Netjes manquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yup de docterV64 << Da Bomb![]()
heb alle spellen van de videotheek daarmee gekopieerd.
ik mocht zelfs een keer niet meer dan 4 spellen huren, omdat ze hadden gehoord dat iemand in de buurt ze kopieerde. en mijn naam is haas natuurlijk![]()
![]()
ow veel kletsen en weinig uitvoerenquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mensen mensen mensen, ik heb echt geen zin meer... kut hooitkoorts om gek van te worden... zwaar pijn in mijn harses... net pillen genomen op een lege maag.....
Ben een hoop aan het overleggen hier, en niets aan het uitvoeren... wat een dag
Gast, heb je er dan geen pilletjes voor? Zoals Kestinequote:Op donderdag 29 mei 2008 10:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mensen mensen mensen, ik heb echt geen zin meer... kut hooitkoorts om gek van te worden... zwaar pijn in mijn harses... net pillen genomen op een lege maag.....
Delegeren.... daar schijn ik goed in te zijnquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:05 schreef tripack het volgende:
[..]
ow veel kletsen en weinig uitvoeren
ik had mijne toendertijd bij lik-sang besteld (aziatische site) , maja dies door Nintendo uit de lucht gehaaldquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:04 schreef Bellerophon het volgende:
Copyboxen ja, voor NES/SNES/MEGADRIVE/N64
nou dat wordt wiskey drinken vanavond dusquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mensen mensen mensen, ik heb echt geen zin meer... kut hooikoorts om gek van te worden... zwaar pijn in mijn harses... net pillen genomen op een lege maag.....
Ja dat is echt zuur hoorquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik had mijne toendertijd bij lik-sang besteld (aziatische site) , maja dies door Nintendo uit de lucht gehaald
Das leuk... ik werk natuurlijk voor een grote medicijnen maker...quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, heb je er dan geen pilletjes voor? Zoals Kestine
Is ook een gavequote:Op donderdag 29 mei 2008 10:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Delegeren.... daar schijn ik goed in te zijn
Ik ga lekker optijd weg hier... dan nog even wat in de stad halen... ff uurtje mijn ogen dichtdoen...quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dat wordt wiskey drinken vanavond dus
heb je al op ebay gekeken ?quote:
Bwahahaquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das leuk... ik werk natuurlijk voor een grote medicijnen maker...
Kom ik langs bij de pillenmevrouw (),
ik: ej ik heb wat nodig tegen hooikoorts... doe eens geven!
Collega: "Ja uh... welke heb je nodig dan?"
ik: Weet ik veel, iets dat werkt? Ik ben ITér, en jij weet alles van medicijnen!
Collega: "We hebben DIT, DIT en DIT.. (allemaal moeilijke, niet uit te spreken woorden)..
ik: uh... doe die linker maar, heeft wel een mooie naam![]()
Collega: "Aha, is goed.. maar mocht die niet werken, dan kan je beter DIT (weer een fucking, niet uit te spreken woord) gebruiken!
ik: ja is goed hoor, thx!
lekker chill dusquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga lekker optijd weg hier... dan nog even wat in de stad halen... ff uurtje mijn ogen dichtdoen...
En vanavond maar even mijn spullen pakken voor morgen...
Ben al aan het kijken, gaat alleen niet zo snel met mijn 1 Mbps verbindingquote:
Echt, die mensen spreken woorden uit... daar springen de tranen van in je ogen hoor!quote:
Jep, zo nog maar even roken,.,,, dan weet ik tenminste zeker dat ik niets heb gedaan vandaagquote:
Opzich wel knap hoe ze dat doen hequote:Op donderdag 29 mei 2008 10:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Echt, die mensen spreken woorden uit... daar springen de tranen van in je ogen hoor!
Inderdaad, en juist die mensen vinden dat wij als ITérs te veel "termen" gebruikenquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Opzich wel knap hoe ze dat doen he
Ja inderdaad ja, die lui gebruiken pas veel vakjargonquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, en juist die mensen vinden dat wij als ITérs te veel "termen" gebruiken
Je had toch al een (grote) HD-tv?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:39 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ik heb maar HD-Tv besteld bij UPC net
nee HD kanalen!quote:
Soep, Fruit, veel drinken!quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:44 schreef Seventees het volgende:
Wat eten jullie als jullie ziek zijn?
Ik kom niet verder dan beschuit, fruit en appelmoes. Help me eens
HD televisie, dus het signaalquote:
Ehr geroosterd broodquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:44 schreef Seventees het volgende:
Wat eten jullie als jullie ziek zijn?
Ik kom niet verder dan beschuit, fruit en appelmoes. Help me eens
idd, en olympische spelen. allemaal op 1080quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
HD televisie, dus het signaalVoor het EK enzo... jeweetsch
Aaaight, hopelijk krijg ik snel een huisjequote:Op donderdag 29 mei 2008 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, en olympische spelen. allemaal op 1080
* Seventees heeft thee naast zich staanquote:
We hebben alleen zo'n ding wat je brood volledig plat drukt..quote:
das een tosti-ijzerquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:52 schreef Seventees het volgende:
[..]
We hebben alleen zo'n ding wat je brood volledig plat drukt..
Heb liever zo'n ding waar je brood in stopt dat er na verloop van tijd vanzelf weer uit floeptquote:
je kan ook gewoon de oven aanzettenquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:57 schreef Seventees het volgende:
[..]
Heb liever zo'n ding waar je brood in stopt dat er na verloop van tijd vanzelf weer uit floept
Zin in tosti!!quote:
We hebben alleen een magnetron.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan ook gewoon de oven aanzetten
Wat een woord is dat eigenlijk toch: floeptquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:57 schreef Seventees het volgende:
[..]
Heb liever zo'n ding waar je brood in stopt dat er na verloop van tijd vanzelf weer uit floept
geen combi-magnetron toevallig ?quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:01 schreef Seventees het volgende:
[..]
We hebben alleen een magnetron.
In het najaar hebben we weer een oven
Volgens de Van Dale:quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat een woord is dat eigenlijk toch: floept![]()
![]()
Helaasch nietquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geen combi-magnetron toevallig ?
ik vind dat dat meer iets glibberig isquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat een woord is dat eigenlijk toch: floept![]()
![]()
Ja dat weet ik, maar het is gewoon een apart woordquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:03 schreef Seventees het volgende:
[..]
Volgens de Van Dale:
floe·pen (onovergankelijk werkwoord; floepte, is gefloept)
1 al of niet met een licht ploffend geluid snel bewegen
Niet eens op de grond zodat je vriendin hem op moet pakken?quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:05 schreef tripack het volgende:
[..]
ik vind dat dat meer iets glibberig isfloep daar vliegt het zeepje uit mijn hand (en in de wasbak)
je kan het ook over kinderen baren hebbenquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:05 schreef tripack het volgende:
[..]
ik vind dat dat meer iets glibberig isfloep daar vliegt het zeepje uit mijn hand (en in de wasbak)
Right, WLquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan het ook over kinderen baren hebbenfloept ie er zomaar uit!
volgens mijn moeder, heb ik er 15 minuten over gedaanquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:10 schreef Seventees het volgende:
[..]
Right, WL
Als het zo makkelijk ging had er ook wel zo'n exemplaar gewild!
Zo lang er nog geen kinderen/baby's zijn met een aan/uit knop... hoeft het voor mij nietquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:10 schreef Seventees het volgende:
[..]
Right, WL
Als het zo makkelijk ging had er ook wel zo'n exemplaar gewild!
Da's snel!quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
volgens mijn moeder, heb ik er 15 minuten over gedaan
daarvoor hebben ze dit uitgevondenquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo lang er nog geen kinderen/baby's zijn met een aan/uit knop... hoeft het voor mij niet
haha, ik denk van wel jaquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:17 schreef Seventees het volgende:
[..]
Da's snel!
Daar was ze vast erg blij mee
Good Idea: Drop your soap near your girlfriendquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:08 schreef Seventees het volgende:
[..]
Niet eens op de grond zodat je vriendin hem op moet pakken?
bij ajax wordt je idd gefoptquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:21 schreef Seventees het volgende:
En fopspenen
Vond net een mooie img van een AJAX-fopspeen, maar die plaats ik maar niet
Pop goes the weaselquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan het ook over kinderen baren hebbenfloept ie er zomaar uit!
Bitchquote:
Geweldig tochquote:
ik wou het netjes houden hier in genquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:08 schreef Seventees het volgende:
[..]
Niet eens op de grond zodat je vriendin hem op moet pakken?
je voelt je gelijk wat beter hierdoor toch ?quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:28 schreef tripack het volgende:
[..]
ik wou het netjes houden hier in gentis SEX niet
Wel iets iddquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je voelt je gelijk wat beter hierdoor toch ?
dat tweede. of is dit topic ineens verhuistquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gen - genitalien?
GC - General Chat
kijk , goeie zaakquote:
Ja, jij maakt er gen vanquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:31 schreef tripack het volgende:
[..]
dat tweede. of is dit topic ineens verhuist
Zal het onthoudenquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk , goeie zaakkan je alvast de zeep door de badkamer strooien, voor als je vriend thuis komt
![]()
![]()
sorry, ben erg melig gewordenquote:
dat valt ook wel eens mee hoorquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:32 schreef Seventees het volgende:
Als we hem naar SEX willen moeten we onze posts wel aanpassen
jah ik was ff doordewarquote:
gefeliciflapstaartquote:
Glijdt hij uit over een zeepje, lig je daar in het ziekenhuis met een gebroken been en klavots waar je niet meer om heen kan... ja hoe leg je dat uitquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk , goeie zaakkan je alvast de zeep door de badkamer strooien, voor als je vriend thuis komt
![]()
![]()
Je kan te ver gaan hequote:
uh... bedankt voor je inzet ?!quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Glijdt hij uit over een zeepje, lig je daar in het ziekenhuis met een gebroken been en klavots waar je niet meer om heen kan... ja hoe leg je dat uit
Haha hoe komt dat nouquote:
Ja dat dus!quote:
eeh... foutje...bedanktquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Glijdt hij uit over een zeepje, lig je daar in het ziekenhuis met een gebroken been en klavots waar je niet meer om heen kan... ja hoe leg je dat uit
ik vond em wel goed gevondenquote:
ff wat anders, hadden mensen hier nog zin om b.v een bbqtje te komen doen deze week/volgende week?quote:
Ja ehr dat is ...lullig...quote:
.quote:
Dimmu Borgirquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ff wat anders, hadden mensen hier nog zin om b.v een bbqtje te komen doen deze week/volgende week?
Ik zit in * Dr.Droxz zet een een duitste heavy metal stem op: Borgor... kan ook borger wezen
Inderdaad wel klote, we moeten toch echt eens samen een biertje pakken hoor!quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Dimmu Borgir
jammer dat ik zo ver zit
Borger zou ik er van maken jaquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ff wat anders, hadden mensen hier nog zin om b.v een bbqtje te komen doen deze week/volgende week?
Ik zit in * Dr.Droxz zet een een duitste heavy metal stem op: Borgor... kan ook borger wezen
Groninger museumquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:44 schreef tripack het volgende:
Nepdinosaurus jaagt bezoekers stuipen op het lijf
whehehehe
Ja moeten we ook zeker doen!quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad wel klote, we moeten toch echt eens samen een biertje pakken hoor!
idd lam worden roeleertquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad wel klote, we moeten toch echt eens samen een biertje pakken hoor!
is het dan een beetje in de buurt van hier?quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Borger zou ik er van maken ja
En gast, Borger is is drie kwartier rijden vanaf mijn vriendin gezien
Ehr ik zou zeggen 1:00/1:15 uur rijdenquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is het dan een beetje in de buurt van hier?
Aaaaightquote:
hmmm even over nadenken of ik dat red!quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ehr ik zou zeggen 1:00/1:15 uur rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |