Buiten mijn werk hou ik me er niet meer mee bezig, vandaar nieuwsgroepen....quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik wil niet lullig doen, maar heb je ooit van FXP-en gehoord ? zo werkt het nl
ik heb het ook al geen jaren gedaan hoor. ben er op een gegeven moment uitgestapt.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Buiten mijn werk hou ik me er niet meer mee bezig, vandaar nieuwsgroepen....
Thuis game ik eigenlijk alleen nog maar
ik zit te ver weg, anders had ik wel ff langs gekomenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
OJA!
Beller heeft gegevens van de camping (PM),
Mochten er nog mensen zin hebben in een biertje of een BBQ!
OH NOES!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
We hebben tegenwoordig ook Gemuteerde lieveheersbeestjes in NL
GVD das weer hier in de buurt dusquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
We hebben tegenwoordig ook Gemuteerde lieveheersbeestjes in NL
kan je het misschien pasten ? het is hier geblockedquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:36 schreef Bellerophon het volgende:
@Droxz & WL; [Gerucht]In juni in-game XMB
Zal het dan toch!
Ik zie hetquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
OJA!
Beller heeft gegevens van de camping (PM),
Mochten er nog mensen zin hebben in een biertje of een BBQ!
XMB = PS3 menuquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je het misschien pasten ? het is hier geblocked
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Games"
For assistance, contact your network support team.
quote:Één van de features waar de meeste PS3-gamers halsreikend naar uitkijken is de in-game XMB. Volgens de geruchtenmolen op internet zal deze feature in firmware 2.40 opgenomen worden.
De site Gaming Age beweert nu dat zij officieel bevestigd hebben gekregen dat firmware 2.40 de gamer toegang geeft tot de in-game XMB en dat de update in juni vrijgegeven zal worden. Met deze update zul je in-game je vriendenlijst op kunnen roepen en hen berichten sturen. Verder zullen er naar het schijnt ook custom soundtracks ondersteund gaan worden, iets wat alleen maar bevestigd wordt door de Cagney-update voor Burnout Paradise. De Cagney-update verschijnt, net als firmware 2.40, in juni en biedt de speler ondersteuning voor custom soundtracks.
Zodra Sony zelf de details voor firmware 2.40 vrijgeeft zal je deze uiteraard op FOK!games kunnen lezen.
[Gerucht]In juni in-game XMBquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je het misschien pasten ? het is hier geblocked
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Games"
For assistance, contact your network support team.
Het zijn 2 weekende hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zit te ver weg, anders had ik wel ff langs gekomen
mja volgende week heb ik geen tijd meer, EK begint danquote:
Die heb ik nog geeneens gedownload, Burnout 3 geniaal spelquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
droxz en beller bedankt
ik zal de burnout demo eens downloaden trouwens, lijkt me supervet.
ik heb de voorgaande ps2 delen helemaal grijs gespeeldecht superspellen stuk voor stuk
Zijn ze mee bezig he. Om het op te nemen en direct op youtube te plaatsenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
trouwens dat xmb , t wordt eens tijd dat je ook filmpjes kan opnemen van wat je aan het doen bent
adrenaline niet normaal meerquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die heb ik nog geeneens gedownload, Burnout 3 geniaal spel
kijk das wel weer tof danquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zijn ze mee bezig he. Om het op te nemen en direct op youtube te plaatsen
En de leukste missies waren die, dat je op een file in moest rijdenquote:
Ik voorzie veel GTA4 filmpjes danquote:
WL and Beller - Get fucked by Droxz his rockets...quote:
crash breaker ?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En de leukste missies waren die, dat je op een file in moest rijden
jaja , een stadsbus anaal bij droxz naar binnen zal je bedoelenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WL and Beller - Get fucked by Droxz his rockets...
Moet je nog lang?quote:
*Gaast* Mijn waterquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WL and Beller - Get fucked by Droxz his rockets...
hahahaha, die bus is echt lomp trouwens. Maar... gaat niet snel stukquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja , een stadsbus anaal bij droxz naar binnen zal je bedoelen![]()
ja stuurt voor geen meter, maar dient meer as ram hahahahahquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, die bus is echt lomp trouwens. Maar... gaat niet snel stuk![]()
Ik ga GTA missen
BOEM!quote:
Tuurlijk wel, maar ik ga op vakantie om te relaxen... had anders wel gewoon thuis kunnen blijvenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja stuurt voor geen meter, maar dient meer as ram hahahahah![]()
heb je geen 220 op de camping ?
eigenlijk tot 13.15quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moet je nog lang?
* Dr.Droxz krijgt ogen maar niet open... en zet "Angerfist" op
Bwhehequote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja , een stadsbus anaal bij droxz naar binnen zal je bedoelen![]()
ja daar zit wat inquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar ik ga op vakantie om te relaxen... had anders wel gewoon thuis kunnen blijven![]()
(laptop gaat wel mee... als het kut weer is kan ik nog ff een film kijken / muziek luisteren)
Die SWAT busjes zijn helemaal bruutquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, die bus is echt lomp trouwens. Maar... gaat niet snel stuk![]()
Ik ga GTA missen
Nog een uurtje, dat moet toch wel vol te houden zijn?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
eigenlijk tot 13.15
maar ik ga denk ik of nog mee lunchen en dan naar huis
of gewoon om twallf uur naar huis
Die gaan inderdaad helemaal niet stuk hahahahaquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die SWAT busjes zijn helemaal bruut
heeel veeeel plezier!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nog een uurtje, dat moet toch wel vol te houden zijn?![]()
Maar ik ga maar douchen, moet over 45 minuten klaar staan
Gast, als je hier niet meer komt... Fijne vakantiequote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
tis meer dat ik gewoon geen werk heb en maandag dus zonder werk beginquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je bent vaak al lek geschoten voordat je in het busje zitquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die gaan inderdaad helemaal niet stuk hahahaha
Beetje jammer dat het instappen zo lang moet duren hahahaha
sneldouchen part 1 net gehad, nog even wat eten en drinken, en over kwartiertje wegquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
Prettige vakantie man!! elke dag lam heh
het zit je echt niet mee zegquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:07 schreef draculettetje het volgende:
ow en die zonnenschermen die maar te pas en (vooral) on te pas omlaag gaan wordt ik ook kriegel van
ow en de mario kart die ik gister zou krijgen gaat ook al niet door
en nu zet ik mn zeur modus weer uit
Of ik wil instappen terwijl die swat gasten er net uit komenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je bent vaak al lek geschoten voordat je in het busje zit
Hmm minder, waarom gaat het niet door dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:07 schreef draculettetje het volgende:
ow en die zonnenschermen die maar te pas en (vooral) on te pas omlaag gaan wordt ik ook kriegel van
Dat klinkt niet echt lekker nee!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:07 schreef draculettetje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |