wheheh shoarmaquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
17:20dus dat gaat wel lukken
![]()
![]()
ben wel blij dat ik zo naar huis kan. ff langs de shoarma boer, geen zin om te koken vanavond
wheehehe, ja jij ook bedankt voor je inzet hehquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:53 schreef tripack het volgende:
[..]
wheheh shoarmadas wel lekker.
en succes die laatste 20 minutentot morgen
en bedankt voor de inzet
ik haat voetbalquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:49 schreef Bellerophon het volgende:
@WL, dat zegt ook niks natuurlijk, ze moeten ook als een team kunnen fungeren... kijk maar naar Oranje
@Fubar... heb je zaterdag wel naar Oranje gekeken? Dan had je kunnen zien dat dat shirt prominent aanwezig was
F1quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ik haat voetbal![]()
F1 kijk ik dan wel weer
Ik neem aan dat je "leuk vinden" bedoelt? Anders staat de eerste zin er best apart.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ja je kan niet allr sporten bagger vinden
mijn bezigheid de laatste dagenbijna af nu gelukkig
[ afbeelding ]
ha beller ook al weer hier!quote:Op donderdag 29 mei 2008 07:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je "leuk vinden" bedoelt? Anders staat de eerste zin er best apart.
Ziet er leuk uit het terras
Ja was ik ook van planquote:Op donderdag 29 mei 2008 07:33 schreef draculettetje het volgende:
ow ja dan kan je zo lekker duf blijven praktisch de hele dag, kopje?
Had eigenlijk om 6 uur moeten beginnen, maar had me een beetje verslapenquote:Op donderdag 29 mei 2008 07:43 schreef draculettetje het volgende:
smokez ben jij er vroeg bij!
Mogguh
Vanavond misschien nog even, vanmiddag 13:15 vakantieeeeeeeeeeeeeee!!!!!!quote:
Nu heb ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeule maaaaaaaaaaaaaaaaal geen zin meerquote:Op donderdag 29 mei 2008 07:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanavond misschien nog even, vanmiddag 13:15 vakantieeeeeeeeeeeeeee!!!!!!
Goede morgen!
Mogguh Droxzquote:Op donderdag 29 mei 2008 07:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanavond misschien nog even, vanmiddag 13:15 vakantieeeeeeeeeeeeeee!!!!!!
Goede morgen!
Nee, nu heb ik nog veeeeeeeeeeul minder zin *YO*quote:Op donderdag 29 mei 2008 07:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nu heb ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeule maaaaaaaaaaaaaaaaal geen zin meer
Mogguh gozert
STERFquote:Op donderdag 29 mei 2008 07:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh DroxzHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |