quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:05 schreef Elegy het volgende:
Double Income No Kids
Zeg maar, om het eens in managerstaal te zeggen: Twee yuppen die een Mutual Agreement Clausule hebben getroffen met elkaar welke qua Income en Livingspace een Progressive Climbing laat zien met Benefits voor de beide partijen. Onder het Service Level Agreement valt onder meer dat het om een Fusie gaat, geen Take-over en er worden geen Dochterondernemingen gestart omdat zoiets een Bump in de Roadmap van de Careerkoers betekent. Teamplayers die Excellereren in Self-Sufficiency dus.
quote:
quote:
heerlijk, ik heb mijn bed voor het balkon gezet deuren open dus ik lig nu al te bakken in de zon terwijl ik ontnuchterquote:Op zondag 11 mei 2008 10:12 schreef RATMEN het volgende:
Pff, leuk hoor mooi weer. Ik word alleen wel mijn bed uitgebrand door het zonnetje ...
En daarom ben ik zo blij met mijn huishoudsterquote:
Ha, medeyup!quote:Op zondag 11 mei 2008 11:36 schreef RATMEN het volgende:
En daarom ben ik zo blij met mijn huishoudster.
Vind ik op dit moment nog wat decadent in een appartementjequote:Op zondag 11 mei 2008 11:36 schreef RATMEN het volgende:
En daarom ben ik zo blij met mijn huishoudster.
Ik heb ook maar aan appartementje van 90 vierkante meterquote:Op zondag 11 mei 2008 11:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Vind ik op dit moment nog wat decadent in een appartementje
Luie donderquote:Op zondag 11 mei 2008 12:50 schreef RATMEN het volgende:
Ik heb ook maar aan appartementje van 90 vierkante meter.
Ik zit al helemaal klaar voor de GP!!quote:Op zondag 11 mei 2008 12:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Luie donder![]()
Wij iets van 76 oid maar ook twee hamsters. Kost me een uur om beide beesten te verschonen, helpt natuurlijk ook niet dat ze in konijnenkooien zittenMaar goed, nog even dweilen en m'n PC kamertje opruimen en ik ben helemaal klaar. Vervolgens buiten op het balkon met een verse ananas naar de GP kijken. Ik denk dat ik ook nog even snel een bak vanille ijs ga halen voor bij de ananas
Outsourcenquote:Op zondag 11 mei 2008 13:20 schreef RATMEN het volgende:
Enne, ben geen luie donder, ik vind alleen dat je alles wat je niet leuk vindt, je moet uitbesteden.
Nog bruinerquote:Op zondag 11 mei 2008 19:12 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben weer iets bruiner. Vanmorgen hele lieve moederdag cadeautjes gekregen daarna naar het strand en net lekker fris gedouched.
Was erg druk op het strand en in de Haagse Beek (of Beeck , weet het niet meer) ook! We wilden daar zomaar even wat gaan eten maar dat ging niet lukken
.
Ach thuis in de tuin is ook fijn met dit weer.
Smeer je je wel in Ook_gek ?;)
Gefeliciteerd met je verjaardag skattiequote:
Ja inderdaad nog bruiner , hoe kan het hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |