Die was gewoon de bom !!!quote:Op maandag 9 juni 2008 14:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast! Als ik die titel lees dan speelt dat deuntje zich meteen af in mijn hoofd
Ook zo'n geniale serie... McGyver
Juist jaquote:
McGyver kijkt om zich heen, ziet 1000 man staan.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Die was gewoon de bom !!!
rolletje garen
doosje lucifers
en hoppa een vliegtuig !
wat een sletten zijn jullie tochquote:
Text only layout... gaat niet zo lekker daarmeequote:Op maandag 9 juni 2008 14:24 schreef WhiteLightning het volgende:
ik zat maar op beller te wachten totdat hij er eentje aanmaaktehij was nl de laatste poster
En durf het is te ontkennen!!quote:
Da's eigenlijk wel een goeie omschrijving van die serie jaquote:Op maandag 9 juni 2008 14:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Die was gewoon de bom !!!
rolletje garen
doosje lucifers
en hoppa een vliegtuig !
Ik zou niet durven..... paquote:
Hij is ook de jongste niet meer he...quote:Op maandag 9 juni 2008 14:24 schreef WhiteLightning het volgende:
ik zat maar op beller te wachten totdat hij er eentje aanmaaktehij was nl de laatste poster
neuj dus vandaar dat ik dan maar vaak meteen begin ha haquote:Op maandag 9 juni 2008 14:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Text only layout... gaat niet zo lekker daarmee
A-team was ook zoietsquote:Op maandag 9 juni 2008 14:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's eigenlijk wel een goeie omschrijving van die serie ja
hmm..een takje.. en oeh..een schoenveter
*McGyver vouwt...en vouwt...*
En voila!
[ afbeelding ]
*proest*quote:Op maandag 9 juni 2008 14:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij is ook de jongste niet meer he...
Pa?quote:
Goed zo, mam (Mind fuckquote:
Aaaaightquote:Op maandag 9 juni 2008 14:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij is ook de jongste niet meer he...
Die text based... ben ik maar mee gestopt, dan maar wat meer "hits"quote:Op maandag 9 juni 2008 14:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Text only layout... gaat niet zo lekker daarmee
Oh boy...quote:
Whehehequote:
Ja maar ik zit hier op internet via mijn mobiel... dan is text-only de enige lay-out die een beetje snel gaatquote:Op maandag 9 juni 2008 14:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die text based... ben ik maar mee gestopt, dan maar wat meer "hits"
Ciaoquote:Op maandag 9 juni 2008 14:31 schreef draculettetje het volgende:
ik laat jullie maar weer even aan het werk gaan
ben er zo vandoor!
Nog 2 uurquote:Op maandag 9 juni 2008 14:33 schreef WhiteLightning het volgende:
zo nog een uurtje , en dan aan het bierbeter idee
Eerst nog even sporten en dan vanavond genieten van de overwinning op Italie!quote:Op maandag 9 juni 2008 14:33 schreef WhiteLightning het volgende:
zo nog een uurtje , en dan aan het bierbeter idee
To snel, en succes met "aan het werk" gaan!quote:Op maandag 9 juni 2008 14:31 schreef draculettetje het volgende:
ik laat jullie maar weer even aan het werk gaan
ben er zo vandoor!
quote:Op maandag 9 juni 2008 14:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ciao
[ afbeelding ]
nigtrider met dave mazeltof
Ik ook nog 2 uur "werken" hoor...quote:
Wat dan?quote:Op maandag 9 juni 2008 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook nog 2 uur "werken" hoor...
Ben nu met een verneukte laptop bezig... sommige mensen weten ook echt alles te slopen
LIEK OMG!quote:Op maandag 9 juni 2008 14:36 schreef Bellerophon het volgende:
Good Idea: Skydiving
Bad Idea: Doing it without a parachuteMan springt zonder parachute uit vliegtuig
kan je hem niet "Perongeluk" van een trap laten vallen ? scheelt weer werkquote:Op maandag 9 juni 2008 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook nog 2 uur "werken" hoor...
Ben nu met een verneukte laptop bezig... sommige mensen weten ook echt alles te slopen
Ik moest wel lachen om dat berichtquote:
Touchpad ding (zo'n puntje tussen de toetsen) en de losse tochpad... hebben een eigen leven...quote:
Jij brengt met nog eens op een idee....quote:Op maandag 9 juni 2008 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je hem niet "Perongeluk" van een trap laten vallen ? scheelt weer werk
Ongekend... schiet je wat mee op...quote:Op maandag 9 juni 2008 14:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Touchpad ding (zo'n puntje tussen de toetsen) en de losse tochpad... hebben een eigen leven...
cursor schiet door het beeld... ook met lossen muis...
Software die niet meer werkt omdat de eigenaar het leuk vond om er een nieuwere versie van IE op te knallen... ik heb zijn wachtwoorden niet en kan dus alleen inloggen als admin....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |