Wat een klapmongool zegquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Trouwens:
http://www.nu.nl/news/160(...)n_drie_kinderen.html
Beller zou zijn zoon moeten zijn, dus de moerder van Beller zou dus de vrouw van WL moeten zijn...quote:
ik zeg niets hoor, geloof me!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Vriendjes met WhiteLightning ofzo?
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:50 schreef Sgele het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is veel belangrijker om geïnteresseerd, dan interessant te zijn.
Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg.
egyptenaren zijn gestoordquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Trouwens:
http://www.nu.nl/news/160(...)n_drie_kinderen.html
jij bastaardzoonquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beller zou zijn zoon moeten zijn, dus de moerder van Beller zou dus de vrouw van WL moeten zijn...
Ja die kent hij dus wel
Zo gefrustreerd ben ik nou ook weer niet hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jij staat open voor alles?
Droxz... maak hem maar
Jij weet dan ook nietsquote:
Ik mis iets...?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Vriendjes met WhiteLightning ofzo?
Wie ik? * Dr.Droxz kijkt onschuldig!quote:
Nevermind.. Maar, ergens ver weg in het noorden.quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo gefrustreerd ben ik nou ook weer niet hoor
Ik snap er anders ook niet veel meer van...quote:
idd, ik zit nog steeds op antwoord te wachtenquote:
quote:
Hey, ik kan best leuk zijn hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo gefrustreerd ben ik nou ook weer niet hoor
whehehe tog family van sgelequote:
zo keek je moeder vroeger nou ook!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wie ik? * Dr.Droxz kijkt onschuldig!
Friesland? Groningen?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:54 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nevermind.. Maar, ergens ver weg in het noorden.
Te wachten nog wel?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, ik zit nog steeds op antwoord te wachten
Yep, daar ergens.quote:
je kan precies zien welke knop ik het meeste druk op mn toetsenbord. compleet weggevaagd gewoonquote:
quote:
F5 F5 F5 F5 F5 F5quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan precies zien welke knop ik het meeste druk op mn toetsenbord. compleet weggevaagd gewoon
F5 ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan precies zien welke knop ik het meeste druk op mn toetsenbord. compleet weggevaagd gewoon
wel met links hequote:
vergaderingen altijd gezelligquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:02 schreef Bellerophon het volgende:
Ben weer weg... moet ineens aanwezig zijn bij een vergadering...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |