abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58597754
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:05 schreef Elegy het volgende:
Double Income No Kids

Zeg maar, om het eens in managerstaal te zeggen: Twee yuppen die een Mutual Agreement Clausule hebben getroffen met elkaar welke qua Income en Livingspace een Progressive Climbing laat zien met Benefits voor de beide partijen. Onder het Service Level Agreement valt onder meer dat het om een Fusie gaat, geen Take-over en er worden geen Dochterondernemingen gestart omdat zoiets een Bump in de Roadmap van de Careerkoers betekent. Teamplayers die Excellereren in Self-Sufficiency dus.

(import)Haagse Dinkie meldt zich
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_58597940
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 19:07 schreef FJD het volgende:

[..]

(import)Haagse Dinkie meldt zich

Welkom, welkom .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_58598015
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 19:22 schreef RATMEN het volgende:
Welkom, welkom .
Ik woon er al ruim een half jaar maar ach

Kleine voorstelronde Woonachtig in tussen DH CS en het NN gebouw, halverwege de 20, (net) afgestudeerd Bedrijfskundige en nu dus aan het werk. Op zich wel handig om in Barendrecht te gaan werken als je in Den Haag woont maar ach tis maar een uurtje van deur tot deur. Wat doe ik het liefst? Mensen opjagen die lopen op het fietspad van de Grote Marktstraat Serieus gesproken loop ik graag hard, op zaterdag loop ik graag hard naar de kroeg; meestal het Paard van Troje en zo af en toe schiet ik ook nog een paar fototjes
pi_58606139
Pff, leuk hoor mooi weer. Ik word alleen wel mijn bed uitgebrand door het zonnetje ...
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
  zondag 11 mei 2008 @ 10:16:06 #255
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_58606178
quote:
Op zondag 11 mei 2008 10:12 schreef RATMEN het volgende:
Pff, leuk hoor mooi weer. Ik word alleen wel mijn bed uitgebrand door het zonnetje ...
heerlijk, ik heb mijn bed voor het balkon gezet deuren open dus ik lig nu al te bakken in de zon terwijl ik ontnuchter
heeerlijk is dat
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 11 mei 2008 @ 10:52:30 #256
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_58606617
heeeeeerlijk weer, maar wel warm in bed

goedemorgen den haag!!
pi_58606630
Raampje open en dan maar het huishouden doen
pi_58607112
quote:
Op zondag 11 mei 2008 10:53 schreef FJD het volgende:
Raampje open en dan maar het huishouden doen
En daarom ben ik zo blij met mijn huishoudster .
  zondag 11 mei 2008 @ 11:52:44 #259
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_58607313
quote:
Op zondag 11 mei 2008 11:36 schreef RATMEN het volgende:
Ha, medeyup!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_58607332
quote:
Op zondag 11 mei 2008 11:36 schreef RATMEN het volgende:
Vind ik op dit moment nog wat decadent in een appartementje
pi_58607985
quote:
Op zondag 11 mei 2008 11:54 schreef FJD het volgende:

[..]

Vind ik op dit moment nog wat decadent in een appartementje
Ik heb ook maar aan appartementje van 90 vierkante meter .
pi_58608026
quote:
Op zondag 11 mei 2008 12:50 schreef RATMEN het volgende:
Ik heb ook maar aan appartementje van 90 vierkante meter .
Luie donder

Wij iets van 76 oid maar ook twee hamsters. Kost me een uur om beide beesten te verschonen, helpt natuurlijk ook niet dat ze in konijnenkooien zitten Maar goed, nog even dweilen en m'n PC kamertje opruimen en ik ben helemaal klaar. Vervolgens buiten op het balkon met een verse ananas naar de GP kijken. Ik denk dat ik ook nog even snel een bak vanille ijs ga halen voor bij de ananas
pi_58608356
quote:
Op zondag 11 mei 2008 12:54 schreef FJD het volgende:

[..]

Luie donder

Wij iets van 76 oid maar ook twee hamsters. Kost me een uur om beide beesten te verschonen, helpt natuurlijk ook niet dat ze in konijnenkooien zitten Maar goed, nog even dweilen en m'n PC kamertje opruimen en ik ben helemaal klaar. Vervolgens buiten op het balkon met een verse ananas naar de GP kijken. Ik denk dat ik ook nog even snel een bak vanille ijs ga halen voor bij de ananas
Ik zit al helemaal klaar voor de GP!!

Enne, ben geen luie donder, ik vind alleen dat je alles wat je niet leuk vindt, je moet uitbesteden .
pi_58608399
quote:
Op zondag 11 mei 2008 13:20 schreef RATMEN het volgende:
Enne, ben geen luie donder, ik vind alleen dat je alles wat je niet leuk vindt, je moet uitbesteden .
Outsourcen
  zondag 11 mei 2008 @ 15:00:06 #265
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58609837
Wat een weer zeg Ging ik vanochtend weer eens hardlopen, liggen er al om negen uur(!) mensen op het strand, en niet zo weinig ook... Moeten die niet gewoon werken of thuis moederdaggen ofzo?

En de temperatuur... Ik heb maar naakt staan strijken
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  zondag 11 mei 2008 @ 16:37:01 #266
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_58611337
heerlijk vroeg opgestaan. even naar mijn moeder geweest en toen 2uur lang wezen fietsen. Ben net terug. Zit nu lekker met de laptop op het balkon vol in de zon met m'n witte huid. Dus ik ben straks extreem verbrand
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_58613612
Ik ben weer iets bruiner . Vanmorgen hele lieve moederdag cadeautjes gekregen daarna naar het strand en net lekker fris gedouched.
Was erg druk op het strand en in de Haagse Beek (of Beeck , weet het niet meer ) ook! We wilden daar zomaar even wat gaan eten maar dat ging niet lukken .
Ach thuis in de tuin is ook fijn met dit weer .
Smeer je je wel in Ook_gek ?;)
pi_58621271
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:12 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben weer iets bruiner . Vanmorgen hele lieve moederdag cadeautjes gekregen daarna naar het strand en net lekker fris gedouched.
Was erg druk op het strand en in de Haagse Beek (of Beeck , weet het niet meer ) ook! We wilden daar zomaar even wat gaan eten maar dat ging niet lukken .
Ach thuis in de tuin is ook fijn met dit weer .
Smeer je je wel in Ook_gek ?;)
Nog bruiner !
  maandag 12 mei 2008 @ 05:50:48 #269
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_58621879
uhm insmeren?
ben net thuis
  maandag 12 mei 2008 @ 08:00:53 #270
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_58622016
Taart

Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_58622018
pi_58622273
quote:
Op maandag 12 mei 2008 08:00 schreef m@x het volgende:
Taart

[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met je verjaardag skattie .

Geniet ervan .
pi_58622425
m@x! Gefeliciteerd met je verjaardag
Where facts are few, experts are many.
pi_58622527
quote:
Op maandag 12 mei 2008 02:27 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Nog bruiner !
Ja inderdaad nog bruiner , hoe kan het he De afscheiding van mijn bikini lijkt gewoon wit nu .
Dalijk weer de zon in , morgen en woensdag werken en dan weer weekend

Mijn eengezinswoninkje is trouwens rond en nabij de 70 vierkante meter maar ik mag het mooi zelf schoonmaken .
pi_58622861
M@x van harte met je verjaardag

nou wat was het mooi het weekend he? ik zit inmiddels weer koeltjes op mijn werk , maat gisteren heerlijk op strand gezeten en lekker bruin geworden, roseetje erbij , wat wil en wenst mens meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')