quote:Admiraal_Anaal, 26 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 27 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 18 , vrouw, woont officieel in Voorburg, maar doordeweeks vaak te vinden in het prachtige Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX bijna 25 jaar pud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, ... jaar, ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:petre86 mannetje van 21 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 26-jarige man(netje), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charisma: creabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
quote:Chiquitina 6 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
petre86 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
ook_gek 22 augustus
2Mini 08 september
Ratmen 3 november
winterapfel 17 december
Huppelei 21 december
Elegy 31 december
Ik heb helemaal geen PM.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:59 schreef Atreidez het volgende:
Die PM's werken steeds beter, kreeg nu de link naar t hele subforum
Ook niet vrij trouwens![]()
Wees blij dat je het parkeerterrein hebt gehaaldquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:03 schreef m@x het volgende:
Wel vrij trouwensAl een ritje richting de Ikea achter de rug. Wel fijn hoor als je voor openingstijd aankomt en ziet dat het hele parkeerterrein al helemaal afgeladen is....
Stoeltjes en een tafeltje voor mijn balkon. Tja, was even vergeten dat half Nederland vrij isquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:12 schreef Atreidez het volgende:
Ikea op dit soort dagenNog wat leuks gekocht?
Wat voor stoeltjes en tafeltje? Ik ben ook nog aan het kijken voor zoiets voor op het balkonquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:35 schreef m@x het volgende:
[..]
Stoeltjes en een tafeltje voor mijn balkon. Tja, was even vergeten dat half Nederland vrij isMaar goed, een half uur incl parkeren, afrekenen en het parkeerterrein weer afkomen is toch best netjes.
Ah okee, ziet er wel leuk uit maar ik ben toch meer op zoek naar houten meubeltjes. Misschien maar eens bij de Gamma kijken dan maar.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:55 schreef m@x het volgende:
Dit tafeltje en twee van deze stoeltjes (zowel stoeltjes als tafeltje in het zwart). Heb maar een piepklein balkonnetje dus alles inklapbaar is wel handig. Meeste van de tuinmeubels zijn trouwens al weg hoor. Nu nog een ritje richting tuincentrum voor plantenbakken en vulling en dan vind ik het wel weer klaar.
Nee, anders had het wel een schuttingtafel gehetenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:12 schreef Atreidez het volgende:
Handig tafeltje, zou die ook aan een schutting blijven hangen?
Marktplaats is ook leuker. Als je bij mij thuis heel hard Marktplaats roept stort heel de boel in elkaar.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:55 schreef Atreidez het volgende:
Zijn best stevige buro'sWij hebben die bij onze studenten op kamers staan.
Ik heb toch laatst op marktplaats een kastje gekocht voor 20 euro. Ze hadden ook iets in goeie maat bij ikea enzo, maar zo'n donker kersenkastje waar de deurtjes niet goed van sluiten en wat vast al bijna 100 jaar oud is heeft toch wat meer sfeer
Ahhh wat lief!!! is ie niet een beetje uit koers?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:06 schreef Jill-RMC het volgende:
Kwam net deze tegen tussen de Havenhoofden toen ik de hond aan het uitlaten was. Hij had t er erg naar zn zin
[ afbeelding ]
Okee jongens, we gaan geld verdienen!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:06 schreef Jill-RMC het volgende:
Kwam net deze tegen tussen de Havenhoofden toen ik de hond aan het uitlaten was. Hij had t er erg naar zn zin
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
Okee jongens, we gaan geld verdienen!
[ afbeelding ]
Aaaaawww das zielug!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
Okee jongens, we gaan geld verdienen!
[ afbeelding ]
Het is niet de enige zeehond die de weg kwijt is zo te zien...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:06 schreef Jill-RMC het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is niet de enige zeehond die de weg kwijt is zo te zien...
Op het Hubertusviaduct waren ze ook aan het opbouwen....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:04 schreef 4-elements het volgende:
Politie stond met een lasergun op de Lozerlaan. Gelukkig aan de andere kant van de weg dan waar ik reed...
Nee das ter hoogte van de gevangenis en dat is begrijpelijk.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:54 schreef ook_gek het volgende:
zeker vito busje. Die staater elke ochend. Dan blokkerenze de weg tot dat hij vrij leeg is en dan komt er een 2de auto vol gas de gevangenis uit rijden. En in het weekend oefenen ze dat heel erg veel.
Ook op hele drukke dagen oefenen ze dat met volvo en VW wagens, tussen auto's in het midden door rijden op hoge snelheid.
Ziet er altijd indrukwekkend uit vind ik![]()
Die gasten kunnen echt wel goed en netjes rijden. Als je ziet wat die gasten met zo een auto doen op hoge snelheid
Lijkt me onverstandigquote:Op zondag 4 mei 2008 17:42 schreef Jill-RMC het volgende:
Mmm volgens mij is er iemand van het Zuiderlijk havenhoofd geflikkerd...
Dus we treffen je voorlopig alleen in het ziekenhuis aan?quote:Op zondag 4 mei 2008 22:05 schreef ook_gek het volgende:
En ik ben verband hahaha
Ook_gek's auto is ook gekquote:Op maandag 5 mei 2008 10:09 schreef ook_gek het volgende:
heel de dag werken
En ik ben vrij rood whehehe
Wel mooi weekebd gehad. Heb zelfs de auto staan poetsen. En hij glimt als een gek
Me woningquote:Op maandag 5 mei 2008 10:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen? Zo'n schilderij aan het inkleuren met van die nummertjes?
quote:Op maandag 5 mei 2008 10:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Me woningdus 3 verdiepingen van totaal 130m2 vloeroppervlakte met muren van 2.80 hoog die bijna niet met verfrollers te doen zijn ivm stucwerk wat soms los laat dan
(huurwoning he
dan ga ik er niet zoveel geld aan uitgeven om opnieuw te stucen
)
Kheb een dakterrasquote:Op maandag 5 mei 2008 10:47 schreef Armageddon het volgende:
Lekker laten liggen die kwasten. Bier halen en de tuin in.
Ben je vanavond thuis!!!!????quote:Op maandag 5 mei 2008 10:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kheb een dakterraswel 40m2 groot
en een biertap (geen kleintje maar gewoon een biertap zoals in een cafe
die ik heb overgehouden toen ik bij Heineken werkte
)
Ik hoop het niet, hoop dat ik in scheveningen op een terras zitquote:
Doorwerken jij!quote:Op maandag 5 mei 2008 11:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, hoop dat ik in scheveningen op een terras zitALS ik me doelstelling voor vandaag heb behaalt dan he
leuk een fust naar boven tillenquote:Op maandag 5 mei 2008 10:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kheb een dakterraswel 40m2 groot
en een biertap (geen kleintje maar gewoon een biertap zoals in een cafe
die ik heb overgehouden toen ik bij Heineken werkte
)
Ow ik denk ik kom even een biertje doen.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, hoop dat ik in scheveningen op een terras zitALS ik me doelstelling voor vandaag heb behaalt dan he
Voor echte mannen geen probleemquote:
Dat kan binnenkort altijdquote:Op maandag 5 mei 2008 11:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ow ik denk ik kom even een biertje doen.
Misschien nooit een pm gehad van je met je gegevensquote:Op maandag 5 mei 2008 11:28 schreef Armageddon het volgende:
Gezellig! Moeten we maar een keer afspreken met een zooi gezellige mensen uit dit topic. Zeg anaal! Waarom sta ik niet in dat overzicht?
Komt er aan!quote:Op maandag 5 mei 2008 11:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Misschien nooit een pm gehad van je met je gegevensmaar dat kan veranderen als je me pm'ed
Korte intro van jezelf in 2 zinnen en je verjaardagsdatumquote:Op maandag 5 mei 2008 11:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Komt er aan!
Wat moet je weten? M'n pincode krijg je niet hoor.
Sterkte! Als je maar morgen ook een beetje van dat heerlijke zonnetje genietquote:Op maandag 5 mei 2008 23:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben nog bezig met verven, ff beetje afwerken en morgen om 0830 weer verder
Pleurishitte.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:40 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Sterkte! Als je maar morgen ook een beetje van dat heerlijke zonnetje geniet.
Hoop het wel, heb nog wat deuren, kozijnen te schuren en verven voordat ik de slaapkamer, douche en wc nog moet doenquote:Op maandag 5 mei 2008 23:40 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Sterkte! Als je maar morgen ook een beetje van dat heerlijke zonnetje geniet.
Ik moet vandaag al weer werken...quote:
I know, zie ook de PI bij die post...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:06 schreef becky27 het volgende:
ik ook hoor. bedoel met morgen: goedemorgen
Dudequote:
sex is ook goed voor de conditie.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:28 schreef xxMirandaxx het volgende:
Elegy, wist je dat hardlopen zonder conditie niet fijn is?
Daarom rustig opbouwen hèquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:28 schreef xxMirandaxx het volgende:
Elegy, wist je dat hardlopen zonder conditie niet fijn is?
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
sex is ook goed voor de conditie.
Dus wat heb je vanavond te doen?
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:48 schreef Elegy het volgende:
[..]
Daarom rustig opbouwen hè
Ik moet ook weer beginnen, heb een dikke drie weken niks gedaan -> geen tijd
Zondag maar weer eens proberen. Parkeren op de boulevard in Scheveningen is pas betaald vanaf tien uur toch?@ ook_gek
![]()
Mooi, dat wordt zaterdag dan vroeg opstaanquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:54 schreef xxMirandaxx het volgende:
[..]
Jaja, elke avond vanaf nu heb ik mezelf belooft.![]()
En 10 uur klopt inderdaad.
Niks mis met kantoor werk in de zomer. Lekker koel, lekker rustigquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:52 schreef Atreidez het volgende:
Bah, kantoorwerk met dit weer moet verboden worden
Das waar, de airco werktquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:11 schreef Elegy het volgende:
Niks mis met kantoor werk in de zomer. Lekker koel, lekker rustig
Da's ook de enige die echt hard werkt in de zomer op kantoorquote:
hier ben ik! aan het werk en lekker druk!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:07 schreef ook_gek het volgende:
ik ben aan het werk en dat is helemaal niet leuk
Moe, gaar, naar de klote, geen zin
* ook_gek mist becky27
...beloofd...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:54 schreef xxMirandaxx het volgende:
[..]
Jaja, elke avond vanaf nu heb ik mezelf belooft.![]()
En 10 uur klopt inderdaad.
Hij zwaaide terug neem ik aan?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:51 schreef jna het volgende:
RATMEN, ik heb gister nog naar je kabouter lopen zwaaienMoest van station laan van noi naar huis lopen.
Nog niet alle, mams moet nog steeds aan de slagquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:35 schreef Charisma het volgende:
wat een weertje he mensjes ????
Ook_Gek, waarom verf je nou met de mooiste dagen van deze tijd? dat kan toch wachten?
ik kijk telkens als ik bij het kruispunt ben altijd naar je boskabouter RATMEN![]()
heb je nu al je gordijnen hangen ????
nou - dan ga je haar uitnodigen , voor haar lekker koken en zij de dingen naaien en ophangen, toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:55 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nog niet alle, mams moet nog steeds aan de slag.
Dat komt omdat 'ie zo klein is...quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:22 schreef becky27 het volgende:
en ik kan de kabouter van RATMEN niet vinden :-(
Wat een dubieuze opmerking is datquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:22 schreef becky27 het volgende:
en ik kan de kabouter van RATMEN niet vinden :-(
en iedereen goedemorgen!!
heeeeeel dubieus!quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:37 schreef Elegy het volgende:
[..]
Wat een dubieuze opmerking is dat
En hoi allemaal!
zo lang je mij maar kan vindenquote:
Je bedoelt jouw stramme kabouterquote:
nietquote:
Nette jongens finishen als laatste!quote:
In dat geval wil ik haar volledig suf neukenquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
In dat geval wil ik haar volledig suf neuken
nee jou duh kleine geile opdonderquote:
Nee, je bent gediskwalificeerd wegens obsceen gedragquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee jou duh kleine geile opdonder
ga ik nu wel de eindstreep halen nu ik niet netjes doe?
Nah! Ik zal em es even streng toespreken!quote:
Geen wat? Een bakouter?quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:14 schreef Charisma het volgende:
goede avond, wat was het weer herlijk buiten zeg ...![]()
zeg nou, Becky geen BK gezien? dan moet j naar Hans Anders
RATMEN slaapt nooit voor 1 uurquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:50 schreef Charisma het volgende:
BosKabouter = BK
yes![]()
zo laat nog wakker RATMEN?
ik moet nog twee nachten
Ik heb geen brood meer, dus daarom ligt er ni een zak wortels op mijn bureauquote:
Outcastquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:05 schreef ook_gek het volgende:
ik hebgeen eten hier liggen
Ben zeker nu niet hip?
Shitquote:
Die heb ik rond gemaildquote:
Nope, slaap nog niet. Ik kom morgen naar de voorstelling wel even een roseetje bij je halenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:13 schreef Charisma het volgende:
leuk !! RATMEN, aaah helaas is het al 01:11, dus je ligt al op een oor
ik wil onze nieuweling even welkom heten![]()
laatste nacht en morgen strand, zuiderpark,.zaterdag rondvaart met de ooievaart-boot en savonds BB-knooien in mijn tuin Q
dat wik ik zien !! hihiquote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:15 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nope, slaap nog niet. Ik kom morgen naar de voorstelling wel even een roseetje bij je halen.
Komt wel goed, ik stuur gewoon mijn BK vooruitquote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:53 schreef Charisma het volgende:
[..]
dat wik ik zien !! hihi
moet je wel goed kijken bij welke deur je aanbelt
Welkom!quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:05 schreef Paramnesia het volgende:
Hallo, over een maand mag ik me inwoner van den Haag noemen. Kom even buurten
heet het tennis ventje je weer niet met rust gelatenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:54 schreef becky27 het volgende:
goedemorgen, ben brak en moet nog tot half zes
niets tegen mijn tennisventje hequote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heet het tennis ventje je weer niet met rust gelaten
Ik mis je
Becky's ballenjongenquote:
ik ben geen tennis leerraarquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:05 schreef becky27 het volgende:
[..]
niets tegen mijn tennisventje he![]()
![]()
maar het was de rosé helaas
quote:
nee nee ik woon vlak bij een tennus baan en dat ziet er altijd goed uitquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja in die boekjes die jij leest maar in het echt valt dat vies tegen.
Afslag Delft/Rijswijk bedoel je?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:05 schreef WheeleE het volgende:
Boh, verlies elke keer weer deze reeks uit het oog! En dat nog wel als geboren en getogen hagenees, al 26 jaar lang.
Zijn er meer mensen hier die veel voordeel hebben van de reconstructie van de afrit Den Haag Zuid van de A4? Ik heb de afgelopen maand geen enkele keer meer vastgestaan voor de afrit...
Nee, die na de 2 Rijswijk-afslagen, bij de Harnaschpolder enzo, waterzuiveringsgedoe.quote:
Ow, die ken ik niet. Ik ga er altijd bij Rijswijk/Delft af en dan zo heulemaal rechtdoor tot aan de Erasmusweg rotonde.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:36 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Nee, die na de 2 Rijswijk-afslagen, bij de Harnaschpolder enzo, waterzuiveringsgedoe.
ik heb toch niet gezegd dat hij een jup is, hoewel ik er wel eentje ben zegt men. Maar dumpen doe ik niet hoor....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben geen tennis leerraar
ik ben niet zo sportief
ik ben motories gestoord wat dat betreft
ik ben niet zo een jup
Maar ik heb een hart van goud en heel lief.
Dus beter dump je hem en ga je voor mij
Maar dan klopt je ondertitel niet meer toch? Of ben je gewoon op zoek naar méér mannenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:50 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik heb toch niet gezegd dat hij een jup is, hoewel ik er wel eentje ben zegt men. Maar dumpen doe ik niet hoor....
als je aan tennis doet ben je jupquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:50 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik heb toch niet gezegd dat hij een jup is, hoewel ik er wel eentje ben zegt men. Maar dumpen doe ik niet hoor....
Hai!quote:
Wie noemt je een yup dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:54 schreef becky27 het volgende:
en ik tennis nog maar twee jaar, das niet zo lang en ben een boerendochter, toch vinden ze me een jup maar ik ben helemaal geen jup.
dinkie zijn goehoed, ik hoop ook ooit een dinkie te worden, later als ik groot ben!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:31 schreef XL het volgende:
Maar yup is toch helemaal geen vies woord? Ik ben ook een yup, heb er geen last van. Ik ben misschien binnenkort zelfs dinkie.... nog beter!
hai terug!quote:
Ah, boerinnen noemen wij die ook wel hier!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:53 schreef becky27 het volgende:
mijn vriendinnetjes van de middelbare school noemen me een jup/yup......tenminste sommige, maar ja die zijn ook blijven hangen in het brabantse, dan krijg je dat
Double Income No Kidsquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:58 schreef ook_gek het volgende:
wat is een dinkie dan :s
En ik ben op en top jup en er trots op
Zo dus.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:05 schreef Elegy het volgende:
[..]
Double Income No Kids
Zeg maar, om het eens in managerstaal te zeggen: Twee yuppen die een Mutual Agreement Clausule hebben getroffen met elkaar welke qua Income en Livingspace een Progressive Climbing laat zien met Benefits voor de beide partijen. Onder het Service Level Agreement valt onder meer dat het om een Fusie gaat, geen Take-over en er worden geen Dochterondernemingen gestart omdat zoiets een Bump in de Roadmap van de Careerkoers betekent. Teamplayers die Excellereren in Self-Sufficiency dus.
Met jouw mannenjacht wordt het waarschijnlijk "Vinkie" = Various Incomes No Kidsquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:51 schreef becky27 het volgende:
[..]
dinkie zijn goehoed, ik hoop ook ooit een dinkie te worden, later als ik groot ben!
Double Incomes No Kids, maar dan met kinderen... Ik ben benieuwd hoe je dat gaat bewijzen!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:08 schreef ook_gek het volgende:
ja maar dat kan ook met kinderen
Ga ik bewijzen
ik wil ooit (over een jaar of twee of zo) wel kinderen maar dinkie spelen mag sneller hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:09 schreef ook_gek het volgende:
becky waarom wil jij geen kinderen dan?
Of is dit een vraag die te prive is?
ideaal toch.....kom maar door met dat geldquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Met jouw mannenjacht wordt het waarschijnlijk "Vinkie" = Various Incomes No Kids
Stevig tempo! Tip: Niet te snel dit soort uitgestippelde routes prijsgeven aan de doelgroep.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:20 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik wil ooit (over een jaar of twee of zo) wel kinderen maar dinkie spelen mag sneller hoor
*hand op de knip houd* En wat heb jij zoal te bieden?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:21 schreef becky27 het volgende:
ideaal toch.....kom maar door met dat geld
ik roep al vanaf het moment dat ik voor het eerst ongesteld werd dat ik jong moeder wilde worden, dus de doelgroep is al een aantal jaren op de hoogtequote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:31 schreef XL het volgende:
[..]
Stevig tempo! Tip: Niet te snel dit soort uitgestippelde routes prijsgeven aan de doelgroep.
tuurlijk wel je bent jong van geestquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:39 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik roep al vanaf het moment dat ik voor het eerst ongesteld werd dat ik jong moeder wilde worden, dus de doelgroep is al een aantal jaren op de hoogtemaar jong moeder worden gaat niet meer
Ik kom op mijn busroute in H'sum ook langs een of ander opvangcentrum voor jonge moeders, dus die bus zit vaak ook vol met meisjes van 16-20 met kinderen...moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:05 schreef Lovechild het volgende:
Ik woon hier nou bijna 9 jaar en ik kan me nog steeds verbazen over de echt jonge moeders die ik hier soms zie (zeg tussen de 16 en 23). "Daar waar ik vandaan kom" zag je dat nooit. Maar wennen doet het blijkbaar ook niet.
Waarom niet? Wou je langskomen?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:43 schreef admiraal_anaal het volgende:![]()
oja vind je het verstandig je adres (als het al je adres is) zo te laten staan
Young Urban Professionalquote:Op zaterdag 10 mei 2008 04:40 schreef RATMEN het volgende:
Hallo, ik ben een yup .. en jullie? Al weet waarschijnlijk de helft van jullie niet waard de afkorting YUP voor staat.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 09:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
Young Urban Professional
Voor mijn definitie van Dinkie, zie een paar posts terug
Sinds wanneer woon je ongeveer in mijn achtertuin?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:34 schreef Armageddon het volgende:
Ome Arma heeft weer wat. Zit ik gezellig in de tuin vanavond met vriendinlief. Gezellig vuurkorf aan. Je kent het wel. Nu maakt ome Arma iets grotere vuurtjes dan de mensheid gewend is. Dus was dit het resultaat.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
valt toch best mee?![]()
[ afbeelding ]
Met dit weer de stad in op zaterdagquote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:51 schreef Elegy het volgende:
Kutweer is het
Straks wel de stad in voor nieuwe kleding maar wat mij betreft mag er wel tien graden af
Hey lief en mooi broekkie! Wij weten wel beter hequote:
Haaiquote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:59 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Hey lief en mooi broekkie! Wij weten wel beter he.
.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:36 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Haai! Zeker, lekker in de tuin met een koud biertje niets doen.
Alcoholistquote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:42 schreef admiraal_anaal het volgende:is het zaterdagavond, is me biervat op
Moet ik weer de deur uit voor een nieuw gratis biervat![]()
tot straks
quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:05 schreef Elegy het volgende:
Double Income No Kids
Zeg maar, om het eens in managerstaal te zeggen: Twee yuppen die een Mutual Agreement Clausule hebben getroffen met elkaar welke qua Income en Livingspace een Progressive Climbing laat zien met Benefits voor de beide partijen. Onder het Service Level Agreement valt onder meer dat het om een Fusie gaat, geen Take-over en er worden geen Dochterondernemingen gestart omdat zoiets een Bump in de Roadmap van de Careerkoers betekent. Teamplayers die Excellereren in Self-Sufficiency dus.
quote:
quote:
heerlijk, ik heb mijn bed voor het balkon gezet deuren open dus ik lig nu al te bakken in de zon terwijl ik ontnuchterquote:Op zondag 11 mei 2008 10:12 schreef RATMEN het volgende:
Pff, leuk hoor mooi weer. Ik word alleen wel mijn bed uitgebrand door het zonnetje ...
En daarom ben ik zo blij met mijn huishoudsterquote:
Ha, medeyup!quote:Op zondag 11 mei 2008 11:36 schreef RATMEN het volgende:
En daarom ben ik zo blij met mijn huishoudster.
Vind ik op dit moment nog wat decadent in een appartementjequote:Op zondag 11 mei 2008 11:36 schreef RATMEN het volgende:
En daarom ben ik zo blij met mijn huishoudster.
Ik heb ook maar aan appartementje van 90 vierkante meterquote:Op zondag 11 mei 2008 11:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Vind ik op dit moment nog wat decadent in een appartementje
Luie donderquote:Op zondag 11 mei 2008 12:50 schreef RATMEN het volgende:
Ik heb ook maar aan appartementje van 90 vierkante meter.
Ik zit al helemaal klaar voor de GP!!quote:Op zondag 11 mei 2008 12:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Luie donder![]()
Wij iets van 76 oid maar ook twee hamsters. Kost me een uur om beide beesten te verschonen, helpt natuurlijk ook niet dat ze in konijnenkooien zittenMaar goed, nog even dweilen en m'n PC kamertje opruimen en ik ben helemaal klaar. Vervolgens buiten op het balkon met een verse ananas naar de GP kijken. Ik denk dat ik ook nog even snel een bak vanille ijs ga halen voor bij de ananas
Outsourcenquote:Op zondag 11 mei 2008 13:20 schreef RATMEN het volgende:
Enne, ben geen luie donder, ik vind alleen dat je alles wat je niet leuk vindt, je moet uitbesteden.
Nog bruinerquote:Op zondag 11 mei 2008 19:12 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben weer iets bruiner. Vanmorgen hele lieve moederdag cadeautjes gekregen daarna naar het strand en net lekker fris gedouched.
Was erg druk op het strand en in de Haagse Beek (of Beeck , weet het niet meer) ook! We wilden daar zomaar even wat gaan eten maar dat ging niet lukken
.
Ach thuis in de tuin is ook fijn met dit weer.
Smeer je je wel in Ook_gek ?;)
Gefeliciteerd met je verjaardag skattiequote:
Ja inderdaad nog bruiner , hoe kan het hequote:
geen BK gezien en jou ook nietquote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:14 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Komt wel goed, ik stuur gewoon mijn BK vooruit.
Ehhh, het is 2e pinksterdag toch?!quote:Op maandag 12 mei 2008 10:32 schreef Charisma het volgende:
nou wat was het mooi het weekend he? ik zit inmiddels weer koeltjes op mijn werk , maat gisteren heerlijk op strand gezeten en lekker bruin geworden, roseetje erbij , wat wil en wenst mens meer
Nee, mijn BK stond midden in de nacht huilend voor de deur, hij was de weg kwijt geraaktquote:
Relaxed hoorquote:Op maandag 12 mei 2008 10:04 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ja inderdaad nog bruiner , hoe kan het heDe afscheiding van mijn bikini lijkt gewoon wit nu
.
Dalijk weer de zon in , morgen en woensdag werken en dan weer weekend
Mijn eengezinswoninkje is trouwens rond en nabij de 70 vierkante meter maar ik mag het mooi zelf schoonmaken.
Sommige mensen gaan gewoon diehard naar hun werk.quote:
Wat dacht je van nietquote:
Slappelingquote:
Barbecues op gas of elektriciteit zou ik geen barbecue willen noemen.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:02 schreef zeemonster het volgende:
Btw ik wil een barbecue gaan kopen en dan het liefst eentje die op houtskool werkt . Dus geen gas of op elektriciteit.
Tenminste een elektrische zou ik dan nog wel willen misschien.
Heeft iemand hier dan een tip.
Koop eenquote:Op maandag 12 mei 2008 23:06 schreef zeemonster het volgende:
Je hebt wel zoiets op internet als de barbecueshop vond ik zojuist. Maar ik snap er echt weinig van merk ik...
Ik denk dat ik zaterdag maar eens de bogaard inga.
Ik wil er het liefst ook 1 op houtskool , dat ruikt zo lekker ook
Ik weet in ieder geval wat ik wil dus dat scheelt al een hele hoop als ik in de winkel sta.
De Rolls onder de BBQ'squote:
NY is tof!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:04 schreef RATMEN het volgende:
Goedemorgen!! Moe!! Gesloopt!! Maar nog twee nachtjes slapen en dan ga ik naar New York.
Thanx! Nu nog eerst even twee dagen werken, op naar kantoorquote:
Al anderhalf jaar. Waar zit je dan?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:08 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Sinds wanneer woon je ongeveer in mijn achtertuin?
oeh neem 2 abercrombie & fitchs polo's mee voor mequote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:04 schreef RATMEN het volgende:
Goedemorgen!! Moe!! Gesloopt!! Maar nog twee nachtjes slapen en dan ga ik naar New York.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |