Mogguh....quote:Op maandag 9 juni 2008 08:02 schreef Bellerophon het volgende:
Meuning Droxz
Alweer veel zin in je werk dankzij je collega zeker?
Ja dat bedoel ik maar evenquote:Op maandag 9 juni 2008 08:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh....
Inderdaad, mij nog even op zondag bellen om aan te geven dat er mensen moet schilderen aan je huis... ALSOF JE DAT PAS OP ZONDAGAVOND TE HOREN KRIJGT!![]()
p.s
Ik heb GTA gemist
2-1 voor nederland!quote:Op maandag 9 juni 2008 08:18 schreef Bellerophon het volgende:
Aber jawuhl Herr Stormbahnfuhrer!
Wat denk je WL? Wat gaat het worden?
Dat zeg ik dus ook!quote:
ja ben er helemaal klaar voor! heb dit weekend al zo genoten, dus dat wordt helemaal top!quote:Op maandag 9 juni 2008 08:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus ook!
En Boulahrouz schopt er sowieso 1 onder de zode
echt wel! lekker puh!quote:Op maandag 9 juni 2008 08:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[quote]Op maandag 9 juni 2008 08:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
2-1 voor nederland!
[/quote
echt niet
Inderdaad, en ach van Persie is weer fit! En Cannavaro ligt eruit, feestquote:Op maandag 9 juni 2008 08:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ben er helemaal klaar voor! heb dit weekend al zo genoten, dus dat wordt helemaal top!
Inderdaad jaquote:
Ik heb 2 wedstrijden gezien, en de meeste zuigbare....quote:Op maandag 9 juni 2008 08:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik maar even
En deze periode zal ik sowieso niet zoveel op GTA zitten, EK enzo... jeweetsch
Ik moet wel zeggen, de "toppers" die ik tot nu toe gezien heb... die stellen eigenlijk niet zoveel voorquote:Op maandag 9 juni 2008 08:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb 2 wedstrijden gezien, en de meeste zuigbare....
Vanavind naar even NL kijken, maar ik verwacht er niet zo veel van eigenlijk
ja weet alleen neit of van persie al mee doetquote:Op maandag 9 juni 2008 08:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdaad, en ach van Persie is weer fit! En Cannavaro ligt eruit, feest
/carequote:
ja ik vond het echt jammer dat zwitserland neit scoorde zegquote:Op maandag 9 juni 2008 08:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen, de "toppers" die ik tot nu toe gezien heb... die stellen eigenlijk niet zoveel voor
Aaaight, ah joh die drukken ze er gewoon in als wisselspelerquote:Op maandag 9 juni 2008 08:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja weet alleen neit of van persie al mee doet![]()
maja kan niet wachtenen eerst natuurlijk fr-roem ff kijken
F1, yeuh 30 keer hetzelfde rondje rijdenquote:Op maandag 9 juni 2008 08:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
/care
formule 1 was wel weer![]()
wat een dikke race weer
Haai draakjequote:Op maandag 9 juni 2008 08:44 schreef draculettetje het volgende:
mogguh!
Hey droxz hoe was de vakantie?
en wie gaat er nu links voor spelen ?quote:Op maandag 9 juni 2008 08:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aaaight, ah joh die drukken ze er gewoon in als wisselspeler
Wat optimistisch hier zeg, ik zeg gewoon dat ze 2-1 verliezenquote:
ik kijk al jaren geen F1 meerquote:Op maandag 9 juni 2008 08:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
/care
formule 1 was wel weer![]()
wat een dikke race weer
Babel?quote:Op maandag 9 juni 2008 08:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wie gaat er nu links voor spelen ?
Bitchquote:Op maandag 9 juni 2008 08:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat optimistisch hier zeg, ik zeg gewoon dat ze 2-1 verliezen
ja wat wil je, we zijn eenmaal supporterquote:Op maandag 9 juni 2008 08:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat optimistisch hier zeg, ik zeg gewoon dat ze 2-1 verliezen
Duh!quote:
Dude... ik had al geen zin meer... maar nuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |