Dat is nog wel het ergste, en als ze het door hebben krijg je vaak de geniale opmerking;quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:23 schreef Seventees het volgende:
En ze hebben zelf vaak niet door dat ze vreselijk in de weg staan.
Uhhuh.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Of de "looprichtingen" in een stad, rechts is vooruit en links is de andere kant op... toch?
Werkse en zie je snel weer hier, Dracu!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:24 schreef draculettetje het volgende:
en nu ben ik er echt weg van....
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is nog wel het ergste, en als ze het door hebben krijg je vaak de geniale opmerking;
"Ow, u wilt er langs?"
Bob: Nee greppelsnol! Ik vind het gewoon zalig om in je nek te staan hijgen...
Natuurlijk moet ik er langs, opbokken rimpelsaurier, ga terug naar dat museum waar je vandaan komt
Excuses voor het taalgebruik
met dubbele kinderwagens ? nou dat is me watquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:26 schreef Seventees het volgende:
[..]
Uhhuh.
In Engeland is het omgekeerd
In Engeland staan ze ook keurig in een rij op de roltrap. Dat heb ik hier in Nederland nog nooit gezien
Haha nee dat zal je hier nooit zien.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:26 schreef Seventees het volgende:
[..]
Uhhuh.
In Engeland is het omgekeerd
In Engeland staan ze ook keurig in een rij op de roltrap. Dat heb ik hier in Nederland nog nooit gezien
Is toch zoquote:
ahhh lievv beessiequote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz krijgt ogen niet open....
kan je een keer uitslagen (ga pas 12:00 weg), hoor je een moeder "kom maar.... kom maar... nee niet daarheen!!!!!!... kom maar.... kom hier GVD!!!!..."
Bleek er hier in een huis een poes te lopen.... ook goede morgen.....
Haha dat beest schop je toch meteen het huis uit!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz krijgt ogen niet open....
kan je een keer uitslagen (ga pas 12:00 weg), hoor je een moeder "kom maar.... kom maar... nee niet daarheen!!!!!!... kom maar.... kom hier GVD!!!!..."
Bleek er hier in een huis een poes te lopen.... ook goede morgen.....
Gewoon legerkisten aan doen! dan kan je pas lekker doorlopenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha nee dat zal je hier nooit zien.
Maar waarom snapt 75% van dat Tokkie-volk wat daar in de stad rondloopt dat dan niet? Lopen allemaal aan de rechterkant, en ik ga dus echt niet voor die lui aan de kant.
Jaaah een dagje naar de stad en ik heb er meteen een paar "vrienden" bij
Je komt ook maar weer is langsquote:
Sterfquote:
Ja, met kinderwagensquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
met dubbele kinderwagens ? nou dat is me wat
Inderdaad! Laat mij verder slapen... heb nu zware koppijn.... (misschien wat minder moeten drinken gisteren... met 4 man 2 liter whiskey weggezopenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha dat beest schop je toch meteen het huis uit!
Mogguh Droxz
Ik maak me gewoon breed, en beuk iedereen aan de kant. Ha! Dat zal ze leren!!1!!Einz!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Gewoon legerkisten aan doen! dan kan je pas lekker doorlopen
*iets met goden verzoeken e.d.*quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad! Laat mij verder slapen... heb nu zware koppijn.... (misschien wat minder moeten drinken gisteren... met 4 man 2 liter whiskey weggezopen)
hahahaquote:
GTST gaat misschien van de buisquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:45 schreef Seventees het volgende:
Aarrgghh...
As the world turns, goede tijden slechte tijden.. Ik weet niet hoeveel ik nog aan kan.
Whehehequote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahaha
leuker had geweest als ze hem op had gepakt en bij jou op je had gelegd. das pas lekekr wakker worden
meeooouwww![]()
![]()
jij hebt duidelijk film1 nodig nuquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:45 schreef Seventees het volgende:
Aarrgghh...
As the world turns, goede tijden slechte tijden.. Ik weet niet hoeveel ik nog aan kan.
ik had ook altijd een inbreker bij mn ouders thuis. alleen werd dat beest gewoon vals op een gegeven moment. ik bleef het wel proberen, maar hij ging me op een gegeven moment bijten enzoquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
WheheheDat beest kopjes geven terwijl jezelf nog slaap dronken bent
Ik vind poesjes opzich niet verkeerd... beetje jammer dat ik allergisch ben voor die harenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:43 schreef Seventees het volgende:
Poes, poes, poes, poes, poes *lokt met brokjes*
het is weer vrijdag eyquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je komt ook maar weer is langsHoi trouwens
Of uitleg over nieuwsgroepenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk film1 nodig nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |