Dat beest kijkt echt "evil" !quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:53 schreef WhiteLightning het volgende:
oh ok in mn fotoboek
[ afbeelding ]
kutbeest haha
Of een "geringe" collectie DVD'squote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk film1 nodig nu
ja en als je met je hand dichtbij kwam, bleef hij gewoon in de houding zitten. en dan ineens bijten hahaquote:
Hahaha stoer beest op die foto!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik had ook altijd een inbreker bij mn ouders thuis. alleen werd dat beest gewoon vals op een gegeven moment. ik bleef het wel proberen, maar hij ging me op een gegeven moment bijten enzo![]()
hij keek altijd zo raar uit zn ogen. gewoon gek ! heb volgens mij er een foto van op staan op mn huis, en iedereen denkt dat die van mij is![]()
Aaaightquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:53 schreef Faithy het volgende:
[..]
het is weer vrijdag eymn enige werkdag
Dat kan ook natuurlijk, trouwens... shit mijn eweka account moet ik weer verlengenquote:
torrents vind ik te veel werk, en gaat te langzaamquote:
ik gebruik die van mij aankomende week niet, moet je die van mij anders ff gebruiken?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk, trouwens... shit mijn eweka account moet ik weer verlengen
Alleen nu krijg je ervoor betaaldquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:59 schreef Faithy het volgende:
[..]
het is wel triest dat ik dan óók niets uitvoer, maargoed ey
Dat riekt naar potentie!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik gebruik die van mij aankomende week niet, moet je die van mij anders ff gebruiken?
*kijkt achter zich.,..aha 350 orriginele films*quote:
Zie PMquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat riekt naar potentie!
Lijkt me een goed plan
ik denk dat je meer werk hebt met nieuwsgroepen, met dat par gedoe enzo , en qua torrenst haal ik altijd mn max snelheidquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
torrents vind ik te veel werk, en gaat te langzaam![]()
Gisteren was ik lui, ik werd gek van mijn hooikoorst.. ogen compleet rood... ik leek wel stoned!
Ik bellen naar de huisarts.. ej, droxz hier, doe mijn eens iets tegen mijn hooikoorst ogen!
volgende dag lag het klaar (gisteren dus) bij de apotheek...
ik: loop apotheek binnen, en ziet bijna alleen medicijnen liggen van het bedrijf waar ik voor werk
vrouw: de verzekering vergoed deze niet...
ik: ej, is dat van merk "X" (bedrijf waar ik voor werk)
vrouw: ja, dat is ons huismerk hier.. dat is dan 3 euro!
ik: kutzooi, volgende week dus maar van mijn werk meenemen
Echt origineel of origineel origineel?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
*kijkt achter zich.,..aha 350 orriginele films*
en bijna 2 terrabite aan..... *vul rest zelf maar in*
Inmiddels koop ik alleen nog maar blue ray
Top!quote:
par gedoe is alleen als je een brakke verbinding hebt he... hier niet echt van toepassingquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk dat je meer werk hebt met nieuwsgroepen, met dat par gedoe enzo , en qua torrenst haal ik altijd mn max snelheidtis geen irc ofzo
Ach het valt allemaal wel meequote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk dat je meer werk hebt met nieuwsgroepen, met dat par gedoe enzo , en qua torrenst haal ik altijd mn max snelheidtis geen irc ofzo
Ik doe het wel altijd even, gewoon voor de zekerheidquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
par gedoe is alleen als je een brakke verbinding hebt he... hier niet echt van toepassing
Altijd maximale snelheid, niet afhankelijk van mensen die iets aanbieden.
Laten we er geen flame war van maken
Echt orrigineel orrigineel zeg maar....quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Echt origineel of origineel origineel?
Mijn collectie op dit moment zijn 250 dvd's, download eigenlijk alleen datgene wat mij echt leuk lijkt
wat godver de godver..... geintje hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
par gedoe is alleen als je een brakke verbinding hebt he... hier niet echt van toepassing
Altijd maximale snelheid, niet afhankelijk van mensen die iets aanbieden.
Laten we er geen flame war van maken
hahahaha, lang verhaal.... doe ik je niet aanquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Top!Mijn dank is groot
En gast wat denk je nou zelf... dat ik die gegevens ga verspreiden
streamen via de ps3 zeg ik jequote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Echt orrigineel orrigineel zeg maar....
Mocht een film echt goed zijn, ben ik wel zo eerlijk om hem te kopen.
Alleen die Blue Ray dingen zijn nog best duur
Je moet wel bijblijven in die "scene" zeg maar. FTD FTW!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat godver de godver..... geintje hoormaar ik denk wel dat je op de verkeerde sites hebt gekeken
Nog geen tijd voor gehad....quote:
nou het is heel simpel, je opent wmp11, en je stelt de share mappen in, daarna is het gewoon geregeld.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nog geen tijd voor gehad....
Welk proggie gebruik jij als ik vragen mag?![]()
(en welk formaat films download koop je dan)
Netjes manquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Echt orrigineel orrigineel zeg maar....
Mocht een film echt goed zijn, ben ik wel zo eerlijk om hem te kopen.
Alleen die Blue Ray dingen zijn nog best duur
ja een echte scener gebruikt alleen FTP hehquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je moet wel bijblijven in die "scene" zeg maar. FTD FTW!
Komt nog wel eens dusquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, lang verhaal.... doe ik je niet aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |