ha beller ook al weer hier!quote:Op donderdag 29 mei 2008 07:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je "leuk vinden" bedoelt? Anders staat de eerste zin er best apart.
Ziet er leuk uit het terras
Ja was ik ook van planquote:Op donderdag 29 mei 2008 07:33 schreef draculettetje het volgende:
ow ja dan kan je zo lekker duf blijven praktisch de hele dag, kopje?
Had eigenlijk om 6 uur moeten beginnen, maar had me een beetje verslapenquote:Op donderdag 29 mei 2008 07:43 schreef draculettetje het volgende:
smokez ben jij er vroeg bij!
Mogguh
Vanavond misschien nog even, vanmiddag 13:15 vakantieeeeeeeeeeeeeee!!!!!!quote:
Nu heb ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeule maaaaaaaaaaaaaaaaal geen zin meerquote:Op donderdag 29 mei 2008 07:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanavond misschien nog even, vanmiddag 13:15 vakantieeeeeeeeeeeeeee!!!!!!
Goede morgen!
Mogguh Droxzquote:Op donderdag 29 mei 2008 07:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanavond misschien nog even, vanmiddag 13:15 vakantieeeeeeeeeeeeeee!!!!!!
Goede morgen!
Nee, nu heb ik nog veeeeeeeeeeul minder zin *YO*quote:Op donderdag 29 mei 2008 07:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nu heb ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeule maaaaaaaaaaaaaaaaal geen zin meer
Mogguh gozert
STERFquote:Op donderdag 29 mei 2008 07:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh DroxzHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
Mogguh draakje!quote:
Gast niet lullenquote:Op donderdag 29 mei 2008 07:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, nu heb ik nog veeeeeeeeeeul minder zin *YO*
mogguh!
Zowaar niet achter je ps3 gezeten gisteren?
Wiehoeh, eindelijkquote:Op donderdag 29 mei 2008 07:59 schreef draculettetje het volgende:
waarschijnlijk krijg ik vandaag een goede mario kart!
Ah, ze zweet lof on ze eurhly meurningquote:
Nou is het alleen maar zwaarder, omdat ik nu weet dat ik nog 4,5 zware uren moet doorkomen hoorquote:Op donderdag 29 mei 2008 08:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast niet lullenJij hebt vanmiddag vakantie
Nope, heb gisteravond even youtube afgestruimd en lekker gebeld met mijn vriendin
True, true... en ik kan nu al zeggen dat de productiviteit in die uren erg laag ligtquote:Op donderdag 29 mei 2008 08:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou is het alleen maar zwaarder, omdat ik nu weet dat ik nog 4,5 zware uren moet doorkomen hoor![]()
Kijk eens aan, en ging alles goed met haar/goed met jullie?
Oja, ik zag afgelopen weekend de echte Drokz nog op Thunderdomequote:Op donderdag 29 mei 2008 08:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou is het alleen maar zwaarder, omdat ik nu weet dat ik nog 4,5 zware uren moet doorkomen hoor![]()
Kijk eens aan, en ging alles goed met haar/goed met jullie?
Ik ben altijd vriendelijk *YO*,quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ah, ze zweet lof on ze eurhly meurning
Ik moet gewoon nog het 1 en ander afmaken hier...quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
True, true... en ik kan nu al zeggen dat de productiviteit in die uren erg laag ligt
Ja gaat geweldigNog wel even goed praten dit weekend, maar het gaat beter
Goed gesprek dus?!quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast niet lullenJij hebt vanmiddag vakantie
Nope, heb gisteravond even youtube afgestruimd en lekker gebeld met mijn vriendin
Bwahahahaquote:Op donderdag 29 mei 2008 08:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben altijd vriendelijk *YO*,
...heb alleen het ochtend humeur uitgevonden
Ja zal het ook komen hoorquote:Op donderdag 29 mei 2008 08:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet gewoon nog het 1 en ander afmaken hier...
Mijn coole collega, en mijn baas... (gewoon ook een coole collega) zijn gaan ook op vakantie
Nou heb ik weer extra taken gekregen...![]()
![]()
Het gaat beter, dat is iig goed om te horen!
Hoop dat alles goedkomt hoor vrijdag man!
Het gesprek was goed (als in fijn om haar te spreken) maar of het uitgesproken is, nee dat niet. Kan pas echt als je bij elkaar bent hequote:
hoi seventees,quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:26 schreef Seventees het volgende:
Mogge vrolijke koffieleuten van me!
* Seventees is nog steeds ziek en thuisgebleven (tot mijn eigen grote frustratie)
da's waar maar aan de telefoon kan je ook wel ruzie makenquote:Op donderdag 29 mei 2008 08:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het gesprek was goed (als in fijn om haar te spreken) maar of het uitgesproken is, nee dat niet. Kan pas echt als je bij elkaar bent he
Maar elkaar 2 keer spreken zegt natuurlijk niks over het feit of het een goed gesprek was. Zegt meer over het feit dat wij elkaar missen, wat natuurlijk ook ontzettend fijn om te weten isquote:Op donderdag 29 mei 2008 08:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's waar maar aan de telefoon kan je ook wel ruzie maken
en er vanuit gaan dat je van de week zei dat je elkaar ook pas vrijdag zou spreken hebben jullie elkaar toch 2x gesproken deze week
oke daar heb je gelijk in, maar het feit dat jullie elkaar missen en dan dus de moeite nemen om elkaar te bellen, dan komt het vrijdag toch ook wel goed?quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar elkaar 2 keer spreken zegt natuurlijk niks over het feit of het een goed gesprek was. Zegt meer over het feit dat wij elkaar missen, wat natuurlijk ook ontzettend fijn om te weten is
O! Dat heb ik ook wel eens. Vooral als we vanwege de feestdagen een dag vrij zijnquote:Op donderdag 29 mei 2008 08:29 schreef draculettetje het volgende:
pfff ik moet echt wennen aan de nieuwe werk week / uren
ik heb het idee dat het nu vrijdag is
Te positief zijn is ook weer niet goed hequote:Op donderdag 29 mei 2008 08:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
oke daar heb je gelijk in, maar het feit dat jullie elkaar missen en dan dus de moeite nemen om elkaar te bellen, dan komt het vrijdag toch ook wel goed?
ik is gewoon positief voor jullie!
Nee. Dat lichaam van mij doet raarquote:Op donderdag 29 mei 2008 08:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoi seventees,
nog niet helemaal oke dus?
Mogge!quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:48 schreef tripack het volgende:
goedemorgen
vanavond weekenddas lekker zo'n kort weekje
dan in ieder geval succes morgenquote:Op donderdag 29 mei 2008 08:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Te positief zijn is ook weer niet goed he![]()
We gaan het zien hoe het morgen gaat verlopen
hmmm flauw lichaamquote:Op donderdag 29 mei 2008 08:48 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nee. Dat lichaam van mij doet raar
Maar ik ben zelf ook raar, dus wat dat betreft
ja dan heb ik het ook extra, maar nu klopt er gewoon ook niks van mn weekquote:Op donderdag 29 mei 2008 08:47 schreef Seventees het volgende:
[..]
O! Dat heb ik ook wel eens. Vooral als we vanwege de feestdagen een dag vrij zijn
Goede morgen vrolijke mangothee drinkster van ons!quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:26 schreef Seventees het volgende:
Mogge vrolijke koffieleuten van me!
* Seventees is nog steeds ziek en thuisgebleven (tot mijn eigen grote frustratie)
Haha dat hoeft nou ook weer niet hoorquote:Op donderdag 29 mei 2008 08:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan in ieder geval succes morgen
en houd ik mn mond gewoon even ha ha
Mogguh tripack!quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:48 schreef tripack het volgende:
goedemorgen
vanavond weekenddas lekker zo'n kort weekje
hihi weet ik welquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha dat hoeft nou ook weer niet hoor
Gehad, een zondag met ruzie uit elkaar gegaanquote:Op donderdag 29 mei 2008 08:50 schreef Seventees het volgende:
[..]
Mogge!
Beller: ruzie met je meisje?
Goed zoquote:
Mogguh WLquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:02 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal! GVD weer zeiknat! kutweer!
ja of de duvel er mee speelt. zodra ik op mn fiets stap begint het te druppelenquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh WL
Serieus? Hier is het gewoon (nog) droog, klote voor je
Bah, Beller!quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gehad, een zondag met ruzie uit elkaar gegaan
oh ja?!? ! nou kijk das een goed vooruitzichtquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh tripack!
Inderdaad lekker kort, ik kan al aftellen...
Ik zit net te tellen... nog 3,5 uur!
Graag gedaan, als je je er maar beter door gaat voelen hequote:
Pff dat is echt zo ontzettend zuurquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja of de duvel er mee speelt. zodra ik op mn fiets stap begint het te druppelen
quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
gaat weer een prductief dagje worden
Ja weet ik ook wel, ik zit niet zozeer met de ruzie. Maar mij is geleerd dat je nooit met ruzie uit elkaar moet gaan. Straks gebeurd er iets en dan is die woordewisseling het laatste wat je met elkaar hebt gedeeld.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:09 schreef Seventees het volgende:
[..]
Bah, Beller!
Maar ieder stel heeft wel eens woorden met elkaar. Het komt vast weer goed
quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Graag gedaan, als je je er maar beter door gaat voelen he![]()
p.s
SOMMIGE GEBRUIKERS ZIJN ECHT FUCKING DOM!
Sinds vandaag rollen wij een nieuwe applicatie uit...
Er staat dat deze is voor "NOTEBOOK" gebruikers.... beld er net iemand op....
Ik ben een laptop gebruiker, dat staat er nergens tussen...![]()
![]()
samenvatting:
Iemand die niet weet dat een notebook een laptop is
Mogguh FUBAR!quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
goeie morgen deze morgen
gaat weer een prductief dagje worden
Succesquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:18 schreef draculettetje het volgende:
taxi is er spreek jullie later weer!
Het kan erger hoor:quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
"Ja... goedemorgen! Spreek ik met de helpdesk? Ik heb een probleem... mijn toetsenbord is niet goed, er zit namelijk geen 'any key' op
Succes en tot snel!quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:18 schreef draculettetje het volgende:
Whahahaquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het kan erger hoor:
"goede morgen helpdesk, moet toetsenbord is stuk!!! ik wil een nieuwe !!!!... er komen andere tekens uit!"
staat het toetsenbord weer eens op een verkeerde landinstelling
Succes draakjequote:Op donderdag 29 mei 2008 09:18 schreef draculettetje het volgende:
Papa mijn poes is nat? Dat klinkt toch wel heel foutquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh FUBAR!
* Dr.Droxz mompeld iets.... papa... water... poes
dan maar een scheve weekquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:20 schreef WhiteLightning het volgende:
kutzooi we zijn hem gisteren vergeten.
nou dan maar vandaag
[ afbeelding ]
nou ik blijf niet langer werken als je dat bedoeldquote:
nee ik bedoel ook niet dat je het recht moet trekkenquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik blijf niet langer werken als je dat bedoeld
That's the spirit... ondertussen ben ik druk op zoek naar een goed werkende NESquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik blijf niet langer werken als je dat bedoeld
waarom ? kan je geen emulator gebruiken ?quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
That's the spirit... ondertussen ben ik druk op zoek naar een goed werkende NES
Je moeder! Die kan pas trekkenquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:31 schreef tripack het volgende:
[..]
nee ik bedoel ook niet dat je het recht moet trekken
Jawel hoor, maar het is meer een verzamelingquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waarom ? kan je geen emulator gebruiken ?
Heb nog wel een gameboy classic liggen voor jequote:Op donderdag 29 mei 2008 09:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar het is meer een verzameling
verzamellen is leukquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar het is meer een verzameling
die heb ik ookquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb nog wel een gameboy classic liggen voor je
Die heb ik alquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb nog wel een gameboy classic liggen voor je
Ja klopt, maar volgens mij doet een Rubtux Nes het dan weer wel.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:39 schreef tripack het volgende:
[..]
verzamellen is leuken zo duur zijn ze volgens mij niet een NES....moet alleen goed werken en dat doen de meesten niet meer.... altijd dat blazen
quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou, godsammekrake! Daar lusten de honden geen brood van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
ik heb toendertijd alles weggedaan, had een snes +copybox en nes+copybox. , segaquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja klopt, maar volgens mij doet een Rubtux Nes het dan weer wel.
Bedoel ik heb een SNES thuis liggen die zowel PAL als NTSC spellen speeltAaaight
Heb een SNES, Megadrive, GB, GBA Nes Editie, PS1, PS2, PS3, Wiiquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb toendertijd alles weggedaan, had een snes +copybox en nes+copybox. , sega
heb alleen nog een n64 met copybox.
uiteraard heb ik van elke console alle spellen op mn pc staaninclusief alle mame spellen
![]()
af en toe Streetfighter ofzo is nog wel leuk
yup de docterV64 << Da Bombquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb een SNES, Megadrive, GB, GBA Nes Editie, PS1, PS2, PS3, Wii
Zoek dus nog een NES en een N64
Maar shit een N64 met Copybox, that's the shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |