Succes draakjequote:Op donderdag 29 mei 2008 09:18 schreef draculettetje het volgende:
taxi is er spreek jullie later weer!
Papa mijn poes is nat? Dat klinkt toch wel heel foutquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh FUBAR!
* Dr.Droxz mompeld iets.... papa... water... poes
dan maar een scheve weekquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:20 schreef WhiteLightning het volgende:
kutzooi we zijn hem gisteren vergeten.
nou dan maar vandaag
[ afbeelding ]
nou ik blijf niet langer werken als je dat bedoeldquote:
nee ik bedoel ook niet dat je het recht moet trekkenquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik blijf niet langer werken als je dat bedoeld
That's the spirit... ondertussen ben ik druk op zoek naar een goed werkende NESquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik blijf niet langer werken als je dat bedoeld
waarom ? kan je geen emulator gebruiken ?quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
That's the spirit... ondertussen ben ik druk op zoek naar een goed werkende NES
Je moeder! Die kan pas trekkenquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:31 schreef tripack het volgende:
[..]
nee ik bedoel ook niet dat je het recht moet trekken
Jawel hoor, maar het is meer een verzamelingquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waarom ? kan je geen emulator gebruiken ?
Heb nog wel een gameboy classic liggen voor jequote:Op donderdag 29 mei 2008 09:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar het is meer een verzameling
verzamellen is leukquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar het is meer een verzameling
die heb ik ookquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb nog wel een gameboy classic liggen voor je
Die heb ik alquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb nog wel een gameboy classic liggen voor je
Ja klopt, maar volgens mij doet een Rubtux Nes het dan weer wel.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:39 schreef tripack het volgende:
[..]
verzamellen is leuken zo duur zijn ze volgens mij niet een NES....moet alleen goed werken en dat doen de meesten niet meer.... altijd dat blazen
quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou, godsammekrake! Daar lusten de honden geen brood van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
ik heb toendertijd alles weggedaan, had een snes +copybox en nes+copybox. , segaquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja klopt, maar volgens mij doet een Rubtux Nes het dan weer wel.
Bedoel ik heb een SNES thuis liggen die zowel PAL als NTSC spellen speeltAaaight
Heb een SNES, Megadrive, GB, GBA Nes Editie, PS1, PS2, PS3, Wiiquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb toendertijd alles weggedaan, had een snes +copybox en nes+copybox. , sega
heb alleen nog een n64 met copybox.
uiteraard heb ik van elke console alle spellen op mn pc staaninclusief alle mame spellen
![]()
af en toe Streetfighter ofzo is nog wel leuk
yup de docterV64 << Da Bombquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb een SNES, Megadrive, GB, GBA Nes Editie, PS1, PS2, PS3, Wii
Zoek dus nog een NES en een N64
Maar shit een N64 met Copybox, that's the shit
Netjes manquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yup de docterV64 << Da Bomb![]()
heb alle spellen van de videotheek daarmee gekopieerd.
ik mocht zelfs een keer niet meer dan 4 spellen huren, omdat ze hadden gehoord dat iemand in de buurt ze kopieerde. en mijn naam is haas natuurlijk![]()
![]()
ow veel kletsen en weinig uitvoerenquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mensen mensen mensen, ik heb echt geen zin meer... kut hooitkoorts om gek van te worden... zwaar pijn in mijn harses... net pillen genomen op een lege maag.....
Ben een hoop aan het overleggen hier, en niets aan het uitvoeren... wat een dag
Gast, heb je er dan geen pilletjes voor? Zoals Kestinequote:Op donderdag 29 mei 2008 10:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mensen mensen mensen, ik heb echt geen zin meer... kut hooitkoorts om gek van te worden... zwaar pijn in mijn harses... net pillen genomen op een lege maag.....
Delegeren.... daar schijn ik goed in te zijnquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:05 schreef tripack het volgende:
[..]
ow veel kletsen en weinig uitvoeren
ik had mijne toendertijd bij lik-sang besteld (aziatische site) , maja dies door Nintendo uit de lucht gehaaldquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:04 schreef Bellerophon het volgende:
Copyboxen ja, voor NES/SNES/MEGADRIVE/N64
nou dat wordt wiskey drinken vanavond dusquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mensen mensen mensen, ik heb echt geen zin meer... kut hooikoorts om gek van te worden... zwaar pijn in mijn harses... net pillen genomen op een lege maag.....
Ja dat is echt zuur hoorquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik had mijne toendertijd bij lik-sang besteld (aziatische site) , maja dies door Nintendo uit de lucht gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |