abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 mei 2008 @ 09:24:18 #1
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58430671

• De mooiste stad achter de duinen den haag topic
  • Den Haag #2
  • 's-Gravenhage #3
  • 's-Gravenhage #4
  • Den Haag Deel V
  • Den Haag #6 Oooh oooh Den Haag, mooie stad ......
  • Den Haag #7 Krêg tog allemââl de kânkah
  • Den Haag #8: Donder & Bliksem
  • Den Haag #9 Waar iedere morgen de vogeltjes fluiten
  • Den Haag #10, waar de Hofvijver maar niet wil bevriezen
  • Den Haag #11: Wâh uhn kankâhstas is et tog auk
  • Den Haag #12: Waah vinex nog steids nie geaksepteâhd wogt
  • Den Haag #13 en uhm sorry tekst kwijt....
  • Den Haag #14: Den Haag/Scheveningen stroomt vol....
  • Den Haag #15: Het strandseizoen is geopend!
  • Den Haag #16: Waar de pier het strand opkruipt...
  • Den Haag #17: Met bier!
  • Den Haag #18: Met een lekkere storm
  • Den Haag #19: Statenkwartier is GEEN Scheveningen!
  • Den Haag #20: Waar zanger van Kane woont
  • Den Haag #21: Waar het altijd waait ... of stormt!
  • Den Haag #22: Waar Lovechild kreeft komt eten!
  • Den Haag #23: Waar Jill-RMC 2 staartjes in haar haar doet.
  • Den Haag #24 Compleet met topicnewbie
  • Den Haag #25 Waar de Laan van Noi voorlopig nog dicht is :(
  • Den Haag #26 waah auk gek nog is lief schènt te zèn
  • Den Haag #27 Waah niets zegge een trent is geworduh
  • Den Haag #28 Nu echt deel 28
  • Den Haag #29 wâh duh burgeâhrvadeâh niet op ut vein komt
  • Den Haag #30 Op kraamvisite bij Lovechild
  • Den Haag #31 Waar het maar niet van een Den Haag meet komt
  • Den Haag #32 Waar de smurfen de stad hebben overgenomen
  • Den Haag #33 Komt er dan eindelijk een meeting in zicht?
  • Den Haag #34 "Hij die niet genoemd mag worden"
  • Den Haag #35 "Scapino roept vragen op onder ons"
  • Den Haag #36 "3 dagen lullen en weer een topic vullen"
  • Den Haag #37 Waar A_A ook een jaartje ouder gaat worden
  • Den Haag #38 Waar onze vaste topic-opener zeer gemist wordt
  • Den Haag #39 Waar we een witte Pasen hebben meegemaakt
  • Den Haag #40, waar de vaste topicopener verstek laat gaan
  • Den Haag #41 Lentekriebels
  • Den Haag #42 Waar de plannen voor een meet concreter worden!
  • Den Haag #44 Waar McKillem n00b is.

• Nederlands-Haags vertaalprogramma
  • De Slag om Den Haag
  • Het Strijkijzer, nieuwe kamers in Den Haag.
  • 3voor12denhaag voor Concertinfo, foto's, prijsvragen, agenda, recencies ui de Haagse regio
  • Haagse Wikipedia

• Toeristische tips voor bezienswaardigheden en cafe's/restaurants/bar's en discotheken

• Gevangenpoort met ouderwetse martelkamers
  • Escher in het paleis
  • Panorama Mesdag
  • Bijwonen van de Tweede Kamer
  • 3D Bioscoop Omniversum
  • Bezoek ook eens Madurodam
  • Lekker relaxen bij Vitalizée
  • Madurodam
  • Het Paard van Troje poppodium
  • De Haagse Markt
  • Nieuwe Pathe bioscoop aan het Spui

• Wie zijn de Fokkers! die hier rondhangen
    quote:
    Admiraal_Anaal, 26 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
    quote:
    Elegy, man 27 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
    quote:
    jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
    quote:
    Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
    quote:
    AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
    quote:
    Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
    quote:
    Addict89, 18 , vrouw, woont officieel in Voorburg, maar doordeweeks vaak te vinden in het prachtige Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
    quote:
    CaLeX bijna 25 jaar pud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
    quote:
    RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
    quote:
    Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
    quote:
    Zeemonster, ... jaar, ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
    quote:
    m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
    quote:
    Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
    quote:
    4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
    quote:
    Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
    quote:
    2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
    quote:
    petre86 mannetje van 21 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
    quote:
    Walter-Ego, 26-jarige man(netje ), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
    quote:
    tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
    quote:
    Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
    quote:
    MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles ) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind . Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
    quote:
    Charisma: creabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
    zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
    quote:
    Chiquitina 6 januari
    Conekiller 8 januari
    Becky27 16 januari
    Airwin 10 februari
    CaleX 27 februari
    Admiraal_Anaal 13 maart
    Charisma 1april
    Atreidez 4 april
    petre86 27 april
    m@x 12 mei
    Addict89 21 mei
    Yoni 25 juni
    XL 22 juli
    jna 2 Augustus
    Jill-RMC 6 augustus
    ook_gek 22 augustus
    2Mini 08 september
    Ratmen 3 november
    winterapfel 17 december
    Huppelei 21 december
    Elegy 31 december

• Tips en weetjes zijn welkom, sluit je het topic dan OPEN je ook een nieuwe inclusief update
  • De tekst voor de OP vind je hier
  • Veranderingen of aanpassingen voor de OP kan je PM'en naar Admiraal_Anaal

• Om het Den Haag topic levendig te houden en de OP overzichtelijk ga ik diegene die niet actief deelnemen niet meer in de OP verwerken. Dus niet actief aanwezig in 2 opvolgende topics dan zal je uit de OP verdwijnen. Je blijft uiteraard welkom maar zo houden we de OP wel overzichtelijk.

• "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
      vrijdag 2 mei 2008 @ 09:28:58 #2
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_58430709
    Goed werk E. En nu ga ik weg, want ik ben vrij!
    I will work to elevate you. Just enough to bring you down
    Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
      vrijdag 2 mei 2008 @ 09:40:59 #3
    2964 Armageddon
    Oldbies Automatisering BV.
    pi_58430812
    Dat stadion in de OP moet vervangen worden voor het Forepark stadion.
    pi_58430885
    *meld

Goedemorgen.

Niet vrij trouwens.
    pi_58431008
    Die PM's werken steeds beter, kreeg nu de link naar t hele subforum

Ook niet vrij trouwens
    Where facts are few, experts are many.
    pi_58431088
    quote:
    Op vrijdag 2 mei 2008 09:59 schreef Atreidez het volgende:
    Die PM's werken steeds beter, kreeg nu de link naar t hele subforum

Ook niet vrij trouwens
    Ik heb helemaal geen PM.
    pi_58431192
    Moet ook naar mn werk
    pi_58431491
    goeie morgen, ben weer aan het verven
    pi_58432030
    Ik ben ook vrij
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      vrijdag 2 mei 2008 @ 11:00:18 #10
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58432075
    Ik ben een PM n00b
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
      vrijdag 2 mei 2008 @ 11:02:11 #11
    3142 m@x
    Do, a deer, a female deer
    pi_58432101
    Ik had weer geen pm zou er bijna wat achter gaan zoeken
    Oops! Did I just roll my eyes out loud?
    ♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
    ♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
      vrijdag 2 mei 2008 @ 11:03:15 #12
    3142 m@x
    pi_58432120
    Wel vrij trouwens Al een ritje richting de Ikea achter de rug. Wel fijn hoor als je voor openingstijd aankomt en ziet dat het hele parkeerterrein al helemaal afgeladen is....
    pi_58432269
    Ikea op dit soort dagen Nog wat leuks gekocht?
      vrijdag 2 mei 2008 @ 11:15:15 #14
    131729 jna
    Je lul hangt uit je broek
    pi_58432325
    quote:
    Op vrijdag 2 mei 2008 11:03 schreef m@x het volgende:
    Wel vrij trouwens Al een ritje richting de Ikea achter de rug. Wel fijn hoor als je voor openingstijd aankomt en ziet dat het hele parkeerterrein al helemaal afgeladen is....
    Wees blij dat je het parkeerterrein hebt gehaald
    Jawel, je keek.
    pi_58432490
    goede morgen, het zonnetje schijnt , ga zo maar opruimen en stoel in de zon zetten
      vrijdag 2 mei 2008 @ 11:34:18 #16
    2964 Armageddon
    pi_58432669
    IKEA
      vrijdag 2 mei 2008 @ 11:35:56 #17
    3142 m@x
    pi_58432696
    quote:
    Op vrijdag 2 mei 2008 11:12 schreef Atreidez het volgende:
    Ikea op dit soort dagen Nog wat leuks gekocht?
    Stoeltjes en een tafeltje voor mijn balkon. Tja, was even vergeten dat half Nederland vrij is Maar goed, een half uur incl parkeren, afrekenen en het parkeerterrein weer afkomen is toch best netjes.
      vrijdag 2 mei 2008 @ 11:36:31 #18
    3142 m@x
    pi_58432704
    quote:
    Op vrijdag 2 mei 2008 11:34 schreef Armageddon het volgende:
    IKEA
    Ikea
      vrijdag 2 mei 2008 @ 11:50:28 #19
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58432994
    quote:
    Op vrijdag 2 mei 2008 11:35 schreef m@x het volgende:

[..]

Stoeltjes en een tafeltje voor mijn balkon. Tja, was even vergeten dat half Nederland vrij is Maar goed, een half uur incl parkeren, afrekenen en het parkeerterrein weer afkomen is toch best netjes.
    Wat voor stoeltjes en tafeltje? Ik ben ook nog aan het kijken voor zoiets voor op het balkon
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
      vrijdag 2 mei 2008 @ 11:55:03 #20
    3142 m@x
    pi_58433072
    Dit tafeltje en twee van deze stoeltjes (zowel stoeltjes als tafeltje in het zwart). Heb maar een piepklein balkonnetje dus alles inklapbaar is wel handig. Meeste van de tuinmeubels zijn trouwens al weg hoor. Nu nog een ritje richting tuincentrum voor plantenbakken en vulling en dan vind ik het wel weer klaar.
      vrijdag 2 mei 2008 @ 12:00:16 #21
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58433188
    quote:
    Op vrijdag 2 mei 2008 11:55 schreef m@x het volgende:
    Dit tafeltje en twee van deze stoeltjes (zowel stoeltjes als tafeltje in het zwart). Heb maar een piepklein balkonnetje dus alles inklapbaar is wel handig. Meeste van de tuinmeubels zijn trouwens al weg hoor. Nu nog een ritje richting tuincentrum voor plantenbakken en vulling en dan vind ik het wel weer klaar.
    Ah okee, ziet er wel leuk uit maar ik ben toch meer op zoek naar houten meubeltjes. Misschien maar eens bij de Gamma kijken dan maar.

Mijn balkon is ook niet groot, twee bij één dus inklapbaar is wel zo handig
    pi_58433405
    Handig tafeltje, zou die ook aan een schutting blijven hangen?
      vrijdag 2 mei 2008 @ 12:18:10 #23
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_58433506
    Ik heb gister mijn keuken schoongemaakt en heringericht.... Jaja, het grondige werk.

Ik heb nu in mijn keuken een eettafel met twee stoeltjes. Alleen had ik nog klapstoeltjes liggen van de IKEA en heb ik een tafel gemaakt van een plank en wat kratten bier

Tussenoplossing....

Ook hier moet een serieuzer tafeltje volgen. Uitzicht bij het eten is nu echter al goed.

Dit weekend wordt een hangmat in mijn woonkamer het volgende schoonmaakproject.
    Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
      vrijdag 2 mei 2008 @ 12:22:32 #24
    3142 m@x
    pi_58433600
    quote:
    Op vrijdag 2 mei 2008 12:12 schreef Atreidez het volgende:
    Handig tafeltje, zou die ook aan een schutting blijven hangen?
    Nee, anders had het wel een schuttingtafel geheten

Ik ben ook al een paar dagen in huis bezig. Gisteren een kastje bekleed met prachtig groen gebloemd behang, vandaag project balkon en binnen niet al te lange tijd staan project werkkamer en project slaapkamer op de agenda.

Had trouwens ook liever houten meubeltjes gehad maar heb even geen houten meubelcentjes
      vrijdag 2 mei 2008 @ 12:26:02 #25
    3142 m@x
    pi_58433661
    Nu ik het toch over project werkkamer heb. Iemand interesse in dit bureau (beukenkleur)? Ik doe het weg. Zitten wel een paar kleine beschadigingen op. Mag weg voor een fles wijn. Moet je het alleen wel zelf uit elkaar slopen.
    pi_58434238
    Zijn best stevige buro's Wij hebben die bij onze studenten op kamers staan.

Ik heb toch laatst op marktplaats een kastje gekocht voor 20 euro. Ze hadden ook iets in goeie maat bij ikea enzo, maar zo'n donker kersenkastje waar de deurtjes niet goed van sluiten en wat vast al bijna 100 jaar oud is heeft toch wat meer sfeer
    pi_58434643
    Was vonmorgen ook even bij Ikea, wat een drama..... Was er ook zo weer weg!!!!!!
      Hoofdredactie Fotografie vrijdag 2 mei 2008 @ 13:48:31 #28
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_58435258
    Toen ik van de week bij IKEA was, was het echt rustig! En dat terwijl er 11 km file op de A13 stond en ik dus wel had verwacht dat meer mensen de afslag richting IKEA zouden nemen (ik ging namelijk eigenlijk ook niet naar IKEA )
    pi_58439303
    Wat is iedereen toch fanatiek aan het schoonmaken en opruimen
    Zit zeker in de lucht.

Gisteren ook mn kamer even aangepakt, stofzuigen, sopje erdoorheen en overheen, troep in kast wegmoffelen. Dat soort dingen
      vrijdag 2 mei 2008 @ 17:52:52 #30
    3142 m@x
    pi_58439460
    quote:
    Op vrijdag 2 mei 2008 12:55 schreef Atreidez het volgende:
    Zijn best stevige buro's Wij hebben die bij onze studenten op kamers staan.

Ik heb toch laatst op marktplaats een kastje gekocht voor 20 euro. Ze hadden ook iets in goeie maat bij ikea enzo, maar zo'n donker kersenkastje waar de deurtjes niet goed van sluiten en wat vast al bijna 100 jaar oud is heeft toch wat meer sfeer
    Marktplaats is ook leuker. Als je bij mij thuis heel hard Marktplaats roept stort heel de boel in elkaar.
    pi_58441829
    Kwam net deze tegen tussen de Havenhoofden toen ik de hond aan het uitlaten was. Hij had t er erg naar zn zin

pi_58441925
    Trouwens er is op het palaceplein tot vanavond 01.00 uur een grote politiecontrole aan de gang. Dus even omrijden als je je illegale wietplantage aan het verhuizen bent of net langs de plaatselijke cokedealer bent geweest
      vrijdag 2 mei 2008 @ 20:28:15 #33
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_58442308
    Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
    Never underestimate the power of stupid people in a large group
    pi_58443428
    Goedenavond

Familie is net naar huis gegaan nu weer even rust...
    Mad world, Good thing that I'm crazy!
    The probability of being watched is directly proportional to the stupidity of your act.
    pi_58443520
    quote:
    Op vrijdag 2 mei 2008 20:06 schreef Jill-RMC het volgende:
    Kwam net deze tegen tussen de Havenhoofden toen ik de hond aan het uitlaten was. Hij had t er erg naar zn zin

[ afbeelding ]
    Ahhh wat lief!!! is ie niet een beetje uit koers? Of roep ik nu wat stoms?
      vrijdag 2 mei 2008 @ 21:35:30 #36
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58443626
    quote:

[ afbeelding ]
    Okee jongens, we gaan geld verdienen!

pi_58443900
    quote:
    Op vrijdag 2 mei 2008 21:35 schreef Elegy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Pas op hoor anders stuur ik mijn hondjes op je af
    pi_58444304
    quote:
    Op vrijdag 2 mei 2008 21:35 schreef Elegy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Aaaaawww das zielug!

Wee nie of ie uit koers is, maar alst dezelfde is dan vind ie Scheveningen erg gezellie. Vorig jaar zat er ook al eentje in de haven enzo.
      vrijdag 2 mei 2008 @ 22:11:42 #39
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_58444465
    quote:

[ afbeelding ]
    Het is niet de enige zeehond die de weg kwijt is zo te zien...
    pi_58444829
    The probability of being watched is directly proportional to the stupidity of your act.
      zaterdag 3 mei 2008 @ 03:18:36 #41
    179542 Forburgah
    SPANGENAREN
    pi_58449922
    Tjaa als ras-echte Forburgah ( ) kom ik me hier toch maar ook aanmelden, mede ook doordat het Leidschendam-Voorburg topic behoorlijk dood is . Iig, ik ben 18 jaar jong (over een dag of vier 19 ) en ben al m'n hele leven woonachtig in het pittoreske Voorburg.
    Zo niet Ofter een hemel is
    Maar álster één is Dan zal je zien
    Dat de Hemelpoort - Oh brok in ons keel -
    Verdacht veel weg heeft Van Het Kasteel
    pi_58450622
    Gistermiddag Ikea geweest Nu weet ik weer waarom ik een hekel had aan de Ikea
    Vandaag dagje amsterdam centrum en Albert Cuyp
      zaterdag 3 mei 2008 @ 16:13:46 #43
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_58455633
    je kan zeggen over de ikea wat je wil. Maar er lopen altijd fuking lekkere wijfen
    Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
      zaterdag 3 mei 2008 @ 21:04:38 #44
    49501 4-elements
    Arrectis Auribus
    pi_58460342
    Politie stond met een lasergun op de Lozerlaan. Gelukkig aan de andere kant van de weg dan waar ik reed...
    That's history. I say history because it happened in the past.
    Murray Walker
    pi_58460531
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 21:04 schreef 4-elements het volgende:
    Politie stond met een lasergun op de Lozerlaan. Gelukkig aan de andere kant van de weg dan waar ik reed...
    Op het Hubertusviaduct waren ze ook aan het opbouwen....
    pi_58461119
    Had vandaag weer een fijne aanvaring met de politie. Rij over de van Alkemadelaan en dr stonden ter hoogte van de kazerne 2 auto's langs de kant en ik dacht dat ik een licht zag knipperen, vertrouwde het niet helemaal dus ging al wat vaart minderen. Ben ik er vlakbij draait de voorste donkerblauwe auto ineens de weg op en blokkeerd mijn rijbaan. Wilde al boos gaan toeteren, maar toen zag ik ineens streepjes op zn overhemd zitten - politie. Dus dacht van doe maar niet
    Toen ie mij eventjes geblocked had (handig he keren midden op de weg waar het niet mag, in een bocht op een drukke weg, waarbij je het doorgaande verkeer hinderd) wilde ie net voor een andere auto de weg op draaien richting Scheveningen. Die moest remmen en ging dus wel boos toeteren...en die mocht toen even gezellig een praatje maken met oom agent.
    Dat was er pas eentje voor wegmisbruikers. Moesten wij als gewone burgers eens doen onder toeziend oog van de politie.
      zaterdag 3 mei 2008 @ 22:54:36 #47
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_58462216
    zeker vito busje. Die staater elke ochend. Dan blokkerenze de weg tot dat hij vrij leeg is en dan komt er een 2de auto vol gas de gevangenis uit rijden. En in het weekend oefenen ze dat heel erg veel.

Ook op hele drukke dagen oefenen ze dat met volvo en VW wagens, tussen auto's in het midden door rijden op hoge snelheid.

Ziet er altijd indrukwekkend uit vind ik

Die gasten kunnen echt wel goed en netjes rijden. Als je ziet wat die gasten met zo een auto doen op hoge snelheid
      zondag 4 mei 2008 @ 04:47:08 #48
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58466590
    Ik ga maar eens naar bed. Hellgate is toch best een leuk spel...
    pi_58468600
    Hallo, ik ben weer in Nederland! Heb ik wat gemist?
    je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
    pi_58469096
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 22:54 schreef ook_gek het volgende:
    zeker vito busje. Die staater elke ochend. Dan blokkerenze de weg tot dat hij vrij leeg is en dan komt er een 2de auto vol gas de gevangenis uit rijden. En in het weekend oefenen ze dat heel erg veel.

Ook op hele drukke dagen oefenen ze dat met volvo en VW wagens, tussen auto's in het midden door rijden op hoge snelheid.

Ziet er altijd indrukwekkend uit vind ik

Die gasten kunnen echt wel goed en netjes rijden. Als je ziet wat die gasten met zo een auto doen op hoge snelheid
    Nee das ter hoogte van de gevangenis en dat is begrijpelijk.
    Dit was verderop, daar net voorbij de stoplichten en uitrit van de kazerne.
    pi_58474993
    Mmm volgens mij is er iemand van het Zuiderlijk havenhoofd geflikkerd...
      zondag 4 mei 2008 @ 17:46:54 #52
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_58475066
    Terug van weggeweest!!
    En dat niet eens omdat ik vrij ben ofzo.. gewoon druk.

Straks even richting Scheveningen rijden
    Camera 1... 1!
    pi_58476764
    quote:
    Op zondag 4 mei 2008 17:42 schreef Jill-RMC het volgende:
    Mmm volgens mij is er iemand van het Zuiderlijk havenhoofd geflikkerd...
    Lijkt me onverstandig .
    je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
    pi_58477603
    Het havenhoofd gebeurd wel eens vaker wat toch? Ik bedoel het is niet de eerste keer dat er daar iemand vanaf springt of er af valt ?
    Verder wat een heerlijke dag vandaag, wij zijn de hele middag naar buiten geweest , lekker naar Kijkduin en ook daar wat gegeten.
    Komende dagen blijft het mooi weer heb ik gehoord, als dat zo is ben ik morgen en overmorgen ook op Kijkduin te vinden met uk.
      zondag 4 mei 2008 @ 22:05:31 #55
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_58480562
    ik heb de hele dag rond gereden in de cabrio. En ik ben verband hahaha
    pi_58480829
    Mummie :p
      zondag 4 mei 2008 @ 22:51:30 #57
    49501 4-elements
    Arrectis Auribus
    pi_58481629
    quote:
    Op zondag 4 mei 2008 22:05 schreef ook_gek het volgende:
    En ik ben verband hahaha
    Dus we treffen je voorlopig alleen in het ziekenhuis aan?

En tja.. ben ook een beetje rood geworden vandaag...
    Murray Walker
    pi_58485576
    Goedemorgen!!! Vandaag repeteren, de hele dag, tot vanaaf laat, binnen .
    pi_58485944
    Goeiemorgen

Weer werkendag vandaag ook binnen... Gelukkig maar tot 16.00
      maandag 5 mei 2008 @ 09:29:52 #60
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58485981
    Zo, vandaag weer werken.

Weer eens wat anders dan die afgelopen vijf dagen waarin ik eigenlijk non-stop heb zitten gamen
      maandag 5 mei 2008 @ 10:09:01 #61
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_58486469
    heel de dag werken

En ik ben vrij rood whehehe

Wel mooi weekebd gehad. Heb zelfs de auto staan poetsen. En hij glimt als een gek
      maandag 5 mei 2008 @ 10:15:05 #62
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58486576
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 10:09 schreef ook_gek het volgende:
    heel de dag werken

En ik ben vrij rood whehehe

Wel mooi weekebd gehad. Heb zelfs de auto staan poetsen. En hij glimt als een gek
    Ook_gek's auto is ook gek
    pi_58486692
    Weer verder met verven
      maandag 5 mei 2008 @ 10:25:17 #64
    2964 Armageddon
    pi_58486766
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 10:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
    Weer verder met verven
    Wat ben je aan het doen? Zo'n schilderij aan het inkleuren met van die nummertjes?
    pi_58486912
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 10:25 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Wat ben je aan het doen? Zo'n schilderij aan het inkleuren met van die nummertjes?
    Me woning dus 3 verdiepingen van totaal 130m2 vloeroppervlakte met muren van 2.80 hoog die bijna niet met verfrollers te doen zijn ivm stucwerk wat soms los laat dan (huurwoning he dan ga ik er niet zoveel geld aan uitgeven om opnieuw te stucen )
      maandag 5 mei 2008 @ 10:39:24 #66
    2964 Armageddon
    pi_58486950
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 10:36 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Me woning dus 3 verdiepingen van totaal 130m2 vloeroppervlakte met muren van 2.80 hoog die bijna niet met verfrollers te doen zijn ivm stucwerk wat soms los laat dan (huurwoning he dan ga ik er niet zoveel geld aan uitgeven om opnieuw te stucen )

Is het het hele jaar kutweer en tijd dus om te schilderen. En wat doet de admiraal, die gaat zijn huis doen als het buiten lekker weer is.
    pi_58487046
    Ik begon vorige week maandag toen was het kutweer, denk doe ik wel in 3/4 dagen en toen kwam vrijdag het lekkere weer en nu heb ik zeker nog een week nodig maar deze week word verschrikkelijk lekker weer en als ik nu ga denken van ik stop er even mee en ga volgende week verder dan weet ik van mezelf dat het er niet meer van komt
      maandag 5 mei 2008 @ 10:47:41 #68
    2964 Armageddon
    pi_58487064
    Lekker laten liggen die kwasten. Bier halen en de tuin in.
    pi_58487128
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 10:47 schreef Armageddon het volgende:
    Lekker laten liggen die kwasten. Bier halen en de tuin in.
    Kheb een dakterras wel 40m2 groot en een biertap (geen kleintje maar gewoon een biertap zoals in een cafe die ik heb overgehouden toen ik bij Heineken werkte )
      maandag 5 mei 2008 @ 10:57:20 #70
    2964 Armageddon
    pi_58487236
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 10:52 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Kheb een dakterras wel 40m2 groot en een biertap (geen kleintje maar gewoon een biertap zoals in een cafe die ik heb overgehouden toen ik bij Heineken werkte )
    Ben je vanavond thuis!!!!????
    pi_58487311
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 10:57 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Ben je vanavond thuis!!!!????
    Ik hoop het niet, hoop dat ik in scheveningen op een terras zit ALS ik me doelstelling voor vandaag heb behaalt dan he
      maandag 5 mei 2008 @ 11:02:33 #72
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58487329
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 11:01 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Ik hoop het niet, hoop dat ik in scheveningen op een terras zit ALS ik me doelstelling voor vandaag heb behaalt dan he
    Doorwerken jij!
      maandag 5 mei 2008 @ 11:16:17 #73
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_58487555
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 10:52 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

leuk een fust naar boven tillen
      maandag 5 mei 2008 @ 11:16:32 #74
    2964 Armageddon
    pi_58487559
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 11:01 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Ow ik denk ik kom even een biertje doen.
    pi_58487573
    ga vanavond pas de nachtdienst in , kan dus overdag lekker in mijn tuintje zitten
    pi_58487728
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 11:16 schreef ook_gek het volgende:

[..]

leuk een fust naar boven tillen
    Voor echte mannen geen probleem
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 11:16 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Ow ik denk ik kom even een biertje doen.
    Dat kan binnenkort altijd
      maandag 5 mei 2008 @ 11:28:10 #77
    2964 Armageddon
    pi_58487774
    Gezellig! Moeten we maar een keer afspreken met een zooi gezellige mensen uit dit topic. Zeg anaal! Waarom sta ik niet in dat overzicht?
    pi_58487804
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 11:28 schreef Armageddon het volgende:
    Gezellig! Moeten we maar een keer afspreken met een zooi gezellige mensen uit dit topic. Zeg anaal! Waarom sta ik niet in dat overzicht?
    Misschien nooit een pm gehad van je met je gegevens maar dat kan veranderen als je me pm'ed
      maandag 5 mei 2008 @ 11:37:10 #79
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_58487925
    ik ben gezellig maar drink geen bier
      maandag 5 mei 2008 @ 11:40:53 #80
    2964 Armageddon
    pi_58487999
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 11:29 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Misschien nooit een pm gehad van je met je gegevens maar dat kan veranderen als je me pm'ed
    Komt er aan!

Wat moet je weten? M'n pincode krijg je niet hoor.
      maandag 5 mei 2008 @ 11:42:29 #81
    2964 Armageddon
    pi_58488028
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 11:37 schreef ook_gek het volgende:
    ik ben gezellig maar drink geen bier
    Dan blijf je d'r maar.
    pi_58488072
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 11:40 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Komt er aan!

Wat moet je weten? M'n pincode krijg je niet hoor.
    Korte intro van jezelf in 2 zinnen en je verjaardagsdatum
    pi_58488174
    Goedemorgen! Het is lekker weer en ik ben nog 2 dagen vrij
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_58488404
    Moggel/Middag!
      maandag 5 mei 2008 @ 13:53:28 #85
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_58490520
    goedemiddag.....en tot laterzzzzzzzzzzzzz
    pi_58493992
    Heerlijk weer . Nu lekker eten maken en gezellig in de tuin eten
    pi_58501703
    Pfff, ik ben gesloopt, 12 uur lang repeteren is toch wel erg veel. Gelukkig wel af en toe even buiten kunnen vertoeven ! Heerlijk!
    pi_58502684
    Ik ben nog bezig met verven , ff beetje afwerken en morgen om 0830 weer verder
    pi_58502809
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 23:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
    Ik ben nog bezig met verven , ff beetje afwerken en morgen om 0830 weer verder
    Sterkte! Als je maar morgen ook een beetje van dat heerlijke zonnetje geniet .
    pi_58503644
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 23:40 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Pleurishitte.
    pi_58503703
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 23:40 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Hoop het wel, heb nog wat deuren, kozijnen te schuren en verven voordat ik de slaapkamer, douche en wc nog moet doen
      dinsdag 6 mei 2008 @ 05:30:20 #92
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58505283
    Hoi allemaal
      dinsdag 6 mei 2008 @ 07:27:43 #93
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_58505454
    hoi
    pi_58505710
    Moe ... opstaan ... naar ...
      dinsdag 6 mei 2008 @ 08:22:46 #95
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_58505749
    morgen
    werken!!
      dinsdag 6 mei 2008 @ 08:23:36 #96
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_58505757
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 08:22 schreef becky27 het volgende:
    morgen
    werken!!
    Ik moet vandaag al weer werken...
      dinsdag 6 mei 2008 @ 09:06:41 #97
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_58506134
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 08:23 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik moet vandaag al weer werken...
    ik ook hoor. bedoel met morgen: goedemorgen
      dinsdag 6 mei 2008 @ 09:09:30 #98
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_58506162
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 09:06 schreef becky27 het volgende:
    ik ook hoor. bedoel met morgen: goedemorgen
    I know, zie ook de PI bij die post...
    pi_58506944
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 05:30 schreef Elegy het volgende:
    Hoi allemaal
      dinsdag 6 mei 2008 @ 10:07:13 #100
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_58507075
    ik ben aan het werk en dat is helemaal niet leuk
    Moe, gaar, naar de klote, geen zin

* ook_gek mist becky27
      dinsdag 6 mei 2008 @ 10:39:32 #101
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58507598
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 09:58 schreef McKillem het volgende:

[..]

Dude
    pi_58509744
    Elegy, wist je dat hardlopen zonder conditie niet fijn is?
      dinsdag 6 mei 2008 @ 12:46:49 #103
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_58510065
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 12:28 schreef xxMirandaxx het volgende:
    sex is ook goed voor de conditie.

Dus wat heb je vanavond te doen?
      dinsdag 6 mei 2008 @ 12:48:55 #104
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58510102
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 12:28 schreef xxMirandaxx het volgende:
    Daarom rustig opbouwen hè
    Ik moet ook weer beginnen, heb een dikke drie weken niks gedaan -> geen tijd
    Zondag maar weer eens proberen. Parkeren op de boulevard in Scheveningen is pas betaald vanaf tien uur toch?

@ ook_gek
    pi_58510157
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 12:46 schreef ook_gek het volgende:

[..]

sex is ook goed voor de conditie.

Dus wat heb je vanavond te doen?
    pi_58510209
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 12:48 schreef Elegy het volgende:

[..]

Daarom rustig opbouwen hè
    Ik moet ook weer beginnen, heb een dikke drie weken niks gedaan -> geen tijd
    Zondag maar weer eens proberen. Parkeren op de boulevard in Scheveningen is pas betaald vanaf tien uur toch?

@ ook_gek

Jaja, elke avond vanaf nu heb ik mezelf belooft.
    En 10 uur klopt inderdaad.
    pi_58510364
    Als je na een maand min 1 dag pas antwoord geeft op een PM. Is dat dan erg of erg?

Excuses aan ook_gek.
    pi_58510670
    Is alweer vanaf 0830 bezig met verven en alles begint me nu wel de keel uit te hangen
    pi_58511461
    Bah, kantoorwerk met dit weer moet verboden worden
      dinsdag 6 mei 2008 @ 14:11:15 #110
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58511876
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 12:54 schreef xxMirandaxx het volgende:

[..]

Mooi, dat wordt zaterdag dan vroeg opstaan
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 13:52 schreef Atreidez het volgende:
    Bah, kantoorwerk met dit weer moet verboden worden
    Niks mis met kantoor werk in de zomer. Lekker koel, lekker rustig
    pi_58512078
    Weet iemand misschien waar ik een overzicht kan vinden in Den Haag van de fitnessbanen in de bossen. Misschien weleens gezien, dat je om de kilometer wat moet doen (optrekken, balansoefening of een bepaalde spier oprekken). Ik weet dat er 1 zit in het bos langs de beatrixlaan tussen Den Haag en Rijswijk, maar das me nou net te ver uit de richting. Scheveningse bos zit t dan weer niet in helaas
    pi_58512085
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 14:11 schreef Elegy het volgende:
    Niks mis met kantoor werk in de zomer. Lekker koel, lekker rustig
    Das waar, de airco werkt
    pi_58512154
    Ockenburg (bij kijkduin)
    pi_58512328
    Ah thnx adman Das al wat dichterbijderder..
      dinsdag 6 mei 2008 @ 14:32:59 #115
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58512344
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 14:20 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Das waar, de airco werkt
    Da's ook de enige die echt hard werkt in de zomer op kantoor
      dinsdag 6 mei 2008 @ 15:31:18 #116
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_58513625
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 10:07 schreef ook_gek het volgende:
    ik ben aan het werk en dat is helemaal niet leuk
    Moe, gaar, naar de klote, geen zin

* ook_gek mist becky27
    hier ben ik! aan het werk en lekker druk!
      dinsdag 6 mei 2008 @ 17:23:23 #117
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_58515168
    ik ben ook werkeb en erg druk
    maar denk wel aan je
    pi_58519296
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 12:54 schreef xxMirandaxx het volgende:

[..]

...beloofd...
      dinsdag 6 mei 2008 @ 21:51:10 #119
    131729 jna
    pi_58520044
    RATMEN, ik heb gister nog naar je kabouter lopen zwaaien Moest van station laan van noi naar huis lopen.
    Jawel, je keek.
    pi_58520376
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 21:51 schreef jna het volgende:
    RATMEN, ik heb gister nog naar je kabouter lopen zwaaien Moest van station laan van noi naar huis lopen.
    Hij zwaaide terug neem ik aan?
    pi_58522334
    wat een weertje he mensjes ????
    Ook_Gek, waarom verf je nou met de mooiste dagen van deze tijd? dat kan toch wachten?

ik kijk telkens als ik bij het kruispunt ben altijd naar je boskabouter RATMEN
    heb je nu al je gordijnen hangen ????
    pi_58522689
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 23:35 schreef Charisma het volgende:
    wat een weertje he mensjes ????
    Ook_Gek, waarom verf je nou met de mooiste dagen van deze tijd? dat kan toch wachten?

ik kijk telkens als ik bij het kruispunt ben altijd naar je boskabouter RATMEN
    heb je nu al je gordijnen hangen ????
    Nog niet alle, mams moet nog steeds aan de slag .
    pi_58522910
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 23:55 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Nog niet alle, mams moet nog steeds aan de slag .
    nou - dan ga je haar uitnodigen , voor haar lekker koken en zij de dingen naaien en ophangen, toch?

mannen...
    pi_58522980
    En ik stop ermee voor vandaag met verven, morgenochtend weer verder
    pi_58523254
    jij ook aan het verven? oh ik denk dat ik iets door elkaar heb gehaald

ik heb jou een Ook-Gek door elkaar gehaald, kan je nagaan
      woensdag 7 mei 2008 @ 00:42:13 #126
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_58523413
    ik verf niet

ik laat dat altijd doen
    pi_58523444
    Ik kan weer eens niet slapen, poe wat een dag.
    Heerlijk weer en morgen weer net zo mooi
      woensdag 7 mei 2008 @ 08:22:41 #128
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_58525418
    en ik kan de kabouter van RATMEN niet vinden :-(

en iedereen goedemorgen!!
      woensdag 7 mei 2008 @ 08:29:18 #129
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_58525467
    quote:
    Op woensdag 7 mei 2008 08:22 schreef becky27 het volgende:
    Dat komt omdat 'ie zo klein is...
      woensdag 7 mei 2008 @ 08:37:06 #130
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58525542
    quote:
    Op woensdag 7 mei 2008 08:22 schreef becky27 het volgende:

en iedereen goedemorgen!!
    Wat een dubieuze opmerking is dat

En hoi allemaal!
      woensdag 7 mei 2008 @ 09:25:14 #131
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_58526328
    quote:
    Op woensdag 7 mei 2008 08:37 schreef Elegy het volgende:

[..]

Wat een dubieuze opmerking is dat

En hoi allemaal!
    heeeeeel dubieus!
      woensdag 7 mei 2008 @ 09:27:42 #132
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_58526375
    quote:
    Op woensdag 7 mei 2008 09:25 schreef becky27 het volgende:

[..]

heeeeeel dubieus!
    zo lang je mij maar kan vinden
      woensdag 7 mei 2008 @ 09:39:54 #133
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58526602
    quote:
    Op woensdag 7 mei 2008 09:27 schreef ook_gek het volgende:

[..]

zo lang je mij maar kan vinden
    Je bedoelt jouw stramme kabouter
      woensdag 7 mei 2008 @ 10:25:11 #134
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_58527481
    quote:
    Op woensdag 7 mei 2008 09:39 schreef Elegy het volgende:

[..]

Je bedoelt jouw stramme kabouter
    niet

Want ik ben een nette jongen
      woensdag 7 mei 2008 @ 11:08:43 #135
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_58528301
    quote:
    Op woensdag 7 mei 2008 10:25 schreef ook_gek het volgende:
    niet

Want ik ben een nette jongen
    Nette jongens finishen als laatste!
      woensdag 7 mei 2008 @ 11:13:24 #136
    131729 jna
    pi_58528386
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 22:05 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Hij zwaaide terug neem ik aan?
    nee.

Kheb dr een uur staan zwaaien
    Jawel, je keek.
      woensdag 7 mei 2008 @ 12:51:59 #137
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_58530625
    quote:
    Op woensdag 7 mei 2008 11:08 schreef AirwiN het volgende:

[..]

In dat geval wil ik haar volledig suf neuken
      woensdag 7 mei 2008 @ 13:22:13 #138
    3142 m@x
    pi_58531303
    quote:
    Op woensdag 7 mei 2008 12:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

In dat geval wil ik haar volledig suf neuken

Wie? RATMEN's kabouter?
      woensdag 7 mei 2008 @ 13:48:05 #139
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58531851
    quote:
    Op woensdag 7 mei 2008 13:22 schreef m@x het volgende:

[..]

Wie? RATMEN's kabouter?

pi_58531973
    quote:
    Op woensdag 7 mei 2008 11:08 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Treu true.
    En waarom?
      woensdag 7 mei 2008 @ 14:16:22 #141
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_58532491
    quote:
    Op woensdag 7 mei 2008 13:22 schreef m@x het volgende:

[..]

Wie? RATMEN's kabouter?
    nee jou duh kleine geile opdonder

ga ik nu wel de eindstreep halen nu ik niet netjes doe?
    pi_58534006
    Don't you love her madly?
      woensdag 7 mei 2008 @ 19:46:39 #143
    49501 4-elements
    Arrectis Auribus
    pi_58539264
    quote:
    Op woensdag 7 mei 2008 14:16 schreef ook_gek het volgende:

[..]

nee jou duh kleine geile opdonder

ga ik nu wel de eindstreep halen nu ik niet netjes doe?
    Nee, je bent gediskwalificeerd wegens obsceen gedrag
    Murray Walker
    pi_58539900
    Haha heb je een zonnesteek te pakken Ook_Gek.
    Ik hoop echt dat het voorlopig dit weer blijft .
      woensdag 7 mei 2008 @ 21:23:38 #145
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_58541367
    hmm heb wel met mijn hoofd in de zon gezeten
    pi_58544790
    quote:
    Op woensdag 7 mei 2008 11:13 schreef jna het volgende:

[..]

nee.

Kheb dr een uur staan zwaaien
    Nah! Ik zal em es even streng toespreken!

De volgende keer zal die zeker zwaaien .
      woensdag 7 mei 2008 @ 23:55:55 #147
    2964 Armageddon
    pi_58544890
    HELEMAAL NIETS VOOR VVV!!!!
    pi_58545238
    goede avond, wat was het weer herlijk buiten zeg ...
    zeg nou, Becky geen BK gezien? dan moet j naar Hans Anders
    pi_58545506
    quote:
    Op donderdag 8 mei 2008 00:14 schreef Charisma het volgende:
    goede avond, wat was het weer herlijk buiten zeg ...
    zeg nou, Becky geen BK gezien? dan moet j naar Hans Anders
    Geen wat? Een bakouter?
    pi_58545842
    BosKabouter = BK

yes
    zo laat nog wakker RATMEN?
    ik moet nog twee nachten
    pi_58546075
    quote:
    Op donderdag 8 mei 2008 00:50 schreef Charisma het volgende:
    BosKabouter = BK

yes
    zo laat nog wakker RATMEN?
    ik moet nog twee nachten
    RATMEN slaapt nooit voor 1 uur .

Ik mag morgen de hele dag repeteren, vrijdag première spelen en Yoni komt foto's maken .
      donderdag 8 mei 2008 @ 06:29:23 #152
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58547045
    Boi allemaal

Zo, ik ga me weer in de file storten
      donderdag 8 mei 2008 @ 08:13:50 #153
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_58547515
    goedemorgen

zit al weer fris en fruitig op mijn werk!!
    pi_58547604
    Mmm . Broodjes bakken .
      donderdag 8 mei 2008 @ 08:52:28 #155
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58547937
    quote:
    Op donderdag 8 mei 2008 08:23 schreef RATMEN het volgende:
    Mmm . Broodjes bakken .
    Ik heb geen brood meer, dus daarom ligt er ni een zak wortels op mijn bureau

Net als Clive Owen in Shoot em Up
      donderdag 8 mei 2008 @ 09:28:50 #156
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_58548557
    quote:
    Op donderdag 8 mei 2008 08:23 schreef RATMEN het volgende:
    Mmm . Broodjes bakken .
    heb een bak aardbeien (ja Hollandse!!) op mjin bureau staan! mmmmmm
      donderdag 8 mei 2008 @ 10:05:29 #157
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_58549211
    ik hebgeen eten hier liggen

Ben zeker nu niet hip?
      donderdag 8 mei 2008 @ 10:29:07 #158
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58549651
    quote:
    Op donderdag 8 mei 2008 10:05 schreef ook_gek het volgende:
    ik hebgeen eten hier liggen

Ben zeker nu niet hip?
    Outcast
      donderdag 8 mei 2008 @ 14:39:03 #159
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_58554746
    quote:
    Op donderdag 8 mei 2008 10:29 schreef Elegy het volgende:

[..]

Outcast
    Shit
      donderdag 8 mei 2008 @ 19:07:36 #160
    49501 4-elements
    Arrectis Auribus
    pi_58559491
    Terrasjes
    Murray Walker
    pi_58560153
    ijsjes
      donderdag 8 mei 2008 @ 19:48:22 #162
    3142 m@x
    pi_58560192
    rosé
      donderdag 8 mei 2008 @ 21:19:02 #163
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_58561769
    drank is vocht van e duivel
      donderdag 8 mei 2008 @ 23:05:01 #164
    181362 Paramnesia
    f.k.a. Razzberry
    pi_58564470
    Hallo, over een maand mag ik me inwoner van den Haag noemen. Kom even buurten
    Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
    The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
    Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
      donderdag 8 mei 2008 @ 23:51:29 #165
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_58565969
    oh oke hoi dan maar.

groetjes,
    een niet hip jongetje
    pi_58566639
    Morgen, of eigk vandaag dus, première .
      vrijdag 9 mei 2008 @ 00:45:18 #167
    49501 4-elements
    Arrectis Auribus
    pi_58567244
    Waar zijn de uitnodigingen dan?
    Murray Walker
    pi_58567308
    Ja Ratmen , waar zijn ze?
    pi_58567316
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 00:45 schreef 4-elements het volgende:
    Waar zijn de uitnodigingen dan?
    Die heb ik rond gemaild .
    pi_58567331
    Niks gezien
    pi_58567348
    Nou bij deze dan:

[ Bericht 17% gewijzigd door RATMEN op 09-05-2008 01:07:35 ]
    pi_58567366
    Leuk ik zie een kruisje
    pi_58567482
    Het gaat em niet worden geloof ik?!
    pi_58567508
    Ow, toch wel .
    pi_58567563
    leuk !! RATMEN, aaah helaas is het al 01:11, dus je ligt al op een oor

ik wil onze nieuweling even welkom heten

laatste nacht en morgen strand, zuiderpark,.zaterdag rondvaart met de ooievaart-boot en savonds BB-knooien in mijn tuin Q
    pi_58567578
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 01:13 schreef Charisma het volgende:
    leuk !! RATMEN, aaah helaas is het al 01:11, dus je ligt al op een oor

ik wil onze nieuweling even welkom heten

laatste nacht en morgen strand, zuiderpark,.zaterdag rondvaart met de ooievaart-boot en savonds BB-knooien in mijn tuin Q
    Nope, slaap nog niet. Ik kom morgen naar de voorstelling wel even een roseetje bij je halen .
    pi_58567853
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 01:15 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Nope, slaap nog niet. Ik kom morgen naar de voorstelling wel even een roseetje bij je halen .
    dat wik ik zien !! hihi
    moet je wel goed kijken bij welke deur je aanbelt
    pi_58567949
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 01:53 schreef Charisma het volgende:

[..]

dat wik ik zien !! hihi
    moet je wel goed kijken bij welke deur je aanbelt
    Komt wel goed, ik stuur gewoon mijn BK vooruit .
      Hoofdredactie Fotografie vrijdag 9 mei 2008 @ 02:59:56 #179
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_58568083
    Ik heb helemaal gekleurde armpjes Zo'n dag training in een hotel is zo erg nog niet. En morgen gaat niet door, dus gratis dag vrij!
    En eerst nog even fijn het hotelontbijt meepikken natuurlijk
      vrijdag 9 mei 2008 @ 08:04:49 #180
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_58568659
    quote:
    Op donderdag 8 mei 2008 23:05 schreef Paramnesia het volgende:
    Hallo, over een maand mag ik me inwoner van den Haag noemen. Kom even buurten
    Welkom!

Waar ga je wonen?
      vrijdag 9 mei 2008 @ 08:52:56 #181
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58569056
    Hoi allemaal

Zo, laatste dag vandag en weer een lang(er) weekend
      vrijdag 9 mei 2008 @ 09:54:00 #182
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_58570006
    goedemorgen, ben brak en moet nog tot half zes
      vrijdag 9 mei 2008 @ 10:04:57 #183
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_58570215
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 09:54 schreef becky27 het volgende:
    goedemorgen, ben brak en moet nog tot half zes
    heet het tennis ventje je weer niet met rust gelaten

Ik mis je
      vrijdag 9 mei 2008 @ 10:05:49 #184
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_58570236
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 10:04 schreef ook_gek het volgende:

[..]

heet het tennis ventje je weer niet met rust gelaten

Ik mis je
    niets tegen mijn tennisventje he

maar het was de rosé helaas
      vrijdag 9 mei 2008 @ 10:16:41 #185
    2964 Armageddon
    pi_58570462
    tennisventje?
      vrijdag 9 mei 2008 @ 10:20:17 #186
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58570532
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 10:16 schreef Armageddon het volgende:
    tennisventje?
    Becky's ballenjongen
      vrijdag 9 mei 2008 @ 10:29:55 #187
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_58570728
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 10:05 schreef becky27 het volgende:

[..]

niets tegen mijn tennisventje he

maar het was de rosé helaas
    ik ben geen tennis leerraar
    ik ben niet zo sportief
    ik ben motories gestoord wat dat betreft
    ik ben niet zo een jup

Maar ik heb een hart van goud en heel lief.

Dus beter dump je hem en ga je voor mij
      vrijdag 9 mei 2008 @ 10:36:02 #188
    2964 Armageddon
    pi_58570882
    ah ok!

maar tennis!
      vrijdag 9 mei 2008 @ 10:36:24 #189
    2964 Armageddon
    pi_58570894
    Aleen paarsbebroekte lutsers tennissen.
      vrijdag 9 mei 2008 @ 10:38:11 #190
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_58570929
    tennis en hockey meisjes zijn geil
      vrijdag 9 mei 2008 @ 10:39:24 #191
    2964 Armageddon
    pi_58570950
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 10:38 schreef ook_gek het volgende:
    Ja in die boekjes die jij leest maar in het echt valt dat vies tegen.
      vrijdag 9 mei 2008 @ 10:43:16 #192
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_58571052
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 10:38 schreef ook_gek het volgende:
      vrijdag 9 mei 2008 @ 10:43:32 #193
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_58571056
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 10:39 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Ja in die boekjes die jij leest maar in het echt valt dat vies tegen.
    nee nee ik woon vlak bij een tennus baan en dat ziet er altijd goed uit
      vrijdag 9 mei 2008 @ 11:02:42 #194
    131729 jna
    pi_58571473
    Ik wil nog even deze klassieker erin gooien.

Ik was hem bijna vergeten
    Jawel, je keek.
      vrijdag 9 mei 2008 @ 11:05:20 #195
    14328 WheeleE
    StrikeE
    pi_58571539
    Boh, verlies elke keer weer deze reeks uit het oog! En dat nog wel als geboren en getogen hagenees, al 26 jaar lang.

Zijn er meer mensen hier die veel voordeel hebben van de reconstructie van de afrit Den Haag Zuid van de A4? Ik heb de afgelopen maand geen enkele keer meer vastgestaan voor de afrit...
    "...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
    "Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
    "It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
      vrijdag 9 mei 2008 @ 11:19:47 #196
    2964 Armageddon
    pi_58571871
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 11:05 schreef WheeleE het volgende:
    Boh, verlies elke keer weer deze reeks uit het oog! En dat nog wel als geboren en getogen hagenees, al 26 jaar lang.

Zijn er meer mensen hier die veel voordeel hebben van de reconstructie van de afrit Den Haag Zuid van de A4? Ik heb de afgelopen maand geen enkele keer meer vastgestaan voor de afrit...
    Afslag Delft/Rijswijk bedoel je?
      vrijdag 9 mei 2008 @ 11:36:01 #197
    14328 WheeleE
    StrikeE
    pi_58572218
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 11:19 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Afslag Delft/Rijswijk bedoel je?
    Nee, die na de 2 Rijswijk-afslagen, bij de Harnaschpolder enzo, waterzuiveringsgedoe.
    "...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
    "Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
    "It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
      vrijdag 9 mei 2008 @ 11:43:07 #198
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_58572371
    ik moest van iemand mee naar assen maandag ferrari's kijken. Heeft hij me eindelijk zo gek gekregen belt hij net af

Kan ik mooi maandag uitslapen
      vrijdag 9 mei 2008 @ 11:47:06 #199
    2964 Armageddon
    pi_58572458
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 11:36 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Nee, die na de 2 Rijswijk-afslagen, bij de Harnaschpolder enzo, waterzuiveringsgedoe.
    Ow, die ken ik niet. Ik ga er altijd bij Rijswijk/Delft af en dan zo heulemaal rechtdoor tot aan de Erasmusweg rotonde.
      vrijdag 9 mei 2008 @ 11:50:16 #200
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_58572545
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 10:29 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ik ben geen tennis leerraar
    ik ben niet zo sportief
    ik ben motories gestoord wat dat betreft
    ik ben niet zo een jup

Maar ik heb een hart van goud en heel lief.

Dus beter dump je hem en ga je voor mij
    ik heb toch niet gezegd dat hij een jup is, hoewel ik er wel eentje ben zegt men. Maar dumpen doe ik niet hoor....
      vrijdag 9 mei 2008 @ 12:12:42 #201
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58573028
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 11:50 schreef becky27 het volgende:

[..]

ik heb toch niet gezegd dat hij een jup is, hoewel ik er wel eentje ben zegt men. Maar dumpen doe ik niet hoor....
    Maar dan klopt je ondertitel niet meer toch? Of ben je gewoon op zoek naar méér mannen
      vrijdag 9 mei 2008 @ 12:39:38 #202
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_58573587
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 11:50 schreef becky27 het volgende:

[..]

als je aan tennis doet ben je jup

Oh heb nog een pluspuntje. Ik ben niet kortzichtig
      vrijdag 9 mei 2008 @ 12:54:04 #203
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_58573864
    ik ben altijd op zoek naar meer!!

en ik tennis nog maar twee jaar, das niet zo lang en ben een boerendochter, toch vinden ze me een jup maar ik ben helemaal geen jup.

en ook_gek is helemaaaaaaaaaaaaal niet kortzichtig
      vrijdag 9 mei 2008 @ 13:31:47 #204
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_58574487
    Maar yup is toch helemaal geen vies woord? Ik ben ook een yup, heb er geen last van. Ik ben misschien binnenkort zelfs dinkie.... nog beter!
    Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
      vrijdag 9 mei 2008 @ 13:34:06 #205
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_58574544
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 12:54 schreef becky27 het volgende:
    ik ben altijd op zoek naar meer!!
    Hai!
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 12:54 schreef becky27 het volgende:
    en ik tennis nog maar twee jaar, das niet zo lang en ben een boerendochter, toch vinden ze me een jup maar ik ben helemaal geen jup.
    Wie noemt je een yup dan?
      vrijdag 9 mei 2008 @ 13:43:14 #206
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_58574726
    ik ben ook geen jup. Ik rij alleen in mijn cabrio met m'n polo en kraagje omhoog

Iemand nog mee naar assen maandag. Je moet wel als jup verkleed gaan
      vrijdag 9 mei 2008 @ 13:46:58 #207
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_58574796
    Met de standaard associatie die men met yuppen legt heb ik dan weer weinig te maken
      vrijdag 9 mei 2008 @ 13:51:27 #208
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_58574871
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 13:31 schreef XL het volgende:
    Maar yup is toch helemaal geen vies woord? Ik ben ook een yup, heb er geen last van. Ik ben misschien binnenkort zelfs dinkie.... nog beter!
    dinkie zijn goehoed, ik hoop ook ooit een dinkie te worden, later als ik groot ben!
      vrijdag 9 mei 2008 @ 13:53:25 #209
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_58574908
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 13:34 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Hai!
    [..]

Wie noemt je een yup dan?
    hai terug!

mijn vriendinnetjes van de middelbare school noemen me een jup/yup......tenminste sommige, maar ja die zijn ook blijven hangen in het brabantse, dan krijg je dat
      vrijdag 9 mei 2008 @ 13:58:04 #210
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_58575008
    wat is een dinkie dan :s

En ik ben op en top jup en er trots op
      vrijdag 9 mei 2008 @ 13:58:08 #211
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_58575010
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 13:53 schreef becky27 het volgende:
    mijn vriendinnetjes van de middelbare school noemen me een jup/yup......tenminste sommige, maar ja die zijn ook blijven hangen in het brabantse, dan krijg je dat
    Ah, boerinnen noemen wij die ook wel hier!
      vrijdag 9 mei 2008 @ 14:05:58 #212
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58575137
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 13:58 schreef ook_gek het volgende:
    wat is een dinkie dan :s

En ik ben op en top jup en er trots op
    Double Income No Kids

Zeg maar, om het eens in managerstaal te zeggen: Twee yuppen die een Mutual Agreement Clausule hebben getroffen met elkaar welke qua Income en Livingspace een Progressive Climbing laat zien met Benefits voor de beide partijen. Onder het Service Level Agreement valt onder meer dat het om een Fusie gaat, geen Take-over en er worden geen Dochterondernemingen gestart omdat zoiets een Bump in de Roadmap van de Careerkoers betekent. Teamplayers die Excellereren in Self-Sufficiency dus.
      vrijdag 9 mei 2008 @ 14:07:37 #213
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_58575170
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 14:05 schreef Elegy het volgende:

[..]

Double Income No Kids

Zeg maar, om het eens in managerstaal te zeggen: Twee yuppen die een Mutual Agreement Clausule hebben getroffen met elkaar welke qua Income en Livingspace een Progressive Climbing laat zien met Benefits voor de beide partijen. Onder het Service Level Agreement valt onder meer dat het om een Fusie gaat, geen Take-over en er worden geen Dochterondernemingen gestart omdat zoiets een Bump in de Roadmap van de Careerkoers betekent. Teamplayers die Excellereren in Self-Sufficiency dus.
    Zo dus.
      vrijdag 9 mei 2008 @ 14:07:56 #214
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58575176
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 13:51 schreef becky27 het volgende:

[..]

dinkie zijn goehoed, ik hoop ook ooit een dinkie te worden, later als ik groot ben!
    Met jouw mannenjacht wordt het waarschijnlijk "Vinkie" = Various Incomes No Kids
      vrijdag 9 mei 2008 @ 14:08:21 #215
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_58575187
    ja maar dat kan ook met kinderen

Ga ik bewijzen
      vrijdag 9 mei 2008 @ 14:09:31 #216
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_58575214
    becky waarom wil jij geen kinderen dan?

Of is dit een vraag die te prive is?
      vrijdag 9 mei 2008 @ 14:09:49 #217
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_58575225
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 14:08 schreef ook_gek het volgende:
    ja maar dat kan ook met kinderen

Ga ik bewijzen
    Double Incomes No Kids, maar dan met kinderen... Ik ben benieuwd hoe je dat gaat bewijzen!
      vrijdag 9 mei 2008 @ 14:15:48 #218
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_58575328
    het net zo goed krijgen als een dinky maar dan met kinderen
      vrijdag 9 mei 2008 @ 14:19:10 #219
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_58575403
    Ik blijf geen dinkie... Maar ik ben nu nog te jong om voor jongen te zorgen.
      vrijdag 9 mei 2008 @ 14:20:37 #220
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_58575430
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 14:09 schreef ook_gek het volgende:
    becky waarom wil jij geen kinderen dan?

Of is dit een vraag die te prive is?
    ik wil ooit (over een jaar of twee of zo) wel kinderen maar dinkie spelen mag sneller hoor
      vrijdag 9 mei 2008 @ 14:21:40 #221
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_58575453
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 14:07 schreef Elegy het volgende:

[..]

Met jouw mannenjacht wordt het waarschijnlijk "Vinkie" = Various Incomes No Kids
    ideaal toch.....kom maar door met dat geld
      vrijdag 9 mei 2008 @ 14:31:17 #222
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_58575605
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 14:20 schreef becky27 het volgende:

[..]

ik wil ooit (over een jaar of twee of zo) wel kinderen maar dinkie spelen mag sneller hoor
    Stevig tempo! Tip: Niet te snel dit soort uitgestippelde routes prijsgeven aan de doelgroep.
      vrijdag 9 mei 2008 @ 14:32:47 #223
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_58575630
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 14:21 schreef becky27 het volgende:
    ideaal toch.....kom maar door met dat geld
    *hand op de knip houd* En wat heb jij zoal te bieden?
      vrijdag 9 mei 2008 @ 14:39:52 #224
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_58575787
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 14:31 schreef XL het volgende:

[..]

Stevig tempo! Tip: Niet te snel dit soort uitgestippelde routes prijsgeven aan de doelgroep.
    ik roep al vanaf het moment dat ik voor het eerst ongesteld werd dat ik jong moeder wilde worden, dus de doelgroep is al een aantal jaren op de hoogte maar jong moeder worden gaat niet meer
      vrijdag 9 mei 2008 @ 15:39:37 #225
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_58577098
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 14:39 schreef becky27 het volgende:

[..]

ik roep al vanaf het moment dat ik voor het eerst ongesteld werd dat ik jong moeder wilde worden, dus de doelgroep is al een aantal jaren op de hoogte maar jong moeder worden gaat niet meer
    tuurlijk wel je bent jong van geest
    pi_58578779
    Ik woon hier nou bijna 9 jaar en ik kan me nog steeds verbazen over de echt jonge moeders die ik hier soms zie (zeg tussen de 16 en 23). "Daar waar ik vandaan kom" zag je dat nooit. Maar wennen doet het blijkbaar ook niet.
    Don't you love her madly?
    pi_58580215
    Ik was 23 toen ik van mijn dochtertje beviel. dat is wel jong maar is op zich toch ook wel een normale leeftijd vind ik.
    16 is echt te jong in mijn ogen , ik ken ook niemand die zo vroeg een kind kreeg.
    pi_58582452
    Ik mag weer posten na een ban

Hoi Lekker weertje Heerlijk beertje in me hand (uit eigen tap) laptop op tafel op het dakterras HEEEEERLIJK
    pi_58582473
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 17:05 schreef Lovechild het volgende:
    Ik woon hier nou bijna 9 jaar en ik kan me nog steeds verbazen over de echt jonge moeders die ik hier soms zie (zeg tussen de 16 en 23). "Daar waar ik vandaan kom" zag je dat nooit. Maar wennen doet het blijkbaar ook niet.
    Ik kom op mijn busroute in H'sum ook langs een of ander opvangcentrum voor jonge moeders, dus die bus zit vaak ook vol met meisjes van 16-20 met kinderen...moet er niet aan denken .
    pi_58584650
    Mijn mama was net een week 17 toen ik het tijd vond om naar buiten te komen. Aan de ene kant vond/vind ik het heerlijk dat ik zo'n jonge moeder heb. Lekker makkelijk met shoppen en kleding lenen van elkaar, ze doet niet zo moeilijk, gaan vaak gezellig op stap enzo.
    Maar aan de andere kant had ik ook meteen een goed voorbeeld van, mss moet je het zelf niet zo aanpakken. Ben nu 23 en moet er toch echt niet aan denken dat ik nu al een zesjarig persoontje had mee moeten sleuren. Goed voorbeeld was ook: Stel dat hij of zij net zo vervelend wordt als mn broertje.....elke aandrang voor een kind direct verdwenen
      zaterdag 10 mei 2008 @ 01:34:30 #231
    2964 Armageddon
    pi_58588334
    Ome Arma heeft weer wat. Zit ik gezellig in de tuin vanavond met vriendinlief. Gezellig vuurkorf aan. Je kent het wel. Nu maakt ome Arma iets grotere vuurtjes dan de mensheid gewend is. Dus was dit het resultaat.

valt toch best mee?

pi_58588482
    oja vind je het verstandig je adres (als het al je adres is) zo te laten staan
      zaterdag 10 mei 2008 @ 01:57:00 #233
    2964 Armageddon
    pi_58588682
    quote:
    Op zaterdag 10 mei 2008 01:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
    oja vind je het verstandig je adres (als het al je adres is) zo te laten staan
    Waarom niet? Wou je langskomen?
    pi_58589272
    quote:
    Op zaterdag 10 mei 2008 01:57 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Langskomen? Als ik zelf hier een biertap heb staan nee dankje Ik zit hier goed
    pi_58589655
    Hallo, ik ben een yup .. en jullie? Al weet waarschijnlijk de helft van jullie niet waard de afkorting YUP voor staat.
      zaterdag 10 mei 2008 @ 09:36:17 #236
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58590317
    quote:
    Op zaterdag 10 mei 2008 04:40 schreef RATMEN het volgende:
    Hallo, ik ben een yup .. en jullie? Al weet waarschijnlijk de helft van jullie niet waard de afkorting YUP voor staat.
    Young Urban Professional

Voor mijn definitie van Dinkie, zie een paar posts terug
      zaterdag 10 mei 2008 @ 10:07:04 #237
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_58590505
    hee yup,

deze jup is al op en neer naar Haastrecht geweest om een gratis omafiets op te halen!! en hij doet het ook nog!! met licht
    pi_58590507
    quote:
    Op zaterdag 10 mei 2008 01:57 schreef Armageddon het volgende:
    Misschien alleen ff inbreken om ps3 te spelen
    pi_58591036
    quote:
    Op zaterdag 10 mei 2008 09:36 schreef Elegy het volgende:

[..]

Young Urban Professional

Voor mijn definitie van Dinkie, zie een paar posts terug
    . Held!
      zaterdag 10 mei 2008 @ 11:08:58 #240
    49501 4-elements
    Arrectis Auribus
    pi_58591122
    quote:
    Op zaterdag 10 mei 2008 01:34 schreef Armageddon het volgende:
    Ome Arma heeft weer wat. Zit ik gezellig in de tuin vanavond met vriendinlief. Gezellig vuurkorf aan. Je kent het wel. Nu maakt ome Arma iets grotere vuurtjes dan de mensheid gewend is. Dus was dit het resultaat.

[ afbeelding ]

valt toch best mee?

[ afbeelding ]

Sinds wanneer woon je ongeveer in mijn achtertuin?
    Murray Walker
    pi_58592007
    Deze hitte is niet grappig mensen.
    pi_58592220
    Je zal met deze hitte maar naar een vrijgezellenfeest moeten. Wilde ze ook nog dat we van die afropruiken opgingen zetten.....of niet. Ten eerste zit mn haar net een btje relaxed en ten tweede TIS WARM!
      zaterdag 10 mei 2008 @ 13:51:49 #243
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58593339
    Kutweer is het

Straks wel de stad in voor nieuwe kleding maar wat mij betreft mag er wel tien graden af

[ Bericht 0% gewijzigd door Elegy op 10-05-2008 13:56:52 ]
    pi_58594190
    quote:
    Op zaterdag 10 mei 2008 13:51 schreef Elegy het volgende:
    Kutweer is het

Straks wel de stad in voor nieuwe kleding maar wat mij betreft mag er wel tien graden af
    Met dit weer de stad in op zaterdag
    pi_58594232
    quote:
    Op zaterdag 10 mei 2008 14:56 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Met dit weer de stad in op zaterdag
    Hey lief en mooi broekkie! Wij weten wel beter he . .
    pi_58596488
    quote:
    Op zaterdag 10 mei 2008 14:59 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Hey lief en mooi broekkie! Wij weten wel beter he . .
    Haai ! Zeker, lekker in de tuin met een koud biertje niets doen.
    pi_58597353
    quote:
    Op zaterdag 10 mei 2008 17:36 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Haai ! Zeker, lekker in de tuin met een koud biertje niets doen.
    !
    pi_58597390
    is het zaterdagavond, is me biervat op
    Moet ik weer de deur uit voor een nieuw gratis biervat tot straks
    pi_58597605
    quote:
    Op zaterdag 10 mei 2008 18:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
    is het zaterdagavond, is me biervat op
    Moet ik weer de deur uit voor een nieuw gratis biervat tot straks
    Alcoholist
    pi_58597641
    quote:
    Op zaterdag 10 mei 2008 18:55 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Alcoholist
    . Het leven is maar zwaar .
    pi_58597754
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 14:05 schreef Elegy het volgende:
    Double Income No Kids

(import)Haagse Dinkie meldt zich
    Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
    [b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
    Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
    pi_58597940
    quote:
    Op zaterdag 10 mei 2008 19:07 schreef FJD het volgende:

[..]

(import)Haagse Dinkie meldt zich

Welkom, welkom .
    pi_58598015
    quote:
    Op zaterdag 10 mei 2008 19:22 schreef RATMEN het volgende:
    Welkom, welkom .
    Ik woon er al ruim een half jaar maar ach

Kleine voorstelronde Woonachtig in tussen DH CS en het NN gebouw, halverwege de 20, (net) afgestudeerd Bedrijfskundige en nu dus aan het werk. Op zich wel handig om in Barendrecht te gaan werken als je in Den Haag woont maar ach tis maar een uurtje van deur tot deur. Wat doe ik het liefst? Mensen opjagen die lopen op het fietspad van de Grote Marktstraat Serieus gesproken loop ik graag hard, op zaterdag loop ik graag hard naar de kroeg; meestal het Paard van Troje en zo af en toe schiet ik ook nog een paar fototjes
    pi_58606139
    Pff, leuk hoor mooi weer. Ik word alleen wel mijn bed uitgebrand door het zonnetje ...
      zondag 11 mei 2008 @ 10:16:06 #255
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_58606178
    quote:
    Op zondag 11 mei 2008 10:12 schreef RATMEN het volgende:
    Pff, leuk hoor mooi weer. Ik word alleen wel mijn bed uitgebrand door het zonnetje ...
    heerlijk, ik heb mijn bed voor het balkon gezet deuren open dus ik lig nu al te bakken in de zon terwijl ik ontnuchter
    heeerlijk is dat
      zondag 11 mei 2008 @ 10:52:30 #256
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_58606617
    heeeeeerlijk weer, maar wel warm in bed

goedemorgen den haag!!
    pi_58606630
    Raampje open en dan maar het huishouden doen
    pi_58607112
    quote:
    Op zondag 11 mei 2008 10:53 schreef FJD het volgende:
    Raampje open en dan maar het huishouden doen
    En daarom ben ik zo blij met mijn huishoudster .
      zondag 11 mei 2008 @ 11:52:44 #259
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_58607313
    quote:
    Op zondag 11 mei 2008 11:36 schreef RATMEN het volgende:
    Ha, medeyup!
    pi_58607332
    quote:
    Op zondag 11 mei 2008 11:36 schreef RATMEN het volgende:
    Vind ik op dit moment nog wat decadent in een appartementje
    pi_58607985
    quote:
    Op zondag 11 mei 2008 11:54 schreef FJD het volgende:

[..]

Vind ik op dit moment nog wat decadent in een appartementje
    Ik heb ook maar aan appartementje van 90 vierkante meter .
    pi_58608026
    quote:
    Op zondag 11 mei 2008 12:50 schreef RATMEN het volgende:
    Ik heb ook maar aan appartementje van 90 vierkante meter .
    Luie donder

Wij iets van 76 oid maar ook twee hamsters. Kost me een uur om beide beesten te verschonen, helpt natuurlijk ook niet dat ze in konijnenkooien zitten Maar goed, nog even dweilen en m'n PC kamertje opruimen en ik ben helemaal klaar. Vervolgens buiten op het balkon met een verse ananas naar de GP kijken. Ik denk dat ik ook nog even snel een bak vanille ijs ga halen voor bij de ananas
    pi_58608356
    quote:
    Op zondag 11 mei 2008 12:54 schreef FJD het volgende:

[..]

Luie donder

Wij iets van 76 oid maar ook twee hamsters. Kost me een uur om beide beesten te verschonen, helpt natuurlijk ook niet dat ze in konijnenkooien zitten Maar goed, nog even dweilen en m'n PC kamertje opruimen en ik ben helemaal klaar. Vervolgens buiten op het balkon met een verse ananas naar de GP kijken. Ik denk dat ik ook nog even snel een bak vanille ijs ga halen voor bij de ananas
    Ik zit al helemaal klaar voor de GP!!

Enne, ben geen luie donder, ik vind alleen dat je alles wat je niet leuk vindt, je moet uitbesteden .
    pi_58608399
    quote:
    Op zondag 11 mei 2008 13:20 schreef RATMEN het volgende:
    Enne, ben geen luie donder, ik vind alleen dat je alles wat je niet leuk vindt, je moet uitbesteden .
    Outsourcen
      zondag 11 mei 2008 @ 15:00:06 #265
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58609837
    Wat een weer zeg Ging ik vanochtend weer eens hardlopen, liggen er al om negen uur(!) mensen op het strand, en niet zo weinig ook... Moeten die niet gewoon werken of thuis moederdaggen ofzo?

En de temperatuur... Ik heb maar naakt staan strijken
      zondag 11 mei 2008 @ 16:37:01 #266
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_58611337
    heerlijk vroeg opgestaan. even naar mijn moeder geweest en toen 2uur lang wezen fietsen. Ben net terug. Zit nu lekker met de laptop op het balkon vol in de zon met m'n witte huid. Dus ik ben straks extreem verbrand
    pi_58613612
    Ik ben weer iets bruiner . Vanmorgen hele lieve moederdag cadeautjes gekregen daarna naar het strand en net lekker fris gedouched.
    Was erg druk op het strand en in de Haagse Beek (of Beeck , weet het niet meer ) ook! We wilden daar zomaar even wat gaan eten maar dat ging niet lukken .
    Ach thuis in de tuin is ook fijn met dit weer .
    Smeer je je wel in Ook_gek ?;)
    pi_58621271
    quote:
    Op zondag 11 mei 2008 19:12 schreef zeemonster het volgende:
    Ik ben weer iets bruiner . Vanmorgen hele lieve moederdag cadeautjes gekregen daarna naar het strand en net lekker fris gedouched.
    Was erg druk op het strand en in de Haagse Beek (of Beeck , weet het niet meer ) ook! We wilden daar zomaar even wat gaan eten maar dat ging niet lukken .
    Ach thuis in de tuin is ook fijn met dit weer .
    Smeer je je wel in Ook_gek ?;)
    Nog bruiner !
      maandag 12 mei 2008 @ 05:50:48 #269
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_58621879
    uhm insmeren?
    ben net thuis
      maandag 12 mei 2008 @ 08:00:53 #270
    3142 m@x
    pi_58622016
    Taart

pi_58622018
    pi_58622273
    quote:
    Op maandag 12 mei 2008 08:00 schreef m@x het volgende:
    Taart

[ afbeelding ]
    Gefeliciteerd met je verjaardag skattie .

Geniet ervan .
    pi_58622425
    m@x! Gefeliciteerd met je verjaardag
    pi_58622527
    quote:
    Op maandag 12 mei 2008 02:27 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Nog bruiner !
    Ja inderdaad nog bruiner , hoe kan het he De afscheiding van mijn bikini lijkt gewoon wit nu .
    Dalijk weer de zon in , morgen en woensdag werken en dan weer weekend

Mijn eengezinswoninkje is trouwens rond en nabij de 70 vierkante meter maar ik mag het mooi zelf schoonmaken .
    pi_58622861
    M@x van harte met je verjaardag

nou wat was het mooi het weekend he? ik zit inmiddels weer koeltjes op mijn werk , maat gisteren heerlijk op strand gezeten en lekker bruin geworden, roseetje erbij , wat wil en wenst mens meer
    pi_58622865
    quote:
    Op vrijdag 9 mei 2008 02:14 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Komt wel goed, ik stuur gewoon mijn BK vooruit .
    geen BK gezien en jou ook niet
    pi_58623051
    quote:
    Op maandag 12 mei 2008 10:32 schreef Charisma het volgende:
    nou wat was het mooi het weekend he? ik zit inmiddels weer koeltjes op mijn werk , maat gisteren heerlijk op strand gezeten en lekker bruin geworden, roseetje erbij , wat wil en wenst mens meer
    Ehhh, het is 2e pinksterdag toch?!
      maandag 12 mei 2008 @ 10:54:37 #278
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_58623166
    m@x. gefeliciteerd!!!
    pi_58626141
    quote:
    Op maandag 12 mei 2008 10:33 schreef Charisma het volgende:

[..]

geen BK gezien en jou ook niet
    Nee, mijn BK stond midden in de nacht huilend voor de deur, hij was de weg kwijt geraakt .
    pi_58626166
    quote:
    Op maandag 12 mei 2008 10:04 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Ja inderdaad nog bruiner , hoe kan het he De afscheiding van mijn bikini lijkt gewoon wit nu .
    Dalijk weer de zon in , morgen en woensdag werken en dan weer weekend

Mijn eengezinswoninkje is trouwens rond en nabij de 70 vierkante meter maar ik mag het mooi zelf schoonmaken .
    Relaxed hoor . Geniet nog maar ff van de zon dan .
    pi_58628313
    quote:
    Op maandag 12 mei 2008 10:47 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Ehhh, het is 2e pinksterdag toch?!
    Sommige mensen gaan gewoon diehard naar hun werk.

Daarstrax ook ff 3 uurtjes geweest....niet heel erg diehard, maar wel een btje
    pi_58628412
    Die hitte mag nou wel weer ophouden.
    pi_58628506
    Alowah, weer terug van weggeweest

Beetje laat maar toch nog gelukkige verjaardag m@x
    En welkom aan de nieuwkomers

enneuh wanneer gaat het regenen
    pi_58629008
    quote:
    Op maandag 12 mei 2008 16:28 schreef Chiquitina het volgende:

enneuh wanneer gaat het regenen
    Wat dacht je van niet
    pi_58629947
    Nou van mij mag het zo nog wel de hele zomer blijven +O . In de nacht mag het wel regenen maar overdag lekker zoals vandaag, heerlijk!
    pi_58632020
    Btw ik wil een barbecue gaan kopen en dan het liefst eentje die op houtskool werkt . Dus geen gas of op elektriciteit.
    Tenminste een elektrische zou ik dan nog wel willen misschien.
    Heeft iemand hier dan een tip .
    pi_58632333
    quote:
    Op maandag 12 mei 2008 16:22 schreef McKillem het volgende:
    Die hitte mag nou wel weer ophouden.
    Slappeling
      maandag 12 mei 2008 @ 23:00:05 #288
    49501 4-elements
    Arrectis Auribus
    pi_58635325
    quote:
    Op maandag 12 mei 2008 20:02 schreef zeemonster het volgende:
    Btw ik wil een barbecue gaan kopen en dan het liefst eentje die op houtskool werkt . Dus geen gas of op elektriciteit.
    Tenminste een elektrische zou ik dan nog wel willen misschien.
    Heeft iemand hier dan een tip .
    Barbecues op gas of elektriciteit zou ik geen barbecue willen noemen.

Gewoon met houtskool, hebben we vandaag ook gedaan. Heeft als voordeel dat je ook nog je halve tuin na afloop er op kunt gooien

Maar waar zo'n ding te kopen.. tja, bij een tuincentrum denk ik? Geen idee waar we deze vandaan hebben gehaald jaren geleden.
    Murray Walker
    pi_58635426
    edit: dubbel
    pi_58635462
    Je hebt wel zoiets op internet als de barbecueshop vond ik zojuist . Maar ik snap er echt weinig van merk ik...
    Ik denk dat ik zaterdag maar eens de bogaard inga .
    Ik wil er het liefst ook 1 op houtskool , dat ruikt zo lekker ook

Ik weet in ieder geval wat ik wil dus dat scheelt al een hele hoop als ik in de winkel sta .
      maandag 12 mei 2008 @ 23:58:53 #291
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_58636436
    heerlijk lang weekend gehad en morgen dan weer werken
    pi_58636464
    quote:
    Op maandag 12 mei 2008 23:06 schreef zeemonster het volgende:
    Je hebt wel zoiets op internet als de barbecueshop vond ik zojuist . Maar ik snap er echt weinig van merk ik...
    Ik denk dat ik zaterdag maar eens de bogaard inga .
    Ik wil er het liefst ook 1 op houtskool , dat ruikt zo lekker ook

Ik weet in ieder geval wat ik wil dus dat scheelt al een hele hoop als ik in de winkel sta .
    Koop een Weber .
    pi_58636639
    Weber? meer informatie en waar graag:D
    pi_58636903
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 00:10 schreef zeemonster het volgende:
    Weber? meer informatie en waar graag:D
    De Rolls onder de BBQ's
      dinsdag 13 mei 2008 @ 07:16:35 #295
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_58638449
    goedemorgen!!
    pi_58638650
    Goedemorgen!! Moe!! Gesloopt!! Maar nog twee nachtjes slapen en dan ga ik naar New York .
      dinsdag 13 mei 2008 @ 08:08:54 #297
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_58638680
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 08:04 schreef RATMEN het volgende:
    Goedemorgen!! Moe!! Gesloopt!! Maar nog twee nachtjes slapen en dan ga ik naar New York .
    NY is tof!

Veel plezier alvast!
    pi_58638968
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 08:08 schreef AirwiN het volgende:

[..]

NY is tof!

Veel plezier alvast!
    Thanx! Nu nog eerst even twee dagen werken, op naar kantoor .
      dinsdag 13 mei 2008 @ 09:20:38 #299
    2964 Armageddon
    pi_58639332
    quote:
    Op zaterdag 10 mei 2008 11:08 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Sinds wanneer woon je ongeveer in mijn achtertuin?
    Al anderhalf jaar. Waar zit je dan?
      dinsdag 13 mei 2008 @ 10:11:15 #300
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_58640021
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 08:04 schreef RATMEN het volgende:
    oeh neem 2 abercrombie & fitchs polo's mee voor me
    als je wil
      dinsdag 13 mei 2008 @ 10:21:25 #301
    2964 Armageddon
    pi_58640173
    De TU Delft staat in de fik

http://delft.rtvwest.nl/nieuwsitem/17863
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')