what are we gonna do this night brain?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een Coup d'etat (Coup); Het overnemen van Fok! !@!!!Einz23!!11
Tonight we're going to take over the world!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:05 schreef tripack het volgende:
[..]
what are we gonna do this night brain?
*NARF*quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:05 schreef tripack het volgende:
[..]
what are we gonna do this night brain?
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik heb echt nog geen fuck gedaan zie ik net.....
[x] Geschikt
[ ] Ongeschikt
Jij kan bij de landmacht!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik heb echt nog geen fuck gedaan zie ik net.....
[x] Geschikt
[ ] Ongeschikt
ha ha ja en dan staat het hier weer in rep en roer!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een Coup d'etat (Coup); Het overnemen van Fok! !@!!!Einz23!!11
Inderdaad, echt een BOFHquote:
Ben afgekeurd hequote:
Dat ging snel, had niet verwacht dat iemand het zo snel zou zienquote:
Verdomme... ik ga ff roken..mis ik de tietenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat ging snel, had niet verwacht dat iemand het zo snel zou zien
Afgekeurd op platvoeten?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben afgekeurd he![]()
(ben psygisch goed gekeurd)
Whehequote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat ging snel, had niet verwacht dat iemand het zo snel zou zien
Serieus? Je wilde er wel eerst bij?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben afgekeurd he![]()
(ben psygisch goed gekeurd)
Ga je schamen, en even snel in het hoekje staan (roken...)!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Verdomme... ik ga ff roken..mis ik de tieten
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ga je schamen, en even snel in het hoekje staan (roken...)!
Jep, landmacht.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus? Je wilde er wel eerst bij?
Ok, dat is zielig... samen roken dan maar?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok, dat is zielig... samen roken dan maar?
Tja er zijn genoeg andere hoor...quote:
Gaafquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep, landmacht.
Ben afgekeurd op mijn knie (was ook niet zo slim, was 5 maanden daarvoor geopereerd)
Telecommunicatie (ze hadden toen geen IT shit).quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
GaafWelke divisie wilde je?
Hmm ja dan is het lastig om door de lichamelijke keuring heen te komen
hahahaha, gewoon met krukken aan dek tochquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:33 schreef draculettetje het volgende:
ik wou altijd bij de marine
naast dat ik te klein ben zou ik nu vast ook niet door de medische keuring komen ha ha
Ze wisten dat je het geen jaar vol zou houden?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die psychisch keuring bleef een jaar geldig...
Dat zuigt wel ja!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:35 schreef Sgele het volgende:
Korps Mariniers.. 12 weken... van de 120 man, waren we met 29 over... en toen brak m'n knie..Just my luck..
Ik was bijna naar de Technische Recherche / Forensische Recherche gegaan bij de politiequote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:33 schreef draculettetje het volgende:
ik wou altijd bij de marine
naast dat ik te klein ben zou ik nu vast ook niet door de medische keuring komen ha ha
Nee, als mijn knie weer goed zou zijn... zou ik alleen de lichamelijke keuring opnieuw moeten doen... en die psychische nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ze wisten dat je het geen jaar vol zou houden?
moet helemaal goed komen!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, gewoon met krukken aan dek toch
Beller een wannabe smeris?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik was bijna naar de Technische Recherche / Forensische Recherche gegaan bij de politie
Bovenste kogel sloeg naast de onderste, maar dat ging zo bruut dat de banden scheurden en m'n knieschijf een opdonder kreeg..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zuigt wel ja!
Maar wat had je gebroken dan van je knie?
Zuur, echt zuurquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:35 schreef Sgele het volgende:
Korps Mariniers.. 12 weken... van de 120 man, waren we met 29 over... en toen brak m'n knie..Just my luck..
Horatio Canequote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik was bijna naar de Technische Recherche / Forensische Recherche gegaan bij de politie
Dat mag een understatement hetenquote:
Zoiets jaquote:
Ik denk niet dat veel hier dan terecht waren zijn gekomen... Of misschien ook wel...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:39 schreef draculettetje het volgende:
wat had het topic hier er anders uitgezien dan met al die andere baantjes
Inderdaad jaquote:
In ieder geval andere gezichtenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:39 schreef draculettetje het volgende:
wat had het topic hier er anders uitgezien dan met al die andere baantjes
Droxz! Je hebt een stalkerquote:
Oooh Droxz fucked upquote:
Dat vind ik dus echt niet kunnen hoor.. Hier zijn ze ook niet allemaal even fris en wakker, maar ze zijn er wel!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
leuk! collega die zich ziek meldt omdat hij gisterne naar de kroeg is geweest!
ha ha zoiets jaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel hier dan terecht waren zijn gekomen... Of misschien ook wel...
Vanuit Afganistan...
"even roken en 2 rebellen afknallen..brb"
ja nou moet ik langer blijven, en heb al koppijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt niet kunnen hoor.. Hier zijn ze ook niet allemaal even fris en wakker, maar ze zijn er wel!
Doei Draakje!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha zoiets ja
maar ik ben er vandoor spreek jullie straks weer
Echt heel slechtquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja nou moet ik langer blijven, en heb al koppijn.
dat was die stalker waar hij het niet over hadquote:
stomme vraag, maar heb jij familie in s-gravenzande wonen ?quote:
Ik woon daar in de buurt...heb er ook wel familiequote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
stomme vraag, maar heb jij familie in s-gravenzande wonen ?
ja dan zijn we waarschijnlijk aan mekaar verwantquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:50 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ik woon daar in de buurt...heb er ook wel familie
Maar de username drox kwam me gewoon bekend voor,
Wat?? Familie?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dan zijn we waarschijnlijk aan mekaar verwantik heb nl ook familie in gravenzande wonen! en je achternaam kwam me bekend voor
wat is de wereld toch klein! ik woon in hvh nl
Haha, als hij de drox is die ik denk dat hij is zal ik hem heus niet stalken als 5 jaar oudere meidquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:46 schreef tripack het volgende:
[..]
dat was die stalker waar hij het niet over had
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:55 schreef Sgele het volgende:
[..]haha, ja jij wil te graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Als je DroxZ zou schrijven misschien wel jaquote:
Denk het niet, jij komt zo te zien uit een ander gedeelte van NLquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:55 schreef Leanne het volgende:
[..]
Haha, als hij de drox is die ik denk dat hij is zal ik hem heus niet stalken als 5 jaar oudere meid
Daarom vroeg ik het ookquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:57 schreef Leanne het volgende:
[..]
wil niet zeggen dat ik familie ben als ik in de buurt woon
agh...meteen op je teentjes getrapt omdat ik je naampje niet goed schrijf ...boehoe...go cryquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als je DroxZ zou schrijven misschien wel ja
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Ben niet op mijn teentjes getrapt hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:58 schreef Leanne het volgende:
[..]
agh...meteen op je teentjes getrapt omdat ik je naampje niet goed schrijf ...boehoe...go cry
ik kom wel uit een soort van inteeltstreek, me vader kent iedereen en iedereen is wel familie van elkaarquote:
mag je voortaan ook als laatste de deur op slot draaienquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:00 schreef TommyGun het volgende:
Jeuj eindelijk sleutel van kantoor. Kan ik tenminste voor 8u beginnen
Alweer??quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben niet op mijn teentjes getrapt hoor![]()
Waarom denken mensen dat altijd van mij.... nu ga ik maar weer even roken
Dat is niet verkeerd! Kan je wel lekker optijd naar huis toe!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:00 schreef TommyGun het volgende:
Jeuj eindelijk sleutel van kantoor. Kan ik tenminste voor 8u beginnen
Ja, moet mijn naam als BOFH toch hoog houden hequote:
haha, nou kernwoord "Fotozaak". komt dat bekend voor ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:01 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik kom wel uit een soort van inteeltstreek, me vader kent iedereen en iedereen is wel familie van elkaar
hihih
whookeequote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben niet op mijn teentjes getrapt hoor![]()
Waarom denken mensen dat altijd van mij.... nu ga ik maar weer even roken
ja we hebben er hier meerdere. heel wat voor de inteeltstreek.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, nou kernwoord "Fotozaak". komt dat bekend voor ?
Dus jouw moeder is misschien ook wel je zus?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:01 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik kom wel uit een soort van inteeltstreek, me vader kent iedereen en iedereen is wel familie van elkaar
hihih
nee, ik bedoelde meer heeft je familie een fotozaak in s-gravenzandequote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:09 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja we hebben er hier meerdere. heel wat voor de inteeltstreek.
fotozaak,
of bedoel je het cryptisch
Jerry Jerry Jerry!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dus jouw moeder is misschien ook wel je zus?
Zijn moeder is toch jouw zus?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dus jouw moeder is misschien ook wel je zus?
Lekkerquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, maar z'n vader is wél tevens z'n opa
je vergeet moeder !quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, maar z'n vader is wél tevens z'n opa en moeder
Nu klink ik als een TBS'er... DraakVquote:
Daar heb je hem ook weerquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, maar z'n vader is wél tevens z'n opa
Da's toch best raar als je moeder tweeslachtig is...quote:
heb je wat op je geweten ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:14 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nu klink ik als een TBS'er... DraakV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |