whehehehe pwnedquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heel vet, ik heb jaren lang bij een drankenhandel gewerkt tegenover een hoerenkast
Altijd leuk...1x in de week met een steekwagentje 2 vaten bier naar de overkant karren.. Vervolgens een van je oud leraren daar tegenkomen als klant
Juist ja.. ik zei alleen tegen hem "jij weet ook overal bier te vinden he"quote:
Tot dinsdag! Prettig weekendquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:15 schreef geinporem het volgende:
mensen, ik mag eerder weg,:D:D fijn weekend en tot dinsdag (of eerder van thuis uit hehe)
de gloetenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:15 schreef geinporem het volgende:
mensen, ik mag eerder weg,:D:D fijn weekend en tot dinsdag (of eerder van thuis uit hehe)
zie je later aligaterquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:19 schreef TommyGun het volgende:
Ach barst... die laatste 10 minutenIk ga. Prettig weekend! Loeter
![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:35 schreef tripack het volgende:
fijn weeekend Sgele![]()
jij ook gedragen hea ik wil niet horen dat er weer es iemand naakt door de straat heeft gerent!!
![]()
waarschijnlijk wel..... maar soms is het wel leuk om grapjes te makenquote:
Shit... ik lees het nu pas...te...te...te laatquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:35 schreef tripack het volgende:
fijn weeekend Sgele![]()
jij ook gedragen hea ik wil niet horen dat er weer es iemand naakt door de straat heeft gerent!!
![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:24 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik heb nu zo ongeveer pas weekend..
Maar alsnog; fijn weekend allemaal![]()
Ow, ff in de usenet-'winkel' kijken vanavondquote:Op zondag 8 juni 2008 17:19 schreef WhiteLightning het volgende:
@smokez
Metallica-Live_at_Rock_Am_Ring-x264-2008-mV4U
MustHave
Bij mij juist helemaal niet, ga ook eens werken en leren in het weekend... Dan duurt ie meteen een stuk langerquote:Op zondag 8 juni 2008 17:21 schreef TommyGun het volgende:
Zucht, waarom gaat 't weekend toch zo vlug om![]()
Daar ga ik echt niet aan beginnenquote:Op zondag 8 juni 2008 17:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bij mij juist helemaal niet, ga ook eens werken en leren in het weekend... Dan duurt ie meteen een stuk langer
Nu heb ik al heeeeulemaal geen zin meerquote:
Vertel mij wat... ik heb nu echt gvd geen zin meer hahahquote:Op zondag 8 juni 2008 20:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nu heb ik al heeeeulemaal geen zin meer
Kerel alles wel? Hoe was je vakantie?
Geweldig manquote:Op zondag 8 juni 2008 20:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vertel mij wat... ik heb nu echt gvd geen zin meer hahah
Was erg warm ofzo... in de ochtend in de voortent 42 graden is ... WARMMMM!
Voor de rest? Wel relaxt hoor, aardig tot rust gekomen
"Werk"?quote:Op zondag 8 juni 2008 21:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geweldig manGoed om te horen dat je tot rust bent gekomen
En nu weer gaan werken he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Mogguh....quote:Op maandag 9 juni 2008 08:02 schreef Bellerophon het volgende:
Meuning Droxz
Alweer veel zin in je werk dankzij je collega zeker?
Ja dat bedoel ik maar evenquote:Op maandag 9 juni 2008 08:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh....
Inderdaad, mij nog even op zondag bellen om aan te geven dat er mensen moet schilderen aan je huis... ALSOF JE DAT PAS OP ZONDAGAVOND TE HOREN KRIJGT!![]()
p.s
Ik heb GTA gemist
2-1 voor nederland!quote:Op maandag 9 juni 2008 08:18 schreef Bellerophon het volgende:
Aber jawuhl Herr Stormbahnfuhrer!
Wat denk je WL? Wat gaat het worden?
Dat zeg ik dus ook!quote:
ja ben er helemaal klaar voor! heb dit weekend al zo genoten, dus dat wordt helemaal top!quote:Op maandag 9 juni 2008 08:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus ook!
En Boulahrouz schopt er sowieso 1 onder de zode
echt wel! lekker puh!quote:Op maandag 9 juni 2008 08:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[quote]Op maandag 9 juni 2008 08:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
2-1 voor nederland!
[/quote
echt niet
Inderdaad, en ach van Persie is weer fit! En Cannavaro ligt eruit, feestquote:Op maandag 9 juni 2008 08:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ben er helemaal klaar voor! heb dit weekend al zo genoten, dus dat wordt helemaal top!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |