Das leuk... ik werk natuurlijk voor een grote medicijnen maker...quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, heb je er dan geen pilletjes voor? Zoals Kestine
Is ook een gavequote:Op donderdag 29 mei 2008 10:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Delegeren.... daar schijn ik goed in te zijn
Ik ga lekker optijd weg hier... dan nog even wat in de stad halen... ff uurtje mijn ogen dichtdoen...quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dat wordt wiskey drinken vanavond dus
heb je al op ebay gekeken ?quote:
Bwahahaquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das leuk... ik werk natuurlijk voor een grote medicijnen maker...
Kom ik langs bij de pillenmevrouw (),
ik: ej ik heb wat nodig tegen hooikoorts... doe eens geven!
Collega: "Ja uh... welke heb je nodig dan?"
ik: Weet ik veel, iets dat werkt? Ik ben ITér, en jij weet alles van medicijnen!
Collega: "We hebben DIT, DIT en DIT.. (allemaal moeilijke, niet uit te spreken woorden)..
ik: uh... doe die linker maar, heeft wel een mooie naam![]()
Collega: "Aha, is goed.. maar mocht die niet werken, dan kan je beter DIT (weer een fucking, niet uit te spreken woord) gebruiken!
ik: ja is goed hoor, thx!
lekker chill dusquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga lekker optijd weg hier... dan nog even wat in de stad halen... ff uurtje mijn ogen dichtdoen...
En vanavond maar even mijn spullen pakken voor morgen...
Ben al aan het kijken, gaat alleen niet zo snel met mijn 1 Mbps verbindingquote:
Echt, die mensen spreken woorden uit... daar springen de tranen van in je ogen hoor!quote:
Jep, zo nog maar even roken,.,,, dan weet ik tenminste zeker dat ik niets heb gedaan vandaagquote:
Opzich wel knap hoe ze dat doen hequote:Op donderdag 29 mei 2008 10:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Echt, die mensen spreken woorden uit... daar springen de tranen van in je ogen hoor!
Inderdaad, en juist die mensen vinden dat wij als ITérs te veel "termen" gebruikenquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Opzich wel knap hoe ze dat doen he
Ja inderdaad ja, die lui gebruiken pas veel vakjargonquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, en juist die mensen vinden dat wij als ITérs te veel "termen" gebruiken
Je had toch al een (grote) HD-tv?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:39 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ik heb maar HD-Tv besteld bij UPC net
nee HD kanalen!quote:
Soep, Fruit, veel drinken!quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:44 schreef Seventees het volgende:
Wat eten jullie als jullie ziek zijn?
Ik kom niet verder dan beschuit, fruit en appelmoes. Help me eens
HD televisie, dus het signaalquote:
Ehr geroosterd broodquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:44 schreef Seventees het volgende:
Wat eten jullie als jullie ziek zijn?
Ik kom niet verder dan beschuit, fruit en appelmoes. Help me eens
idd, en olympische spelen. allemaal op 1080quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
HD televisie, dus het signaalVoor het EK enzo... jeweetsch
Aaaight, hopelijk krijg ik snel een huisjequote:Op donderdag 29 mei 2008 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, en olympische spelen. allemaal op 1080
* Seventees heeft thee naast zich staanquote:
We hebben alleen zo'n ding wat je brood volledig plat drukt..quote:
das een tosti-ijzerquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:52 schreef Seventees het volgende:
[..]
We hebben alleen zo'n ding wat je brood volledig plat drukt..
Heb liever zo'n ding waar je brood in stopt dat er na verloop van tijd vanzelf weer uit floeptquote:
je kan ook gewoon de oven aanzettenquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:57 schreef Seventees het volgende:
[..]
Heb liever zo'n ding waar je brood in stopt dat er na verloop van tijd vanzelf weer uit floept
Zin in tosti!!quote:
We hebben alleen een magnetron.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan ook gewoon de oven aanzetten
Wat een woord is dat eigenlijk toch: floeptquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:57 schreef Seventees het volgende:
[..]
Heb liever zo'n ding waar je brood in stopt dat er na verloop van tijd vanzelf weer uit floept
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |