Maar dan klopt je ondertitel niet meer toch? Of ben je gewoon op zoek naar méér mannenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:50 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik heb toch niet gezegd dat hij een jup is, hoewel ik er wel eentje ben zegt men. Maar dumpen doe ik niet hoor....
als je aan tennis doet ben je jupquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:50 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik heb toch niet gezegd dat hij een jup is, hoewel ik er wel eentje ben zegt men. Maar dumpen doe ik niet hoor....
Hai!quote:
Wie noemt je een yup dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:54 schreef becky27 het volgende:
en ik tennis nog maar twee jaar, das niet zo lang en ben een boerendochter, toch vinden ze me een jup maar ik ben helemaal geen jup.
dinkie zijn goehoed, ik hoop ook ooit een dinkie te worden, later als ik groot ben!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:31 schreef XL het volgende:
Maar yup is toch helemaal geen vies woord? Ik ben ook een yup, heb er geen last van. Ik ben misschien binnenkort zelfs dinkie.... nog beter!
hai terug!quote:
Ah, boerinnen noemen wij die ook wel hier!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:53 schreef becky27 het volgende:
mijn vriendinnetjes van de middelbare school noemen me een jup/yup......tenminste sommige, maar ja die zijn ook blijven hangen in het brabantse, dan krijg je dat
Double Income No Kidsquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:58 schreef ook_gek het volgende:
wat is een dinkie dan :s
En ik ben op en top jup en er trots op
Zo dus.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:05 schreef Elegy het volgende:
[..]
Double Income No Kids
Zeg maar, om het eens in managerstaal te zeggen: Twee yuppen die een Mutual Agreement Clausule hebben getroffen met elkaar welke qua Income en Livingspace een Progressive Climbing laat zien met Benefits voor de beide partijen. Onder het Service Level Agreement valt onder meer dat het om een Fusie gaat, geen Take-over en er worden geen Dochterondernemingen gestart omdat zoiets een Bump in de Roadmap van de Careerkoers betekent. Teamplayers die Excellereren in Self-Sufficiency dus.
Met jouw mannenjacht wordt het waarschijnlijk "Vinkie" = Various Incomes No Kidsquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:51 schreef becky27 het volgende:
[..]
dinkie zijn goehoed, ik hoop ook ooit een dinkie te worden, later als ik groot ben!
Double Incomes No Kids, maar dan met kinderen... Ik ben benieuwd hoe je dat gaat bewijzen!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:08 schreef ook_gek het volgende:
ja maar dat kan ook met kinderen
Ga ik bewijzen
ik wil ooit (over een jaar of twee of zo) wel kinderen maar dinkie spelen mag sneller hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:09 schreef ook_gek het volgende:
becky waarom wil jij geen kinderen dan?
Of is dit een vraag die te prive is?
ideaal toch.....kom maar door met dat geldquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Met jouw mannenjacht wordt het waarschijnlijk "Vinkie" = Various Incomes No Kids
Stevig tempo! Tip: Niet te snel dit soort uitgestippelde routes prijsgeven aan de doelgroep.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:20 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik wil ooit (over een jaar of twee of zo) wel kinderen maar dinkie spelen mag sneller hoor
*hand op de knip houd* En wat heb jij zoal te bieden?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:21 schreef becky27 het volgende:
ideaal toch.....kom maar door met dat geld
ik roep al vanaf het moment dat ik voor het eerst ongesteld werd dat ik jong moeder wilde worden, dus de doelgroep is al een aantal jaren op de hoogtequote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:31 schreef XL het volgende:
[..]
Stevig tempo! Tip: Niet te snel dit soort uitgestippelde routes prijsgeven aan de doelgroep.
tuurlijk wel je bent jong van geestquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:39 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik roep al vanaf het moment dat ik voor het eerst ongesteld werd dat ik jong moeder wilde worden, dus de doelgroep is al een aantal jaren op de hoogtemaar jong moeder worden gaat niet meer
Ik kom op mijn busroute in H'sum ook langs een of ander opvangcentrum voor jonge moeders, dus die bus zit vaak ook vol met meisjes van 16-20 met kinderen...moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:05 schreef Lovechild het volgende:
Ik woon hier nou bijna 9 jaar en ik kan me nog steeds verbazen over de echt jonge moeders die ik hier soms zie (zeg tussen de 16 en 23). "Daar waar ik vandaan kom" zag je dat nooit. Maar wennen doet het blijkbaar ook niet.
Waarom niet? Wou je langskomen?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:43 schreef admiraal_anaal het volgende:![]()
oja vind je het verstandig je adres (als het al je adres is) zo te laten staan
Young Urban Professionalquote:Op zaterdag 10 mei 2008 04:40 schreef RATMEN het volgende:
Hallo, ik ben een yup .. en jullie? Al weet waarschijnlijk de helft van jullie niet waard de afkorting YUP voor staat.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 09:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
Young Urban Professional
Voor mijn definitie van Dinkie, zie een paar posts terug
Sinds wanneer woon je ongeveer in mijn achtertuin?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:34 schreef Armageddon het volgende:
Ome Arma heeft weer wat. Zit ik gezellig in de tuin vanavond met vriendinlief. Gezellig vuurkorf aan. Je kent het wel. Nu maakt ome Arma iets grotere vuurtjes dan de mensheid gewend is. Dus was dit het resultaat.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
valt toch best mee?![]()
[ afbeelding ]
Met dit weer de stad in op zaterdagquote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:51 schreef Elegy het volgende:
Kutweer is het
Straks wel de stad in voor nieuwe kleding maar wat mij betreft mag er wel tien graden af
Hey lief en mooi broekkie! Wij weten wel beter hequote:
Haaiquote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:59 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Hey lief en mooi broekkie! Wij weten wel beter he.
.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:36 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Haai! Zeker, lekker in de tuin met een koud biertje niets doen.
Alcoholistquote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:42 schreef admiraal_anaal het volgende:is het zaterdagavond, is me biervat op
Moet ik weer de deur uit voor een nieuw gratis biervat![]()
tot straks
quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:05 schreef Elegy het volgende:
Double Income No Kids
Zeg maar, om het eens in managerstaal te zeggen: Twee yuppen die een Mutual Agreement Clausule hebben getroffen met elkaar welke qua Income en Livingspace een Progressive Climbing laat zien met Benefits voor de beide partijen. Onder het Service Level Agreement valt onder meer dat het om een Fusie gaat, geen Take-over en er worden geen Dochterondernemingen gestart omdat zoiets een Bump in de Roadmap van de Careerkoers betekent. Teamplayers die Excellereren in Self-Sufficiency dus.
quote:
quote:
heerlijk, ik heb mijn bed voor het balkon gezet deuren open dus ik lig nu al te bakken in de zon terwijl ik ontnuchterquote:Op zondag 11 mei 2008 10:12 schreef RATMEN het volgende:
Pff, leuk hoor mooi weer. Ik word alleen wel mijn bed uitgebrand door het zonnetje ...
En daarom ben ik zo blij met mijn huishoudsterquote:
Ha, medeyup!quote:Op zondag 11 mei 2008 11:36 schreef RATMEN het volgende:
En daarom ben ik zo blij met mijn huishoudster.
Vind ik op dit moment nog wat decadent in een appartementjequote:Op zondag 11 mei 2008 11:36 schreef RATMEN het volgende:
En daarom ben ik zo blij met mijn huishoudster.
Ik heb ook maar aan appartementje van 90 vierkante meterquote:Op zondag 11 mei 2008 11:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Vind ik op dit moment nog wat decadent in een appartementje
Luie donderquote:Op zondag 11 mei 2008 12:50 schreef RATMEN het volgende:
Ik heb ook maar aan appartementje van 90 vierkante meter.
Ik zit al helemaal klaar voor de GP!!quote:Op zondag 11 mei 2008 12:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Luie donder![]()
Wij iets van 76 oid maar ook twee hamsters. Kost me een uur om beide beesten te verschonen, helpt natuurlijk ook niet dat ze in konijnenkooien zittenMaar goed, nog even dweilen en m'n PC kamertje opruimen en ik ben helemaal klaar. Vervolgens buiten op het balkon met een verse ananas naar de GP kijken. Ik denk dat ik ook nog even snel een bak vanille ijs ga halen voor bij de ananas
Outsourcenquote:Op zondag 11 mei 2008 13:20 schreef RATMEN het volgende:
Enne, ben geen luie donder, ik vind alleen dat je alles wat je niet leuk vindt, je moet uitbesteden.
Nog bruinerquote:Op zondag 11 mei 2008 19:12 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben weer iets bruiner. Vanmorgen hele lieve moederdag cadeautjes gekregen daarna naar het strand en net lekker fris gedouched.
Was erg druk op het strand en in de Haagse Beek (of Beeck , weet het niet meer) ook! We wilden daar zomaar even wat gaan eten maar dat ging niet lukken
.
Ach thuis in de tuin is ook fijn met dit weer.
Smeer je je wel in Ook_gek ?;)
Gefeliciteerd met je verjaardag skattiequote:
Ja inderdaad nog bruiner , hoe kan het hequote:
geen BK gezien en jou ook nietquote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:14 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Komt wel goed, ik stuur gewoon mijn BK vooruit.
Ehhh, het is 2e pinksterdag toch?!quote:Op maandag 12 mei 2008 10:32 schreef Charisma het volgende:
nou wat was het mooi het weekend he? ik zit inmiddels weer koeltjes op mijn werk , maat gisteren heerlijk op strand gezeten en lekker bruin geworden, roseetje erbij , wat wil en wenst mens meer
Nee, mijn BK stond midden in de nacht huilend voor de deur, hij was de weg kwijt geraaktquote:
Relaxed hoorquote:Op maandag 12 mei 2008 10:04 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ja inderdaad nog bruiner , hoe kan het heDe afscheiding van mijn bikini lijkt gewoon wit nu
.
Dalijk weer de zon in , morgen en woensdag werken en dan weer weekend
Mijn eengezinswoninkje is trouwens rond en nabij de 70 vierkante meter maar ik mag het mooi zelf schoonmaken.
Sommige mensen gaan gewoon diehard naar hun werk.quote:
Wat dacht je van nietquote:
Slappelingquote:
Barbecues op gas of elektriciteit zou ik geen barbecue willen noemen.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:02 schreef zeemonster het volgende:
Btw ik wil een barbecue gaan kopen en dan het liefst eentje die op houtskool werkt . Dus geen gas of op elektriciteit.
Tenminste een elektrische zou ik dan nog wel willen misschien.
Heeft iemand hier dan een tip.
Koop eenquote:Op maandag 12 mei 2008 23:06 schreef zeemonster het volgende:
Je hebt wel zoiets op internet als de barbecueshop vond ik zojuist. Maar ik snap er echt weinig van merk ik...
Ik denk dat ik zaterdag maar eens de bogaard inga.
Ik wil er het liefst ook 1 op houtskool , dat ruikt zo lekker ook
Ik weet in ieder geval wat ik wil dus dat scheelt al een hele hoop als ik in de winkel sta.
De Rolls onder de BBQ'squote:
NY is tof!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:04 schreef RATMEN het volgende:
Goedemorgen!! Moe!! Gesloopt!! Maar nog twee nachtjes slapen en dan ga ik naar New York.
Thanx! Nu nog eerst even twee dagen werken, op naar kantoorquote:
Al anderhalf jaar. Waar zit je dan?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:08 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Sinds wanneer woon je ongeveer in mijn achtertuin?
oeh neem 2 abercrombie & fitchs polo's mee voor mequote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:04 schreef RATMEN het volgende:
Goedemorgen!! Moe!! Gesloopt!! Maar nog twee nachtjes slapen en dan ga ik naar New York.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |