Dudequote:
sex is ook goed voor de conditie.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:28 schreef xxMirandaxx het volgende:
Elegy, wist je dat hardlopen zonder conditie niet fijn is?
Daarom rustig opbouwen hèquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:28 schreef xxMirandaxx het volgende:
Elegy, wist je dat hardlopen zonder conditie niet fijn is?
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
sex is ook goed voor de conditie.
Dus wat heb je vanavond te doen?
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:48 schreef Elegy het volgende:
[..]
Daarom rustig opbouwen hè
Ik moet ook weer beginnen, heb een dikke drie weken niks gedaan -> geen tijd
Zondag maar weer eens proberen. Parkeren op de boulevard in Scheveningen is pas betaald vanaf tien uur toch?@ ook_gek
![]()
Mooi, dat wordt zaterdag dan vroeg opstaanquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:54 schreef xxMirandaxx het volgende:
[..]
Jaja, elke avond vanaf nu heb ik mezelf belooft.![]()
En 10 uur klopt inderdaad.
Niks mis met kantoor werk in de zomer. Lekker koel, lekker rustigquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:52 schreef Atreidez het volgende:
Bah, kantoorwerk met dit weer moet verboden worden
Das waar, de airco werktquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:11 schreef Elegy het volgende:
Niks mis met kantoor werk in de zomer. Lekker koel, lekker rustig
Da's ook de enige die echt hard werkt in de zomer op kantoorquote:
hier ben ik! aan het werk en lekker druk!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:07 schreef ook_gek het volgende:
ik ben aan het werk en dat is helemaal niet leuk
Moe, gaar, naar de klote, geen zin
* ook_gek mist becky27
...beloofd...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:54 schreef xxMirandaxx het volgende:
[..]
Jaja, elke avond vanaf nu heb ik mezelf belooft.![]()
En 10 uur klopt inderdaad.
Hij zwaaide terug neem ik aan?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:51 schreef jna het volgende:
RATMEN, ik heb gister nog naar je kabouter lopen zwaaienMoest van station laan van noi naar huis lopen.
Nog niet alle, mams moet nog steeds aan de slagquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:35 schreef Charisma het volgende:
wat een weertje he mensjes ????
Ook_Gek, waarom verf je nou met de mooiste dagen van deze tijd? dat kan toch wachten?
ik kijk telkens als ik bij het kruispunt ben altijd naar je boskabouter RATMEN![]()
heb je nu al je gordijnen hangen ????
nou - dan ga je haar uitnodigen , voor haar lekker koken en zij de dingen naaien en ophangen, toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:55 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nog niet alle, mams moet nog steeds aan de slag.
Dat komt omdat 'ie zo klein is...quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:22 schreef becky27 het volgende:
en ik kan de kabouter van RATMEN niet vinden :-(
Wat een dubieuze opmerking is datquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:22 schreef becky27 het volgende:
en ik kan de kabouter van RATMEN niet vinden :-(
en iedereen goedemorgen!!
heeeeeel dubieus!quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:37 schreef Elegy het volgende:
[..]
Wat een dubieuze opmerking is dat
En hoi allemaal!
zo lang je mij maar kan vindenquote:
Je bedoelt jouw stramme kabouterquote:
nietquote:
Nette jongens finishen als laatste!quote:
In dat geval wil ik haar volledig suf neukenquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
In dat geval wil ik haar volledig suf neuken
nee jou duh kleine geile opdonderquote:
Nee, je bent gediskwalificeerd wegens obsceen gedragquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee jou duh kleine geile opdonder
ga ik nu wel de eindstreep halen nu ik niet netjes doe?
Nah! Ik zal em es even streng toespreken!quote:
Geen wat? Een bakouter?quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:14 schreef Charisma het volgende:
goede avond, wat was het weer herlijk buiten zeg ...![]()
zeg nou, Becky geen BK gezien? dan moet j naar Hans Anders
RATMEN slaapt nooit voor 1 uurquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:50 schreef Charisma het volgende:
BosKabouter = BK
yes![]()
zo laat nog wakker RATMEN?
ik moet nog twee nachten
Ik heb geen brood meer, dus daarom ligt er ni een zak wortels op mijn bureauquote:
Outcastquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:05 schreef ook_gek het volgende:
ik hebgeen eten hier liggen
Ben zeker nu niet hip?
Shitquote:
Die heb ik rond gemaildquote:
Nope, slaap nog niet. Ik kom morgen naar de voorstelling wel even een roseetje bij je halenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:13 schreef Charisma het volgende:
leuk !! RATMEN, aaah helaas is het al 01:11, dus je ligt al op een oor
ik wil onze nieuweling even welkom heten![]()
laatste nacht en morgen strand, zuiderpark,.zaterdag rondvaart met de ooievaart-boot en savonds BB-knooien in mijn tuin Q
dat wik ik zien !! hihiquote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:15 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nope, slaap nog niet. Ik kom morgen naar de voorstelling wel even een roseetje bij je halen.
Komt wel goed, ik stuur gewoon mijn BK vooruitquote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:53 schreef Charisma het volgende:
[..]
dat wik ik zien !! hihi
moet je wel goed kijken bij welke deur je aanbelt
Welkom!quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:05 schreef Paramnesia het volgende:
Hallo, over een maand mag ik me inwoner van den Haag noemen. Kom even buurten
heet het tennis ventje je weer niet met rust gelatenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:54 schreef becky27 het volgende:
goedemorgen, ben brak en moet nog tot half zes
niets tegen mijn tennisventje hequote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heet het tennis ventje je weer niet met rust gelaten
Ik mis je
Becky's ballenjongenquote:
ik ben geen tennis leerraarquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:05 schreef becky27 het volgende:
[..]
niets tegen mijn tennisventje he![]()
![]()
maar het was de rosé helaas
quote:
nee nee ik woon vlak bij een tennus baan en dat ziet er altijd goed uitquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja in die boekjes die jij leest maar in het echt valt dat vies tegen.
Afslag Delft/Rijswijk bedoel je?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:05 schreef WheeleE het volgende:
Boh, verlies elke keer weer deze reeks uit het oog! En dat nog wel als geboren en getogen hagenees, al 26 jaar lang.
Zijn er meer mensen hier die veel voordeel hebben van de reconstructie van de afrit Den Haag Zuid van de A4? Ik heb de afgelopen maand geen enkele keer meer vastgestaan voor de afrit...
Nee, die na de 2 Rijswijk-afslagen, bij de Harnaschpolder enzo, waterzuiveringsgedoe.quote:
Ow, die ken ik niet. Ik ga er altijd bij Rijswijk/Delft af en dan zo heulemaal rechtdoor tot aan de Erasmusweg rotonde.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:36 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Nee, die na de 2 Rijswijk-afslagen, bij de Harnaschpolder enzo, waterzuiveringsgedoe.
ik heb toch niet gezegd dat hij een jup is, hoewel ik er wel eentje ben zegt men. Maar dumpen doe ik niet hoor....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben geen tennis leerraar
ik ben niet zo sportief
ik ben motories gestoord wat dat betreft
ik ben niet zo een jup
Maar ik heb een hart van goud en heel lief.
Dus beter dump je hem en ga je voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |