Echt origineel of origineel origineel?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
*kijkt achter zich.,..aha 350 orriginele films*
en bijna 2 terrabite aan..... *vul rest zelf maar in*
Inmiddels koop ik alleen nog maar blue ray
Top!quote:
par gedoe is alleen als je een brakke verbinding hebt he... hier niet echt van toepassingquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk dat je meer werk hebt met nieuwsgroepen, met dat par gedoe enzo , en qua torrenst haal ik altijd mn max snelheidtis geen irc ofzo
Ach het valt allemaal wel meequote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk dat je meer werk hebt met nieuwsgroepen, met dat par gedoe enzo , en qua torrenst haal ik altijd mn max snelheidtis geen irc ofzo
Ik doe het wel altijd even, gewoon voor de zekerheidquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
par gedoe is alleen als je een brakke verbinding hebt he... hier niet echt van toepassing
Altijd maximale snelheid, niet afhankelijk van mensen die iets aanbieden.
Laten we er geen flame war van maken
Echt orrigineel orrigineel zeg maar....quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Echt origineel of origineel origineel?
Mijn collectie op dit moment zijn 250 dvd's, download eigenlijk alleen datgene wat mij echt leuk lijkt
wat godver de godver..... geintje hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
par gedoe is alleen als je een brakke verbinding hebt he... hier niet echt van toepassing
Altijd maximale snelheid, niet afhankelijk van mensen die iets aanbieden.
Laten we er geen flame war van maken
hahahaha, lang verhaal.... doe ik je niet aanquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Top!Mijn dank is groot
En gast wat denk je nou zelf... dat ik die gegevens ga verspreiden
streamen via de ps3 zeg ik jequote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Echt orrigineel orrigineel zeg maar....
Mocht een film echt goed zijn, ben ik wel zo eerlijk om hem te kopen.
Alleen die Blue Ray dingen zijn nog best duur
Je moet wel bijblijven in die "scene" zeg maar. FTD FTW!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat godver de godver..... geintje hoormaar ik denk wel dat je op de verkeerde sites hebt gekeken
Nog geen tijd voor gehad....quote:
nou het is heel simpel, je opent wmp11, en je stelt de share mappen in, daarna is het gewoon geregeld.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nog geen tijd voor gehad....
Welk proggie gebruik jij als ik vragen mag?![]()
(en welk formaat films download koop je dan)
Netjes manquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Echt orrigineel orrigineel zeg maar....
Mocht een film echt goed zijn, ben ik wel zo eerlijk om hem te kopen.
Alleen die Blue Ray dingen zijn nog best duur
ja een echte scener gebruikt alleen FTP hehquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je moet wel bijblijven in die "scene" zeg maar. FTD FTW!
Komt nog wel eens dusquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, lang verhaal.... doe ik je niet aan
WMP11 kan het... ik heb het nog niet gedaan, maar WL hoe is de kwaliteit dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nog geen tijd voor gehad....
Welk proggie gebruik jij als ik vragen mag?![]()
(en welk formaat films download koop je dan)
Hahaha PWNDquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja een echte scener gebruikt alleen FTP heh
Dat klinkt inderdaad niet verkeerd nee!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou het is heel simpel, je opent wmp11, en je stelt de share mappen in, daarna is het gewoon geregeld.
je hoeft wmp11 niet open te laten staan ofzo, alleen 1 keer instellen, en het is gedaan
je ps3 vind hem dan wel
ja super 1080quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
WMP11 kan het... ik heb het nog niet gedaan, maar WL hoe is de kwaliteit dan?
Te veel moeite, het moet tegenwoordig gewoon snel en makkelijk hequote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja een echte scener gebruikt alleen FTP heh
En wat heb je dan "gekocht"? AVI? DVD? Blu-ray?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja super 1080veel beter dan op mn pc zelfs
Pcies, daar moet men wel gebruik van makenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Te veel moeite, het moet tegenwoordig gewoon snel en makkelijk he![]()
Heb niet voor niets 24 mbit zullen we maar zeggen
mja ik wil niet lullig doen, maar heb je ooit van FXP-en gehoord ? zo werkt het nlquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
torrentsquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |