Ja bijvoorbeeld over je moeder! hoe is het nou ?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:04 schreef Sm0keZ het volgende:
Zullen we het weer eens ergens anders over hebben? M'n humeur was net zo goed vandaag
Dat bedoel ik maar.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja, steken de boel in de hens als iets ze niet aanstaat, nemen messen mee naar schietpartijen, kunnen alleen niks klaar krijgen..nemen de hele familie mee enzo...
Er zijn maar weinig van die gasten die eerlijk en open een discussie durft/wilt aangaan. En als ze die al aangaan, zijn ze doof voor de beredeneringen van anderen
ik zeg maak er een mooie tekening vanquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar.
Voorbeeld is die rel om die tekening. Ambasades worden kort en klein geslagen. Bomaanslagen worden gepleegd? Nee verder is het een vredenlievende cultuur hoor. Echt waar. En ze zijn echt niet snel op die veel te grote tenen van hun getrapt. Ongekend zeg, hoe vaak hadden wij dan al bommem moeten werpen op die "geitenneuker" landen omdat ze onze vlag verbranden?
Krijg je er punten voor?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zeg maak er een mooie tekening van
speerpunten jaquote:
Aaaaightquote:
Een sticker is ook al voldoende hoorquote:
een britney die grunt ?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:16 schreef Civilian het volgende:
omfg..
Zit ik wat albums, vers op mn iPod gezet, te luisteren..
Komt d'r een metal versie van 'Oops, i did it again ' langs
quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:16 schreef Civilian het volgende:
omfg..
Verkapte-ik-luister-Britney-Spears-postquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:16 schreef Civilian het volgende:
omfg..
Het is niet Britney die loopt te gruntenquote:
Huh wat?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een britney die grunt kreunt ?
met zon pens tegenwoordig is ze overal voor inquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:19 schreef Civilian het volgende:
[..]
Het is niet Britney die loopt te grunten
Zou ze voor een remake in zijn?
quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verkapte-ik-luister-Britney-Spears-post
godver het zit je niet mee zegquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:20 schreef diertjuh het volgende:
Helleuw,
Mn school maakt het alleen maar moeilijker voor mij. Nu ben ik verplicht om een avondopleiding te doen want overdag mn opleiding afmaken is roostertechnisch niet mogelijk. Ik snap niet waarom dat roostertechnisch niet mogelijk is. Iedereen kan toch bbl doen..waarom ik dan niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |