Goede morgen vrolijke mangothee drinkster van ons!quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:26 schreef Seventees het volgende:
Mogge vrolijke koffieleuten van me!
* Seventees is nog steeds ziek en thuisgebleven (tot mijn eigen grote frustratie)
Haha dat hoeft nou ook weer niet hoorquote:Op donderdag 29 mei 2008 08:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan in ieder geval succes morgen
en houd ik mn mond gewoon even ha ha
Mogguh tripack!quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:48 schreef tripack het volgende:
goedemorgen
vanavond weekenddas lekker zo'n kort weekje
hihi weet ik welquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha dat hoeft nou ook weer niet hoor
Gehad, een zondag met ruzie uit elkaar gegaanquote:Op donderdag 29 mei 2008 08:50 schreef Seventees het volgende:
[..]
Mogge!
Beller: ruzie met je meisje?
Goed zoquote:
Mogguh WLquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:02 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal! GVD weer zeiknat! kutweer!
ja of de duvel er mee speelt. zodra ik op mn fiets stap begint het te druppelenquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh WL
Serieus? Hier is het gewoon (nog) droog, klote voor je
Bah, Beller!quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gehad, een zondag met ruzie uit elkaar gegaan
oh ja?!? ! nou kijk das een goed vooruitzichtquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh tripack!
Inderdaad lekker kort, ik kan al aftellen...
Ik zit net te tellen... nog 3,5 uur!
Graag gedaan, als je je er maar beter door gaat voelen hequote:
Pff dat is echt zo ontzettend zuurquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja of de duvel er mee speelt. zodra ik op mn fiets stap begint het te druppelen
quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
gaat weer een prductief dagje worden
Ja weet ik ook wel, ik zit niet zozeer met de ruzie. Maar mij is geleerd dat je nooit met ruzie uit elkaar moet gaan. Straks gebeurd er iets en dan is die woordewisseling het laatste wat je met elkaar hebt gedeeld.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:09 schreef Seventees het volgende:
[..]
Bah, Beller!
Maar ieder stel heeft wel eens woorden met elkaar. Het komt vast weer goed
quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Graag gedaan, als je je er maar beter door gaat voelen he![]()
p.s
SOMMIGE GEBRUIKERS ZIJN ECHT FUCKING DOM!
Sinds vandaag rollen wij een nieuwe applicatie uit...
Er staat dat deze is voor "NOTEBOOK" gebruikers.... beld er net iemand op....
Ik ben een laptop gebruiker, dat staat er nergens tussen...![]()
![]()
samenvatting:
Iemand die niet weet dat een notebook een laptop is
Mogguh FUBAR!quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
goeie morgen deze morgen
gaat weer een prductief dagje worden
Succesquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:18 schreef draculettetje het volgende:
taxi is er spreek jullie later weer!
Het kan erger hoor:quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
"Ja... goedemorgen! Spreek ik met de helpdesk? Ik heb een probleem... mijn toetsenbord is niet goed, er zit namelijk geen 'any key' op
Succes en tot snel!quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:18 schreef draculettetje het volgende:
taxi is er spreek jullie later weer!
Whahahaquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het kan erger hoor:
"goede morgen helpdesk, moet toetsenbord is stuk!!! ik wil een nieuwe !!!!... er komen andere tekens uit!"
staat het toetsenbord weer eens op een verkeerde landinstelling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |