leuk dat aftellenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
sneldouchen part 1 net gehad, nog even wat eten en drinken, en over kwartiertje weg
hoi! ja weekendquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:21 schreef StretchingKoala het volgende:
*stelt voor*
ZzZzZz bijna weekend \o/
was een heel verhaal en daar heb ik geloof ik niks van onthouden!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm minder, waarom gaat het niet door dan?
hoi!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:21 schreef StretchingKoala het volgende:
*stelt voor*
ZzZzZz bijna weekend \o/
zeg het flesje niet te ver naar binnen duwen hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:26 schreef StretchingKoala het volgende:
Ik denk met weemoed aan t koude kratje Jupiler dat al sinds gistern koud staat en mijn lippen om de hals aan het missen zijn
Zal er opletten, thnx for the advicequote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg het flesje niet te ver naar binnen duwen hoor
Whaha te technisch of gewoon niet boeiend genoeg?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
was een heel verhaal en daar heb ik geloof ik niks van onthouden!
Later man! Spreek je straks wel weerquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
Nou ik ben ff naar de markt, mn lunch halen, en snacks voor het weekend halen .. tot later
graag gedaanquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:28 schreef StretchingKoala het volgende:
[..]
Zal er opletten, thnx for the advice
ow da's een goeie ik kan wel eens kijken waar er vanmiddag markt is hierquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
Nou ik ben ff naar de markt, mn lunch halen, en snacks voor het weekend halen .. tot later
niet boeiend genoeg, ding doet het niet klaar, ik krijg hem dus nietquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whaha te technisch of gewoon niet boeiend genoeg?
Kssst ga werken! Werkschuw tuigquote:
Ja daarom, daar hoef je geen lang verhaal van te makenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
niet boeiend genoeg, ding doet het niet klaar, ik krijg hem dus niet
simpel toch.... ha ha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |