Of dan die wekker voor die kerel die werkelijk nóóit op tijd kwam, en zelfs een keer als excuus gebruikte dat ie z'n wekker had onderkotst en daardoor kortsluiting had veroorzaakt....quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vooral de leiding die er spannend bij stond te kijken wat we hem gingen geven.... PRICELESS
Mijn punt is duidelijkquote:
Hulde voor de man die, die titels bedenktquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja..
- Lord of the String
- Fill Jill
- Shaving Ryan's Privates
etc.
Fuckquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Of dan die wekker voor die kerel die werkelijk nóóit op tijd kwam, en zelfs een keer als excuus gebruikte dat ie z'n wekker had onderkotst en daardoor kortsluiting had veroorzaakt....![]()
![]()
Je Jeroen was het toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Of dan die wekker voor die kerel die werkelijk nóóit op tijd kwam, en zelfs een keer als excuus gebruikte dat ie z'n wekker had onderkotst en daardoor kortsluiting had veroorzaakt....![]()
![]()
Succes man!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Goed, ik ben weer ff weg, eens kijken of ik dat examen nog met een mooie score kan halen
Tot later
(Oja, en niet te hard werken he)
Bedankt voor inzet!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Goed, ik ben weer ff weg, eens kijken of ik dat examen nog met een mooie score kan halen
Tot later
(Oja, en niet te hard werken he)
Ik mag niet met volle mond posten.quote:
Schindlers Fist?quote:Oja..
- Lord of the String
- Fill Jill
- Shaving Ryan's Privates
Ja behoorlijk... wat zeg jij Droxz, vrijdagmiddag van 14.00 - 15.00 nog gaan vergaderen in NA?quote:
Doe het dan ook nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:21 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik mag niet met volle mond posten.
Is Smokez weer bezig?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:21 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Het is ook net een konijnquote:
M'n broodje was al op..quote:
Dat is wel netjesquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:21 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
quote:
Doe eens evenquote:
whehehehehe..... tuurlijk!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja behoorlijk... wat zeg jij Droxz, vrijdagmiddag van 14.00 - 15.00 nog gaan vergaderen in NA?
Ik moest lachenquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is wel netjes
Wel goed slikken he...
Pics or it didn't happenquote:
Ja of niet! Heuh!quote:
quote:
quote:
Lag ook wel erg voor de hand hequote:
Best welquote:
quote:
Shyquote:
I am, sometimesquote:
Maakt hem er niet minder leuk omquote:
Jawel he? Zag hem daarnet ook de weblog van fokquote:
Dat niet, ik lag in een deukquote:
Oh myquote:
mooiquote:
Whehe gelukkig maarquote:
Ja..?quote:
quote:
Blijf ik een keer netjes, koppen andere mensen hem alsnog inquote:
Nee dat was hemquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:34 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ja..?
Of komt er geen einde aan die zin?
Ja duuuh, wat had je dan verwachtquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Blijf ik een keer netjes, koppen andere mensen hem alsnog in
Ik verwacht niks...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee dat was hemHad je wat anders verwacht dan?
Jij staat open voor alles?quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jij staat open voor alles?
Droxz... maak hem maar
Wat? Je moeder moet weer gewassen worden?quote:
Je bent op dreef vandaag!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat? Je moeder moet weer gewassen worden?
Ik voorzie bepaalde reactiesquote:
dan ken je zn moeder nog nietquote:
*gaap* help je mee?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat? Je moeder moet weer gewassen worden?
Dank jequote:
quote:
Je neemt het aan als compliment?quote:
Meh... ik heb het niet zo op het wassen van tankersquote:
Niet te stoppen!quote:
Nee natuurlijk nietquote:
Dus...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Meh... ik heb het niet zo op het wassen van tankers
laat me je de verhalen besparenquote:
My Goshquote:
Whehehequote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
laat me je de verhalen besparen
allah akbar!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Trouwens:
http://www.nu.nl/news/160(...)n_drie_kinderen.html
Maar ehr... welke kant van Nederland zit jou nou eigenlijk?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Ja behoorlijkquote:
Vriendjes met WhiteLightning ofzo?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar ehr... welke kant van Nederland zit jou nou eigenlijk?
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:50 schreef Sgele het volgende:
[..]WhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Wat een klapmongool zegquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Trouwens:
Beller zou zijn zoon moeten zijn, dus de moerder van Beller zou dus de vrouw van WL moeten zijn...quote:
ik zeg niets hoor, geloof me!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Vriendjes met WhiteLightning ofzo?
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:50 schreef Sgele het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is veel belangrijker om geïnteresseerd, dan interessant te zijn.
Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg.
egyptenaren zijn gestoordquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Trouwens:
jij bastaardzoonquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beller zou zijn zoon moeten zijn, dus de moerder van Beller zou dus de vrouw van WL moeten zijn...
Ja die kent hij dus wel
Zo gefrustreerd ben ik nou ook weer niet hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jij staat open voor alles?
Droxz... maak hem maar
Jij weet dan ook nietsquote:
Ik mis iets...?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Vriendjes met WhiteLightning ofzo?
Wie ik? * Dr.Droxz kijkt onschuldig!quote:
Nevermind.. Maar, ergens ver weg in het noorden.quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo gefrustreerd ben ik nou ook weer niet hoor
Ik snap er anders ook niet veel meer van...quote:
idd, ik zit nog steeds op antwoord te wachtenquote:
quote:
Hey, ik kan best leuk zijn hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo gefrustreerd ben ik nou ook weer niet hoor
whehehe tog family van sgelequote:
zo keek je moeder vroeger nou ook!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wie ik? * Dr.Droxz kijkt onschuldig!
Friesland? Groningen?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:54 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nevermind.. Maar, ergens ver weg in het noorden.
Te wachten nog wel?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, ik zit nog steeds op antwoord te wachten
Yep, daar ergens.quote:
je kan precies zien welke knop ik het meeste druk op mn toetsenbord. compleet weggevaagd gewoonquote:
quote:
F5 F5 F5 F5 F5 F5quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan precies zien welke knop ik het meeste druk op mn toetsenbord. compleet weggevaagd gewoon
F5 ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan precies zien welke knop ik het meeste druk op mn toetsenbord. compleet weggevaagd gewoon
wel met links hequote:
vergaderingen altijd gezelligquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:02 schreef Bellerophon het volgende:
Ben weer weg... moet ineens aanwezig zijn bij een vergadering...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |