quote:
quote:Kijk dat zijn berichten
Ja heb ook een goed weekend gehad hoor Volgende week krijg ik al de sleutel van mijn huisje
Mijn dank is grootquote:Op maandag 9 juni 2008 09:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ok ok zal er niets meer over zeggen...
Dat is denk ik helaas iets te vroeg, maar mijn vriendin had meteen een goed idee voor een housewarming... BBQ in de tuin, iedereen langs laten komen. Hebben we dat meteen gehad.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:31 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
Spannend
Dus als het meezit, kunnen we de EK finale bij jou komen kijken?
start menu / programmas / accesoires / paintquote:Op maandag 9 juni 2008 09:35 schreef Bellerophon het volgende:
@WL, Toni eruit... waar kan ik tekenen?
om met de woorden van Sgele te spreken... daar ging me waterquote:Op maandag 9 juni 2008 09:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
start menu / programmas / accesoires / paint
Bwahahaquote:Op maandag 9 juni 2008 09:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lol toch nog een beetje vrolijkheid in de ochtendquote:Op maandag 9 juni 2008 09:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
En die van Bellerquote:Op maandag 9 juni 2008 09:41 schreef tripack het volgende:
[..]
om met de woorden van Sgele te spreken... daar ging me water
Aaaightquote:
Ik moest lachen om buurhondquote:Op maandag 9 juni 2008 09:48 schreef draculettetje het volgende:
zo was ik ook weer
net met ronja uit geweest kwamen de buren tegen dus ze heeft weer lekker kunnen ravotten met de buurhond!
Foh sho! BOEM!quote:
tuurlijk, tis wel maandag, maja ben erg gehyped voor vanavondquote:Op maandag 9 juni 2008 09:43 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
lol toch nog een beetje vrolijkheid in de ochtend
De hond van de buren?quote:
Weten we dat ook weer, bedankt voor je inzetquote:Op maandag 9 juni 2008 09:52 schreef 907 het volgende:
Moguh
Vrijdag ben ik pas weer op m`n werk, dus 'zie' jullie dan pas weer![]()
quote:Op maandag 9 juni 2008 09:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Weten we dat ook weer, bedankt voor je inzet
Dat zeker jaquote:Op maandag 9 juni 2008 09:54 schreef draculettetje het volgende:
tis idd al erg lekker weer buiten
wordt een heerlijk bij kom dagje vandaag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |