Dat kan niet, beller is de vader... jij de opa... remember thatquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wat heb je voor me gekocht ?
Ook de opblaasschaap met achteringang?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm, wat moet ik nú weer gaan halen...
Die kerel heeft alles al wat ie wil hebben
Mijn vader zeikt altijd dat hij sokken wil... Of dropquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
een dochterquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Een nekschot kan die krijgen...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat kan niet, beller is de vader... jij de opa... remember that![]()
Jij krijgt dus wat van Beller...
Wbquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een nekschot kan die krijgen...
Pff zeuw... weer terug van een vergadering
Heeft ie ook alquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ook de opblaasschaap met achteringang?
Niet bepaald neequote:
Net als voor Eddy toen... van die el cheapo pron dvd'squote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heeft ie ook al
Uhm..
Neuh, ik koop wel iets anders
Als ik NA gebouw tegen jou en Droxz zeg, dan zeg jij?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's net zo tegenstrijdig als droog water, warme sneeuw etc.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als ik NA gebouw tegen jou en Droxz zeg, dan zeg jij?
quote:
Nee!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een nekschot kan die krijgen...
Pff zeuw... weer terug van een vergadering
Oja..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Net als voor Eddy toen... van die el cheapo pron dvd's
STERF!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als ik NA gebouw tegen jou en Droxz zeg, dan zeg jij?
Vooral de leiding die er spannend bij stond te kijken wat we hem gingen geven.... PRICELESSquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja..
- Lord of the String
- Fill Jill
- Shaving Ryan's Privates
etc.
Ja dat dusquote:
Of dan die wekker voor die kerel die werkelijk nóóit op tijd kwam, en zelfs een keer als excuus gebruikte dat ie z'n wekker had onderkotst en daardoor kortsluiting had veroorzaakt....quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vooral de leiding die er spannend bij stond te kijken wat we hem gingen geven.... PRICELESS
Mijn punt is duidelijkquote:
Hulde voor de man die, die titels bedenktquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja..
- Lord of the String
- Fill Jill
- Shaving Ryan's Privates
etc.
Fuckquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Of dan die wekker voor die kerel die werkelijk nóóit op tijd kwam, en zelfs een keer als excuus gebruikte dat ie z'n wekker had onderkotst en daardoor kortsluiting had veroorzaakt....![]()
![]()
Je Jeroen was het toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Of dan die wekker voor die kerel die werkelijk nóóit op tijd kwam, en zelfs een keer als excuus gebruikte dat ie z'n wekker had onderkotst en daardoor kortsluiting had veroorzaakt....![]()
![]()
Succes man!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Goed, ik ben weer ff weg, eens kijken of ik dat examen nog met een mooie score kan halen
Tot later
(Oja, en niet te hard werken he)
Bedankt voor inzet!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Goed, ik ben weer ff weg, eens kijken of ik dat examen nog met een mooie score kan halen
Tot later
(Oja, en niet te hard werken he)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |