Lijkt me onverstandigquote:Op zondag 4 mei 2008 17:42 schreef Jill-RMC het volgende:
Mmm volgens mij is er iemand van het Zuiderlijk havenhoofd geflikkerd...
Dus we treffen je voorlopig alleen in het ziekenhuis aan?quote:Op zondag 4 mei 2008 22:05 schreef ook_gek het volgende:
En ik ben verband hahaha
Ook_gek's auto is ook gekquote:Op maandag 5 mei 2008 10:09 schreef ook_gek het volgende:
heel de dag werken
En ik ben vrij rood whehehe
Wel mooi weekebd gehad. Heb zelfs de auto staan poetsen. En hij glimt als een gek
Me woningquote:Op maandag 5 mei 2008 10:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen? Zo'n schilderij aan het inkleuren met van die nummertjes?
quote:Op maandag 5 mei 2008 10:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Me woningdus 3 verdiepingen van totaal 130m2 vloeroppervlakte met muren van 2.80 hoog die bijna niet met verfrollers te doen zijn ivm stucwerk wat soms los laat dan
(huurwoning he
dan ga ik er niet zoveel geld aan uitgeven om opnieuw te stucen
)
Kheb een dakterrasquote:Op maandag 5 mei 2008 10:47 schreef Armageddon het volgende:
Lekker laten liggen die kwasten. Bier halen en de tuin in.
Ben je vanavond thuis!!!!????quote:Op maandag 5 mei 2008 10:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kheb een dakterraswel 40m2 groot
en een biertap (geen kleintje maar gewoon een biertap zoals in een cafe
die ik heb overgehouden toen ik bij Heineken werkte
)
Ik hoop het niet, hoop dat ik in scheveningen op een terras zitquote:
Doorwerken jij!quote:Op maandag 5 mei 2008 11:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, hoop dat ik in scheveningen op een terras zitALS ik me doelstelling voor vandaag heb behaalt dan he
leuk een fust naar boven tillenquote:Op maandag 5 mei 2008 10:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kheb een dakterraswel 40m2 groot
en een biertap (geen kleintje maar gewoon een biertap zoals in een cafe
die ik heb overgehouden toen ik bij Heineken werkte
)
Ow ik denk ik kom even een biertje doen.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, hoop dat ik in scheveningen op een terras zitALS ik me doelstelling voor vandaag heb behaalt dan he
Voor echte mannen geen probleemquote:
Dat kan binnenkort altijdquote:Op maandag 5 mei 2008 11:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ow ik denk ik kom even een biertje doen.
Misschien nooit een pm gehad van je met je gegevensquote:Op maandag 5 mei 2008 11:28 schreef Armageddon het volgende:
Gezellig! Moeten we maar een keer afspreken met een zooi gezellige mensen uit dit topic. Zeg anaal! Waarom sta ik niet in dat overzicht?
Komt er aan!quote:Op maandag 5 mei 2008 11:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Misschien nooit een pm gehad van je met je gegevensmaar dat kan veranderen als je me pm'ed
Korte intro van jezelf in 2 zinnen en je verjaardagsdatumquote:Op maandag 5 mei 2008 11:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Komt er aan!
Wat moet je weten? M'n pincode krijg je niet hoor.
Sterkte! Als je maar morgen ook een beetje van dat heerlijke zonnetje genietquote:Op maandag 5 mei 2008 23:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben nog bezig met verven, ff beetje afwerken en morgen om 0830 weer verder
Pleurishitte.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:40 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Sterkte! Als je maar morgen ook een beetje van dat heerlijke zonnetje geniet.
Hoop het wel, heb nog wat deuren, kozijnen te schuren en verven voordat ik de slaapkamer, douche en wc nog moet doenquote:Op maandag 5 mei 2008 23:40 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Sterkte! Als je maar morgen ook een beetje van dat heerlijke zonnetje geniet.
Ik moet vandaag al weer werken...quote:
I know, zie ook de PI bij die post...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:06 schreef becky27 het volgende:
ik ook hoor. bedoel met morgen: goedemorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |