RATMEN slaapt nooit voor 1 uurquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:50 schreef Charisma het volgende:
BosKabouter = BK
yes![]()
zo laat nog wakker RATMEN?
ik moet nog twee nachten
Ik heb geen brood meer, dus daarom ligt er ni een zak wortels op mijn bureauquote:
Outcastquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:05 schreef ook_gek het volgende:
ik hebgeen eten hier liggen
Ben zeker nu niet hip?
Shitquote:
Die heb ik rond gemaildquote:
Nope, slaap nog niet. Ik kom morgen naar de voorstelling wel even een roseetje bij je halenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:13 schreef Charisma het volgende:
leuk !! RATMEN, aaah helaas is het al 01:11, dus je ligt al op een oor
ik wil onze nieuweling even welkom heten![]()
laatste nacht en morgen strand, zuiderpark,.zaterdag rondvaart met de ooievaart-boot en savonds BB-knooien in mijn tuin Q
dat wik ik zien !! hihiquote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:15 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nope, slaap nog niet. Ik kom morgen naar de voorstelling wel even een roseetje bij je halen.
Komt wel goed, ik stuur gewoon mijn BK vooruitquote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:53 schreef Charisma het volgende:
[..]
dat wik ik zien !! hihi
moet je wel goed kijken bij welke deur je aanbelt
Welkom!quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:05 schreef Paramnesia het volgende:
Hallo, over een maand mag ik me inwoner van den Haag noemen. Kom even buurten
heet het tennis ventje je weer niet met rust gelatenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:54 schreef becky27 het volgende:
goedemorgen, ben brak en moet nog tot half zes
niets tegen mijn tennisventje hequote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heet het tennis ventje je weer niet met rust gelaten
Ik mis je
Becky's ballenjongenquote:
ik ben geen tennis leerraarquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:05 schreef becky27 het volgende:
[..]
niets tegen mijn tennisventje he![]()
![]()
maar het was de rosé helaas
quote:
nee nee ik woon vlak bij een tennus baan en dat ziet er altijd goed uitquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja in die boekjes die jij leest maar in het echt valt dat vies tegen.
Afslag Delft/Rijswijk bedoel je?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:05 schreef WheeleE het volgende:
Boh, verlies elke keer weer deze reeks uit het oog! En dat nog wel als geboren en getogen hagenees, al 26 jaar lang.
Zijn er meer mensen hier die veel voordeel hebben van de reconstructie van de afrit Den Haag Zuid van de A4? Ik heb de afgelopen maand geen enkele keer meer vastgestaan voor de afrit...
Nee, die na de 2 Rijswijk-afslagen, bij de Harnaschpolder enzo, waterzuiveringsgedoe.quote:
Ow, die ken ik niet. Ik ga er altijd bij Rijswijk/Delft af en dan zo heulemaal rechtdoor tot aan de Erasmusweg rotonde.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:36 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Nee, die na de 2 Rijswijk-afslagen, bij de Harnaschpolder enzo, waterzuiveringsgedoe.
ik heb toch niet gezegd dat hij een jup is, hoewel ik er wel eentje ben zegt men. Maar dumpen doe ik niet hoor....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben geen tennis leerraar
ik ben niet zo sportief
ik ben motories gestoord wat dat betreft
ik ben niet zo een jup
Maar ik heb een hart van goud en heel lief.
Dus beter dump je hem en ga je voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |