Ik kom op mijn busroute in H'sum ook langs een of ander opvangcentrum voor jonge moeders, dus die bus zit vaak ook vol met meisjes van 16-20 met kinderen...moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:05 schreef Lovechild het volgende:
Ik woon hier nou bijna 9 jaar en ik kan me nog steeds verbazen over de echt jonge moeders die ik hier soms zie (zeg tussen de 16 en 23). "Daar waar ik vandaan kom" zag je dat nooit. Maar wennen doet het blijkbaar ook niet.
Waarom niet? Wou je langskomen?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:43 schreef admiraal_anaal het volgende:![]()
oja vind je het verstandig je adres (als het al je adres is) zo te laten staan
Young Urban Professionalquote:Op zaterdag 10 mei 2008 04:40 schreef RATMEN het volgende:
Hallo, ik ben een yup .. en jullie? Al weet waarschijnlijk de helft van jullie niet waard de afkorting YUP voor staat.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 09:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
Young Urban Professional
Voor mijn definitie van Dinkie, zie een paar posts terug
Sinds wanneer woon je ongeveer in mijn achtertuin?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:34 schreef Armageddon het volgende:
Ome Arma heeft weer wat. Zit ik gezellig in de tuin vanavond met vriendinlief. Gezellig vuurkorf aan. Je kent het wel. Nu maakt ome Arma iets grotere vuurtjes dan de mensheid gewend is. Dus was dit het resultaat.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
valt toch best mee?![]()
[ afbeelding ]
Met dit weer de stad in op zaterdagquote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:51 schreef Elegy het volgende:
Kutweer is het
Straks wel de stad in voor nieuwe kleding maar wat mij betreft mag er wel tien graden af
Hey lief en mooi broekkie! Wij weten wel beter hequote:
Haaiquote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:59 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Hey lief en mooi broekkie! Wij weten wel beter he.
.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:36 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Haai! Zeker, lekker in de tuin met een koud biertje niets doen.
Alcoholistquote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:42 schreef admiraal_anaal het volgende:is het zaterdagavond, is me biervat op
Moet ik weer de deur uit voor een nieuw gratis biervat![]()
tot straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |