Marktplaats is ook leuker. Als je bij mij thuis heel hard Marktplaats roept stort heel de boel in elkaar.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:55 schreef Atreidez het volgende:
Zijn best stevige buro'sWij hebben die bij onze studenten op kamers staan.
Ik heb toch laatst op marktplaats een kastje gekocht voor 20 euro. Ze hadden ook iets in goeie maat bij ikea enzo, maar zo'n donker kersenkastje waar de deurtjes niet goed van sluiten en wat vast al bijna 100 jaar oud is heeft toch wat meer sfeer
Ahhh wat lief!!! is ie niet een beetje uit koers?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:06 schreef Jill-RMC het volgende:
Kwam net deze tegen tussen de Havenhoofden toen ik de hond aan het uitlaten was. Hij had t er erg naar zn zin
[ afbeelding ]
Okee jongens, we gaan geld verdienen!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:06 schreef Jill-RMC het volgende:
Kwam net deze tegen tussen de Havenhoofden toen ik de hond aan het uitlaten was. Hij had t er erg naar zn zin
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
Okee jongens, we gaan geld verdienen!
[ afbeelding ]
Aaaaawww das zielug!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
Okee jongens, we gaan geld verdienen!
[ afbeelding ]
Het is niet de enige zeehond die de weg kwijt is zo te zien...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:06 schreef Jill-RMC het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is niet de enige zeehond die de weg kwijt is zo te zien...
Op het Hubertusviaduct waren ze ook aan het opbouwen....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:04 schreef 4-elements het volgende:
Politie stond met een lasergun op de Lozerlaan. Gelukkig aan de andere kant van de weg dan waar ik reed...
Nee das ter hoogte van de gevangenis en dat is begrijpelijk.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:54 schreef ook_gek het volgende:
zeker vito busje. Die staater elke ochend. Dan blokkerenze de weg tot dat hij vrij leeg is en dan komt er een 2de auto vol gas de gevangenis uit rijden. En in het weekend oefenen ze dat heel erg veel.
Ook op hele drukke dagen oefenen ze dat met volvo en VW wagens, tussen auto's in het midden door rijden op hoge snelheid.
Ziet er altijd indrukwekkend uit vind ik![]()
Die gasten kunnen echt wel goed en netjes rijden. Als je ziet wat die gasten met zo een auto doen op hoge snelheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |