Inderdaad jaquote:
Ik heb 2 wedstrijden gezien, en de meeste zuigbare....quote:Op maandag 9 juni 2008 08:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik maar even
En deze periode zal ik sowieso niet zoveel op GTA zitten, EK enzo... jeweetsch
Ik moet wel zeggen, de "toppers" die ik tot nu toe gezien heb... die stellen eigenlijk niet zoveel voorquote:Op maandag 9 juni 2008 08:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb 2 wedstrijden gezien, en de meeste zuigbare....
Vanavind naar even NL kijken, maar ik verwacht er niet zo veel van eigenlijk
ja weet alleen neit of van persie al mee doetquote:Op maandag 9 juni 2008 08:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdaad, en ach van Persie is weer fit! En Cannavaro ligt eruit, feest
/carequote:
ja ik vond het echt jammer dat zwitserland neit scoorde zegquote:Op maandag 9 juni 2008 08:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen, de "toppers" die ik tot nu toe gezien heb... die stellen eigenlijk niet zoveel voor
Aaaight, ah joh die drukken ze er gewoon in als wisselspelerquote:Op maandag 9 juni 2008 08:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja weet alleen neit of van persie al mee doet![]()
maja kan niet wachtenen eerst natuurlijk fr-roem ff kijken
F1, yeuh 30 keer hetzelfde rondje rijdenquote:Op maandag 9 juni 2008 08:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
/care
formule 1 was wel weer![]()
wat een dikke race weer
Haai draakjequote:Op maandag 9 juni 2008 08:44 schreef draculettetje het volgende:
mogguh!
Hey droxz hoe was de vakantie?
en wie gaat er nu links voor spelen ?quote:Op maandag 9 juni 2008 08:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aaaight, ah joh die drukken ze er gewoon in als wisselspeler
Wat optimistisch hier zeg, ik zeg gewoon dat ze 2-1 verliezenquote:
ik kijk al jaren geen F1 meerquote:Op maandag 9 juni 2008 08:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
/care
formule 1 was wel weer![]()
wat een dikke race weer
Babel?quote:Op maandag 9 juni 2008 08:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wie gaat er nu links voor spelen ?
Bitchquote:Op maandag 9 juni 2008 08:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat optimistisch hier zeg, ik zeg gewoon dat ze 2-1 verliezen
ja wat wil je, we zijn eenmaal supporterquote:Op maandag 9 juni 2008 08:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat optimistisch hier zeg, ik zeg gewoon dat ze 2-1 verliezen
Duh!quote:
Dude... ik had al geen zin meer... maar nuquote:
Hij zet volgens mij van Persie gewoon in de basis, of affelay?quote:
Welpies ftwquote:Op maandag 9 juni 2008 08:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja wat wil je, we zijn eenmaal supporterheel mn beeldscherm zit onder de welpjes
mja affelay zou ook nog kunnen. alhoewel ik die wel erg statisch vindquote:Op maandag 9 juni 2008 08:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hij zet volgens mij van Persie gewoon in de basis, of affelay?
haha super manquote:Op maandag 9 juni 2008 08:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Welpies ftwMijn scherm zit ook vol hier.. hehehe...
Er zitten 6 Italianen in ons team hier... allemaal een Italie shirt... van m'n baas de opdracht gekregen om 5 oranje shirts te gaan halen voor de NederlandersDe sfeer hangt er hier al goed in
bij je moeder staan er 4 op een rij!quote:Op maandag 9 juni 2008 08:54 schreef Sgele het volgende:
4 op een rij
Affelay statisch...da's ook weer zo...en als er een Italiaan die jongen een tik geeft, eindigt ie ergens in de 2e ring
ha ha gezellige boel dan zeker!quote:Op maandag 9 juni 2008 08:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Er zitten 6 Italianen in ons team hier... allemaal een Italie shirt... van m'n baas de opdracht gekregen om 5 oranje shirts te gaan halen voor de NederlandersDe sfeer hangt er hier al goed in
Nee dat was een heel elftal...ze heeft de EK smaak te pakkenquote:Op maandag 9 juni 2008 08:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bij je moeder staan er 4 op een rij!
Dat is iets wat zeker is jaquote:
ze maakt haar eigen welpjes ?quote:Op maandag 9 juni 2008 08:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee dat was een heel elftal...ze heeft de EK smaak te pakken
Die drukt er gewoon 1 in, wat ik je bromquote:Op maandag 9 juni 2008 08:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Duh!die zit links voor op de sofa
van Persie staat er gewoon inquote:Op maandag 9 juni 2008 08:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hij zet volgens mij van Persie gewoon in de basis, of affelay?
Of onder de grasmatquote:Op maandag 9 juni 2008 08:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bij je moeder staan er 4 op een rij!
mja, dat valt nog mee, robben zou buiten het stadion vliegen
das toch wel relaxed van je baasquote:Op maandag 9 juni 2008 08:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goed weekend gehad gozert?quote:Op maandag 9 juni 2008 09:00 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Beller!
FUBAR: Mja mijn baas is de slechtste nog niet
hmm iddquote:Op maandag 9 juni 2008 09:07 schreef WhiteLightning het volgende:
Vermoedelijke opstelling Nederland:
Edwin van der Sar, André Ooijer, John Heitinga, Joris Mathijsen, Giovanni van Bronckhorst, Nigel de Jong, Orlanda Engelaar, Dirk Kuijt, Wesley Sneijder, Rafael van der Vaart, Ruud van Nistelrooij.
hmm
mja stomme is als mathijssen vanavond een goal scoort, hoor je niemand meer over hemquote:Op maandag 9 juni 2008 09:08 schreef tripack het volgende:
[..]
hmm iddzijn wel een paar mensen waarbij ik mijn vraagtekens zet
LIEK OMG!!quote:Op maandag 9 juni 2008 09:07 schreef WhiteLightning het volgende:
Vermoedelijke opstelling Nederland:
Edwin van der Sar, André Ooijer, John Heitinga, Joris Mathijsen, Giovanni van Bronckhorst, Nigel de Jong, Orlanda Engelaar, Dirk Kuijt, Wesley Sneijder, Rafael van der Vaart, Ruud van Nistelrooij.
hmm
Ja het weekend was prima, naast het voetballen toch maar heel weinig gedaan eigenlijk (mja...voetballen kijken en gisteren in de zon op een terrasje hangenquote:
Dat weten we nou welquote:Op maandag 9 juni 2008 09:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
gah voetbal ...
Dat bedoel ik maar, gewoon die twee beulen in de verdediging en het komt goedquote:Op maandag 9 juni 2008 09:19 schreef Sgele het volgende:
Matthijssen wordt overgelopen door Toni...
De Jong is zo gek nog niet?
Heitinga en Boula in het centrum... blijft er niks van die Italianen over
Kijk dat zijn berichtenquote:Op maandag 9 juni 2008 09:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja het weekend was prima, naast het voetballen toch maar heel weinig gedaan eigenlijk (mja...voetballen kijken en gisteren in de zon op een terrasje hangen)
Jij ook een goed weekend gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |