhuist
Zal het onthoudenquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk , goeie zaakkan je alvast de zeep door de badkamer strooien, voor als je vriend thuis komt
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |