Wat een kut leven heb jij zegquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:50 schreef Bellerophon het volgende:
Diertjuh! Je leeft nog
Nu net klaar met vergaderen, en dan ga ik ook al zo weer naar huis... zwaar leven hoor
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:50 schreef Bellerophon het volgende:
Diertjuh! Je leeft nog
Nu net klaar met vergaderen, en dan ga ik ook al zo weer naar huis... zwaar leven hoor
Tip: stop met crack gebruikenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:54 schreef dennus2008 het volgende:
Tip : neem een sex maatje op het werk!!!
Werkt dat voor jou ook?quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:54 schreef dennus2008 het volgende:
Ja echt wel manquote:
In ieder geval was deze vergadering niet echt ontzettend boeiendquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]![]()
Tja maar vergaderen is ook heel zwaar
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:54 schreef dennus2008 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het spaans...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Ja, jij hebt zeker ook zo'n zwaar leven he?quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja, jij hebt zeker ook zo'n zwaar leven he?
Mensen, ik ben er weer vandeur! Adieu![]()
Je kat voor de APK?quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:14 schreef lynda het volgende:
Leuk zo'n kat die voor de APK moet.. In het systeem staat al standaard als lynda niet mee is, handschoenen aan
Me krengentje is in ieder geval weer goed gekeurd
quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja, jij hebt zeker ook zo'n zwaar leven he?
Mensen, ik ben er weer vandeur! Adieu![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht..In het spaans...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Correctquote:
besteldquote:
lol schrok alquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.da's uit een film toch?
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
toch 2xquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:47 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
besteld![]()
die shizzle koop je toch niet hoop ik
[..]
lol schrok al
begon al te denken dat ik met de verkeerde mensen hier in het forum zat![]()
oeps...heheh ik quote je en zie nu ineens een extra text erbij staanquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:47 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
besteld![]()
die shizzle koop je toch niet hoop ik
[..]
lol schrok al
begon al te denken dat ik met de verkeerde mensen hier in het forum zat![]()
zo leek het welquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je kat voor de APK?
Moet d'r olie ververst worden?
Ben je niet de enige.. en kmoet nog zeker een uurquote:
ik ookquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:53 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ben je niet de enige.. en kmoet nog zeker een uur
quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:54 schreef Seventees het volgende:
Mooie OP
Was ik mijn huissleutel vergeten. Vriend had al een paar keer gesmst, maar ik hoor dat ding natuurlijk niet. Belt hij ten einde raad toch maar op. Shit hé, geen sleutel. Dus langs zijn werk om die felbegeerde sleutel op te halen. Wat een kluns ben ik toch
Het lot moet me deze week wel hebben, inderdaadquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:05 schreef Sgele het volgende:
[..]Jij weet ook van geen ophouden he...eerst een vouwfiets die niet vouwt...nou dit weer
quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:16 schreef draculettetje het volgende:
zo ik was weer even op pad
nu weer thuis
even rust en dan uit eten
ik weet het eigenlijk nietquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
o.O uit eten toe maar weer (have funn)
wat gaat het worden
grieks chinees italiaans ?
Goedquote:
da's mooi!quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:56 schreef lynda het volgende:
[..]
GoedPrik weer gehad, wat hij kon doen zag er goed uit
me bitch had er geen zin in en wou liever uithalen dan gecontroleerd worden
Kat doet ook niets raars, naar mijn weten nergens last van dus volgend jaar maar weer terug komen
Het kan altijd erger hoor...quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:05 schreef Sgele het volgende:
[..]Jij weet ook van geen ophouden he...eerst een vouwfiets die niet vouwt...nou dit weer
Whahaha wat een helder lichtquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het kan altijd erger hoor...
Een maat van mij ging eens lege dvd's halen. Had ie maar meteen zo'n rol van 100 dvd's gekocht he.
Komt ie thuis, bedenkt ie opeens "Oja, kut, ik heb geen DVD-brander"
Ik heb werkelijk staan gillen van het lachen toen ie dat vertelde
Sterkte morgen, dat is het enige wat ik kan zeggenquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:55 schreef lynda het volgende:
Euh lees vorige 2 topic's maar terug.. Staat wat meer in.
Opa is afgelopen weekend overleden nadat hij 5 dagen in het ziekenhuis heeft gelegen.. Morgen is begrafenis
ben benieuwd wat het geworden isquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik weet het eigenlijk niet![]()
ik wordt opgehaald en dan zie ik wel waar ik terecht kom
Dat had ik niet meegekregen, maar sterkte morgen!quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:55 schreef lynda het volgende:
Euh lees vorige 2 topic's maar terug.. Staat wat meer in.
Opa is afgelopen weekend overleden nadat hij 5 dagen in het ziekenhuis heeft gelegen.. Morgen is begrafenis
Sterkte alvast..quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:37 schreef lynda het volgende:
Dank jullie..
Tijd om bed te zoeken.. Vanaf 9 uur morgenochtend zal het 'feest' losbarsten
Vanavond nog even gekeken hoe hij erbij lag en zag er gelukkig 'goed' uit.
Veel beter dan afgelopen week in het ziekenhuis.
Ik ben al een tijdje op m'n werk.. Komt wel wat file bij kijken, maar geen stationquote:Op donderdag 5 juni 2008 07:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
en dan zo maar es kijken of we de weg naar het station kunnen vinden op deze vroege donderdag morgen .....
Succes!quote:Op donderdag 5 juni 2008 07:05 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
die luxe heb ik helaas niet
op naar het station
Sterf!! Nu heb ik heeeeeulemaaaal geen zin meerquote:
LOLquote:Op donderdag 5 juni 2008 07:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sterf!! Nu heb ik heeeeeulemaaaal geen zin meer
Mogguh Smokez
Tjah als Droxz er niet is, moet ik het maar even zeggen he
Je was er weer vroeg vandaagquote:
Tot een uurtje of half3, mooie tijdquote:Op donderdag 5 juni 2008 07:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je was er weer vroeg vandaagTot hoe laat moet je?
BOEM!! Mooie tijd manquote:Op donderdag 5 juni 2008 07:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tot een uurtje of half3, mooie tijd
Kan ik nog mooi ff de demo van Bioshock proberen vanmiddag
Mogguh Draakjequote:Op donderdag 5 juni 2008 07:35 schreef draculettetje het volgende:
mogguh!
Had m voor de pc al gedownload, maar die wil op een of andere manier niet draaien.... Aan m'n systeem zal t niet liggen, die is recent genoeg!quote:Op donderdag 5 juni 2008 07:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BOEM!! Mooie tijd man
En de demo op de 360 of pc?
Voor vista of niet? Ik had namelijk ook problemen met Bioshock op de pcquote:Op donderdag 5 juni 2008 07:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Had m voor de pc al gedownload, maar die wil op een of andere manier niet draaien.... Aan m'n systeem zal t niet liggen, die is recent genoeg!
Dan maar op de 360
Jaaaahquote:
Donder je bezopen achterover van die fietsquote:Op donderdag 5 juni 2008 07:45 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik hoorde net alweer iets op de radio over het "Fietscafe"!
De gemeente Amsterdam is dit fenomeen alweer zat, en wil het alweer gaan verbieden!
[ afbeelding ]
Zeg nou eerlijk, dit is toch de beste uitvinding van de eeuw?
Yep... Vista inderdaad. Zit ik nog wel met een *legale* home premium versie!quote:Op donderdag 5 juni 2008 07:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Voor vista of niet? Ik had namelijk ook problemen met Bioshock op de pc![]()
En op de 360 moet hij ook goed lopen! Kan niet wachten tot hij er voor de PS3 is
Mja, uhm, lastig!quote:Op donderdag 5 juni 2008 07:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Donder je bezopen achterover van die fiets
op zich wel oke hoor!quote:Op donderdag 5 juni 2008 07:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
JaaaahOm 18.30, ben zo ontzettend benieuwd.
Hoe gaat alles met je?
hier regelmatig gebeurd, ik niet hoor maar ik stond erbij en keek erna zeg maarquote:Op donderdag 5 juni 2008 07:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Donder je bezopen achterover van die fiets
Ja dat probleem heb ik dus ook, heb ook een legale Vista en hij knalt er gewoon steeds uit, het spel draait een paar seconden en daarna *plop* wegquote:Op donderdag 5 juni 2008 07:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Yep... Vista inderdaad. Zit ik nog wel met een *legale* home premium versie!
Had laatst van m'n werk de Ultimate gekregen, misschien dat ie het daar beter op doet.
Gelukkig maar, blij omdat te horen hoorquote:Op donderdag 5 juni 2008 07:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op zich wel oke hoor!
dank je
spannend hoor vanavond, de plek zal jullie in ieder geval aanstaan anders zou je er niet op inschrijven!
LOLquote:Op donderdag 5 juni 2008 07:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hier regelmatig gebeurd, ik niet hoor maar ik stond erbij en keek erna zeg maar
therapie! eindelijk weer, ondanks dat ik meer en langer met ronja loop mis ik die 2de keer zwemmen welquote:Op donderdag 5 juni 2008 07:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gelukkig maar, blij omdat te horen hoor
Vandaag weer werken of therapie?
Ja zeker spannend
quote:Op donderdag 5 juni 2008 07:51 schreef Bellerophon het volgende:
@Draakje, geweldig om te zien dus
@Smokez, jonguuuuh dit is toch geweldig *proest* Aanvallah in plaats van Aanvallûh
Maar niet heus
schijnt nog best apart te gaan want je zit scheef op zo'n ding dus je gaat zijwaarts zeg maarquote:Op donderdag 5 juni 2008 07:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
LOL
Ik heb nog nooit op zo'n ding gereden, maar word er altijd helemaal vrolijk van als ik er een zie
En waarom is dat dan?quote:Op donderdag 5 juni 2008 07:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
therapie! eindelijk weer, ondanks dat ik meer en langer met ronja loop mis ik die 2de keer zwemmen wel
Sarcasme zakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |