mijn moeder is niet mijn zus neequote:
ik zal maar geen fotos postenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's toch best raar als je moeder tweeslachtig is...
Doet die nou ook aan kruisbestuiving e.d.?
Kut m'n koffiequote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's toch best raar als je moeder tweeslachtig is...
Doet die nou ook aan kruisbestuiving e.d.?
je moet ook wel een beetje gek zijn om hier te postenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:14 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nu klink ik als een TBS'er... DraakV
Best veel eigenlijkquote:
Mijn thee!quote:
toen ik in vlaardingen op school zat , was ik een "boer"quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:15 schreef Leanne het volgende:
[..]
mijn moeder is niet mijn zus nee
voor zover ik weet is alles nog redelijk normaal
maar wordt wel altijd gepest dat ik in het westland woon: terwijl het the place to be is!
Mja.. Ben ik ookquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:17 schreef tripack het volgende:
[..]
je moet ook wel een beetje gek zijn om hier te posten
maak van je hart geen moordkuilquote:
Geef je katten maar een aai namens mij voor de schrikquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:18 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mijn thee!
M'n katten schrokken er van..
wij ookquote:
tis je moeder niet hoor!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geef je katten maar een aai namens mij voor de schrik
Wie? Ik of de katten?quote:
Ik zit hier werkelijk met m'n oren te klapperen...quote:
Nee, want dan gaat de een weer kwijlen...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geef je katten maar een aai namens mij voor de schrik
"Kijk eens, zevenenveertig-chromosomige-viervoeter, ik heb een lekker schoteltje melk voor je neergezetquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:22 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nee, want dan gaat de een weer kwijlen...
Had haar beter Josti kunnen noemen...
weinig slaap gehad?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zit hier werkelijk met m'n oren te klapperen...
-edit:
Trouwens, vraag je ons nou net of je niet je éigen moeder bent?
Ja sorry, beetje weinig slaap gehad...![]()
bukake op het schoteltje is natuurlijk geen melkquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
"Kijk eens, zevenenveertig-chromosomige-viervoeter, ik heb een lekker schoteltje melk voor je neergezet"
Ja okee, maar daarna heb ik tot 5 uur vanmorgen non-stop zitten lerenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:24 schreef tripack het volgende:
[..]
weinig slaap gehad?je hebt door de hele wedstrijd van oranje geslapen man
Met liefde gemaaktquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bukake op het schoteltje is natuurlijk geen melk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |