WMP11 kan het... ik heb het nog niet gedaan, maar WL hoe is de kwaliteit dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nog geen tijd voor gehad....
Welk proggie gebruik jij als ik vragen mag?![]()
(en welk formaat films download koop je dan)
Hahaha PWNDquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja een echte scener gebruikt alleen FTP heh
Dat klinkt inderdaad niet verkeerd nee!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou het is heel simpel, je opent wmp11, en je stelt de share mappen in, daarna is het gewoon geregeld.
je hoeft wmp11 niet open te laten staan ofzo, alleen 1 keer instellen, en het is gedaan
je ps3 vind hem dan wel
ja super 1080quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
WMP11 kan het... ik heb het nog niet gedaan, maar WL hoe is de kwaliteit dan?
Te veel moeite, het moet tegenwoordig gewoon snel en makkelijk hequote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja een echte scener gebruikt alleen FTP heh
En wat heb je dan "gekocht"? AVI? DVD? Blu-ray?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja super 1080veel beter dan op mn pc zelfs
Pcies, daar moet men wel gebruik van makenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Te veel moeite, het moet tegenwoordig gewoon snel en makkelijk he![]()
Heb niet voor niets 24 mbit zullen we maar zeggen
mja ik wil niet lullig doen, maar heb je ooit van FXP-en gehoord ? zo werkt het nlquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
torrentsquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Buiten mijn werk hou ik me er niet meer mee bezig, vandaar nieuwsgroepen....quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik wil niet lullig doen, maar heb je ooit van FXP-en gehoord ? zo werkt het nl
ik heb het ook al geen jaren gedaan hoor. ben er op een gegeven moment uitgestapt.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Buiten mijn werk hou ik me er niet meer mee bezig, vandaar nieuwsgroepen....
Thuis game ik eigenlijk alleen nog maar
ik zit te ver weg, anders had ik wel ff langs gekomenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
OJA!
Beller heeft gegevens van de camping (PM),
Mochten er nog mensen zin hebben in een biertje of een BBQ!
OH NOES!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
We hebben tegenwoordig ook Gemuteerde lieveheersbeestjes in NL
GVD das weer hier in de buurt dusquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
We hebben tegenwoordig ook Gemuteerde lieveheersbeestjes in NL
kan je het misschien pasten ? het is hier geblockedquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:36 schreef Bellerophon het volgende:
@Droxz & WL; [Gerucht]In juni in-game XMB
Zal het dan toch!
Ik zie hetquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
OJA!
Beller heeft gegevens van de camping (PM),
Mochten er nog mensen zin hebben in een biertje of een BBQ!
XMB = PS3 menuquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je het misschien pasten ? het is hier geblocked
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Games"
For assistance, contact your network support team.
quote:Één van de features waar de meeste PS3-gamers halsreikend naar uitkijken is de in-game XMB. Volgens de geruchtenmolen op internet zal deze feature in firmware 2.40 opgenomen worden.
De site Gaming Age beweert nu dat zij officieel bevestigd hebben gekregen dat firmware 2.40 de gamer toegang geeft tot de in-game XMB en dat de update in juni vrijgegeven zal worden. Met deze update zul je in-game je vriendenlijst op kunnen roepen en hen berichten sturen. Verder zullen er naar het schijnt ook custom soundtracks ondersteund gaan worden, iets wat alleen maar bevestigd wordt door de Cagney-update voor Burnout Paradise. De Cagney-update verschijnt, net als firmware 2.40, in juni en biedt de speler ondersteuning voor custom soundtracks.
Zodra Sony zelf de details voor firmware 2.40 vrijgeeft zal je deze uiteraard op FOK!games kunnen lezen.
[Gerucht]In juni in-game XMBquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je het misschien pasten ? het is hier geblocked
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Games"
For assistance, contact your network support team.
Het zijn 2 weekende hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zit te ver weg, anders had ik wel ff langs gekomen
mja volgende week heb ik geen tijd meer, EK begint danquote:
Die heb ik nog geeneens gedownload, Burnout 3 geniaal spelquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
droxz en beller bedankt
ik zal de burnout demo eens downloaden trouwens, lijkt me supervet.
ik heb de voorgaande ps2 delen helemaal grijs gespeeldecht superspellen stuk voor stuk
Zijn ze mee bezig he. Om het op te nemen en direct op youtube te plaatsenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
trouwens dat xmb , t wordt eens tijd dat je ook filmpjes kan opnemen van wat je aan het doen bent
adrenaline niet normaal meerquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die heb ik nog geeneens gedownload, Burnout 3 geniaal spel
kijk das wel weer tof danquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zijn ze mee bezig he. Om het op te nemen en direct op youtube te plaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |