Die was gewoon de bom !!!quote:Op maandag 9 juni 2008 14:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast! Als ik die titel lees dan speelt dat deuntje zich meteen af in mijn hoofd
Ook zo'n geniale serie... McGyver
Juist jaquote:
McGyver kijkt om zich heen, ziet 1000 man staan.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Die was gewoon de bom !!!
rolletje garen
doosje lucifers
en hoppa een vliegtuig !
wat een sletten zijn jullie tochquote:
Text only layout... gaat niet zo lekker daarmeequote:Op maandag 9 juni 2008 14:24 schreef WhiteLightning het volgende:
ik zat maar op beller te wachten totdat hij er eentje aanmaaktehij was nl de laatste poster
En durf het is te ontkennen!!quote:
Da's eigenlijk wel een goeie omschrijving van die serie jaquote:Op maandag 9 juni 2008 14:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Die was gewoon de bom !!!
rolletje garen
doosje lucifers
en hoppa een vliegtuig !
Ik zou niet durven..... paquote:
Hij is ook de jongste niet meer he...quote:Op maandag 9 juni 2008 14:24 schreef WhiteLightning het volgende:
ik zat maar op beller te wachten totdat hij er eentje aanmaaktehij was nl de laatste poster
neuj dus vandaar dat ik dan maar vaak meteen begin ha haquote:Op maandag 9 juni 2008 14:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Text only layout... gaat niet zo lekker daarmee
A-team was ook zoietsquote:Op maandag 9 juni 2008 14:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's eigenlijk wel een goeie omschrijving van die serie ja
hmm..een takje.. en oeh..een schoenveter
*McGyver vouwt...en vouwt...*
En voila!
[ afbeelding ]
*proest*quote:Op maandag 9 juni 2008 14:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij is ook de jongste niet meer he...
Pa?quote:
Goed zo, mam (Mind fuckquote:
Aaaaightquote:Op maandag 9 juni 2008 14:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij is ook de jongste niet meer he...
Die text based... ben ik maar mee gestopt, dan maar wat meer "hits"quote:Op maandag 9 juni 2008 14:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Text only layout... gaat niet zo lekker daarmee
Oh boy...quote:
Whehehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |