Nog 2 uurquote:Op maandag 9 juni 2008 14:33 schreef WhiteLightning het volgende:
zo nog een uurtje , en dan aan het bierbeter idee
Eerst nog even sporten en dan vanavond genieten van de overwinning op Italie!quote:Op maandag 9 juni 2008 14:33 schreef WhiteLightning het volgende:
zo nog een uurtje , en dan aan het bierbeter idee
To snel, en succes met "aan het werk" gaan!quote:Op maandag 9 juni 2008 14:31 schreef draculettetje het volgende:
ik laat jullie maar weer even aan het werk gaan
ben er zo vandoor!
quote:Op maandag 9 juni 2008 14:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ciao
[ afbeelding ]
nigtrider met dave mazeltof
Ik ook nog 2 uur "werken" hoor...quote:
Wat dan?quote:Op maandag 9 juni 2008 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook nog 2 uur "werken" hoor...
Ben nu met een verneukte laptop bezig... sommige mensen weten ook echt alles te slopen
LIEK OMG!quote:Op maandag 9 juni 2008 14:36 schreef Bellerophon het volgende:
Good Idea: Skydiving
Bad Idea: Doing it without a parachuteMan springt zonder parachute uit vliegtuig
kan je hem niet "Perongeluk" van een trap laten vallen ? scheelt weer werkquote:Op maandag 9 juni 2008 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook nog 2 uur "werken" hoor...
Ben nu met een verneukte laptop bezig... sommige mensen weten ook echt alles te slopen
Ik moest wel lachen om dat berichtquote:
Touchpad ding (zo'n puntje tussen de toetsen) en de losse tochpad... hebben een eigen leven...quote:
Jij brengt met nog eens op een idee....quote:Op maandag 9 juni 2008 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je hem niet "Perongeluk" van een trap laten vallen ? scheelt weer werk
Ongekend... schiet je wat mee op...quote:Op maandag 9 juni 2008 14:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Touchpad ding (zo'n puntje tussen de toetsen) en de losse tochpad... hebben een eigen leven...
cursor schiet door het beeld... ook met lossen muis...
Software die niet meer werkt omdat de eigenaar het leuk vond om er een nieuwere versie van IE op te knallen... ik heb zijn wachtwoorden niet en kan dus alleen inloggen als admin....
Heej Sevenquote:Op maandag 9 juni 2008 14:48 schreef Seventees het volgende:
MacGuyver
Wat een belachelijk idioot heet weer is het buiten
Hoi allemaal
zeg je gewoon dat je kut collega het heeft gedaanquote:Op maandag 9 juni 2008 14:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij brengt met nog eens op een idee....
Ik ben en blijf de BOFH
Hoi 7quote:Op maandag 9 juni 2008 14:48 schreef Seventees het volgende:
MacGuyver
Hoi allemaal
Met ERD reset je (zover ik weet) alleen het admin ww hequote:Op maandag 9 juni 2008 14:46 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ERD commander FTW
wat nou geen wachtwoord![]()
Als je als Admin die bak in kan... kan je dan niet de user instellingen aanpassen?quote:Op maandag 9 juni 2008 14:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Met ERD reset je (zover ik weet) alleen het admin ww he![]()
(heb het ww van de user nodig)
jij begint ook al een dagje ouder te wordnequote:Op maandag 9 juni 2008 14:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als je als Admin die bak in kan... kan je dan niet de user instellingen aanpassen?(het is voor mij echt lang geleden..dus ik zal er wel naast zitten
* Dr.Droxz schuift een mango-ijsthee toequote:Op maandag 9 juni 2008 14:48 schreef Seventees het volgende:
MacGuyver
Hoi allemaal
Ik ga jouw kant uit jaquote:Op maandag 9 juni 2008 14:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij begint ook al een dagje ouder te wordne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |